Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gypsy schreef:Dankjullie, nu voel ik me al niet zo gek meer!
De bus gaat idd precies dezelfde route, maar dan zit er een ervaren chauffeur achter het stuur, daar heb ik meer vertrouwen in eigenlijk. Ik heb de route nog niet zo vaak gereden, en heb mijn rijbewijs ook nog amper een jaar, dus dat weegt ook mee.
karuna schreef:Gypsy dat verandert de zaak, je bent nog geen ervaren rijder. Dat maakt het idd wel enger. Ik ben niet snel van slag met rare weersomstandigheden. Alleen zware regen heb ik een hekel aan omdat we daar een minder fijne ervaring mee hebben gehad.
Wind of sneeuw is niet zo erg, kwestie van stuur niet te strak vasthouden en ontspannen blijven.
moonsparkle schreef:Noord
Citaat:In de kustgebieden komen zware windstoten van 75 tot 100 km/u voor. In de middag gebeurt dit ook elders in het land. In de provincies Zuid-Holland, Noord-Holland, Friesland, Groningen, Flevoland, Drenthe, alsmede het waddengebied en op het IJsselmeer komen dan zeer zware windstoten van 100 tot 120 km/u voor, in het waddengebied tot 130 km/u. Pas vanavond en vannacht nemen de windstoten in het binnenland af.
Opgesteld: donderdag 5 december 2013 09:13