Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 15:53

En onze bar ziet er zo uit!! :D
Afbeelding

Afbeelding

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 18:12

Lichtjessss!!!!!!!!!! mooi hoor, ik ben dol op lichtjes <3 <3 <3 Van mijn part mag alles met zachte gele lichtjes worden behangen.

Wat een domper, zo'n actie zeg om dan zomaar de telefoon op te hangen. Gelukkig dat hji zelf toegeeft dat het niet heel tactvol was.

Vanmorgen om kwart over 4 (terwijl we rond 1 gingen slapen) dr uit om mijn lieve vriend uit te zwaaien.. Het is 'maar' een weekje, maar het is heel raar om niet binnen 2 uur elkaar te kunnen zien. Nu is hij opeens erg ver weg. Ook alleen gratis wifi bij de bar in zijn hotel, dus maar soms eventjes contact.

Gelukkig hoef k mezelf niet zo schuldig te voelen voor de mensen die hun vriend eens in de maand/zoveel maanden zien, dit is nou eenmaal mijn relatie en we zijn sinds we samen zijn nog niet langer dan 3,5 dag uit elkaar geweest. Ondanks de afstand :') Ik reis me een ongeluk, maar het is het ontzettend driedubbeldwars waard.

Mijn vriend heeft in zn eigen huis nog nooit een kerstboom opgezet, dit jaar dus wel. }> Heb zo'n rode slingersliert met sprietjes gekocht (wss veeeeeels te groot voor de kleine kerstboom die hij wil, dus ik ga m lekker verdrinken) en 2 hele lelijke hangertjes om te plagen; een houten kip en een haan :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 16:34

SSmonamiSS Ziet er gezellig uit zeg ! Hier staat de kerstboom ook al :D
Jammer dat hij ineens zo abrupt ophangt zonder wat te zeggen. Ik zou dat ook echt niet leuk vinden. Maar snap het wel, misschien vindt hij het alleen maar een groter gemis als hij jou stem hoort.

Ik ben ook weer terug van mijn vriend ! Zie hem nu voorlopig 2 weken niet Y;( ! Baal daar echt wel van, vooral als mensen in je omgeving dan zeggen dat ze die en die dag lekker naar hun vriend gaan.
Het enigste lichtpuntje waar ik nu naar uitkijk is dat we lekker 2 weken samen zijn met de kerstvakantie ! 24 / 7 samen.

Raar gevoel is dat als je de trein in stapt, hem ziet omdraaien en je weet dat je elkaar eventjes niet ziet :o

Verder alles goed hier ?

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 16:36

Nachtlampje schreef:
Lichtjessss!!!!!!!!!! mooi hoor, ik ben dol op lichtjes <3 <3 <3 Van mijn part mag alles met zachte gele lichtjes worden behangen.

Wat een domper, zo'n actie zeg om dan zomaar de telefoon op te hangen. Gelukkig dat hji zelf toegeeft dat het niet heel tactvol was.

Vanmorgen om kwart over 4 (terwijl we rond 1 gingen slapen) dr uit om mijn lieve vriend uit te zwaaien.. Het is 'maar' een weekje, maar het is heel raar om niet binnen 2 uur elkaar te kunnen zien. Nu is hij opeens erg ver weg. Ook alleen gratis wifi bij de bar in zijn hotel, dus maar soms eventjes contact.

Gelukkig hoef k mezelf niet zo schuldig te voelen voor de mensen die hun vriend eens in de maand/zoveel maanden zien, dit is nou eenmaal mijn relatie en we zijn sinds we samen zijn nog niet langer dan 3,5 dag uit elkaar geweest. Ondanks de afstand :') Ik reis me een ongeluk, maar het is het ontzettend driedubbeldwars waard.

Mijn vriend heeft in zn eigen huis nog nooit een kerstboom opgezet, dit jaar dus wel. }> Heb zo'n rode slingersliert met sprietjes gekocht (wss veeeeeels te groot voor de kleine kerstboom die hij wil, dus ik ga m lekker verdrinken) en 2 hele lelijke hangertjes om te plagen; een houten kip en een haan :')

Ah, wat vervelend zeg ! Maar je zult zien dat die week echt zo weer om gaat hoor. Heb je daar de tijd voor om zo vaak op en neer te reizen naar elkaar ? :D

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 16:53

Yunaa schreef:
Jammer dat hij ineens zo abrupt ophangt zonder wat te zeggen. Ik zou dat ook echt niet leuk vinden. Maar snap het wel, misschien vindt hij het alleen maar een groter gemis als hij jou stem hoort.

Ik ben ook weer terug van mijn vriend ! Zie hem nu voorlopig 2 weken niet Y;( ! Baal daar echt wel van, vooral als mensen in je omgeving dan zeggen dat ze die en die dag lekker naar hun vriend gaan.
Het enigste lichtpuntje waar ik nu naar uitkijk is dat we lekker 2 weken samen zijn met de kerstvakantie ! 24 / 7 samen.

Raar gevoel is dat als je de trein in stapt, hem ziet omdraaien en je weet dat je elkaar eventjes niet ziet :o

Verder alles goed hier ?

Dankjewel! :D Ja wat jij zegt klopt ook maar ik bel hem 1x in de 7 weken haha en dan hangt hij op! :o Maarja ik weet dat hij het niet fijn vind!
Wat jammer dat je je vriend nu 2 weken niet ziet! Hopelijk heb je wel een leuke tijd gehad!!
Ik moet tot volgende week zaterdag wachten! Dan zie ik hem weer (ik wordt er nu al zenuwachtig van :o ) en gaat hij niet meer weg!! Ik kan niet wachten!*\o/*

Ja hier gaat alles zijn gangetje!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 17:34

SSmonamiSS schreef:
Yunaa schreef:

Verder alles goed hier ?

Dankjewel! :D Ja wat jij zegt klopt ook maar ik bel hem 1x in de 7 weken haha en dan hangt hij op! :o Maarja ik weet dat hij het niet fijn vind!
Wat jammer dat je je vriend nu 2 weken niet ziet! Hopelijk heb je wel een leuke tijd gehad!!
Ik moet tot volgende week zaterdag wachten! Dan zie ik hem weer (ik wordt er nu al zenuwachtig van :o ) en gaat hij niet meer weg!! Ik kan niet wachten!*\o/*

Ja hier gaat alles zijn gangetje!

Ik snap hem ook heel goed hoor :) ! Word af en toe zelf ook verdrietig als ik vriendlief moet bellen. Zeg ook wel eens tegen hem dat we maar niet moeten bellen, omdat ik hem ander nog erger ga missen... Skypen vind ik daarom helemaal erg :o Je kan elkaar zien, maar niet aanraken.

Ik heb het indd heel leuk gehad hoor, een rustig weekendje gehad samen. Helaas komt daar ook weer een eind van, zodoende hoop ik dat deze twee weken snel voorbij gaan !

Super leuk dat je hem dan eindelijk weer ziet !! :D Hoelang heb je nu in totaal moeten wachten om hem te kunnen zien ?

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 18:35

Jij bent dus het zelfde als mijn vriend!!

Ja ik heb wel geluk dat als ik me vriend zie dat dat zowiezo dan altijd wel voor 3 weken is! En niet alleen een weekendje!
Ik heb hem dan 7 weken niet gezien.. En dus alleen gesproken via whatsapp! Maar voor deze 7 weken waren we 6 maanden samen in Italië dus was echt wennen om alleen te zijn!

Vroeger deden wij nog wel is met de cam via MSN elkaar spreken maar toen was alles nog heel pril en nu het allemaal echt sirieus is mis je elkaar echt snel dus Skype gaan wij ook niet doen! Want dan zit ik of hij de volgende dag in de trein!!

Yunaa

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 18:56

Moeilijk is dat hè ! Wij zijn afgelopen zomer ook voor het eerst samen op vakantie geweest, echt samen. Je wilt niet weten hoe ik mij voelde nadat we weer allebei thuis waren. Hij daar en ik hier. Ik had zo'n verdriet :o Maar bellen wilde ik ook niet te veel, anders zou ik (indd net als jullie) per direct in de trein stappen. Je mist elkaar dan alleen maar meer door het horen van zijn/haar stem.

Voor jou ook een grote overstap om non stop 6 maanden samen te zijn en dan ineens 7 weken weer alleen te zijn. Maar in elke tunnel is een lichtpuntje :D ! Je ziet hem alweer bijna gelukkig !!

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 19:31

Ik ben nog nooit op vakantie geweest met hem! Eigenlijk zijn wij altijd aan het werk!! Nu hij hierheen komt begind het winterseizoen dus hij skileraar en ik hier thuis in de keuken en in italie hebben we ook alleen maar gewerkt eigenlijk!! Soms een dag samen vrij maar dan Onderneem je ook niets want daar heb je dan ook weinig zin in! Maar die vakantie komt vast een keer!! Eerst een mooi bedrag opsparen en dan gaan wij een keer all inclusief in een hotelletje ons zelf laten verwennen! :D

Klopt maarja het went zeg ik dan maar! Ik wist dat hij na huis ging dus kon me al voorbereiden! Maar leuk zal het nooit worden!! Maar dat hebben jullie allemaal!!

Ik kan echt niet wachten tot hij aan komt!!! Hopelijk is het snel zaterdag!! :o

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:47

Nou heb mn vent ook weer afgezet op Schiphol. Ik haar afscheid nemen, dat vind ik echt het stomste aan LATten. Over 2 weken is hij weer hier, dus Yuna, we kunnen samen aftellen

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 21:58

DromenLies schreef:
Nou heb mn vent ook weer afgezet op Schiphol. Ik haar afscheid nemen, dat vind ik echt het stomste aan LATten. Over 2 weken is hij weer hier, dus Yuna, we kunnen samen aftellen

SSmonamiSS Snap ik, het is echt zo zaterdag hoor :D !

Wat vervelend zeg, Dromenlies ! Heb je het wel leuk gehad ? Nu kunnen we indd twee weken aftellen :(:)

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 22:17

Dromenlies: Ja dat is altijd het vervelenste!! Wel een leuke tijd gehad??
Yunaa nu heb je wel iemand om mee af te tellen!!

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 00:13

Jaaaa en bijna helemaal geen werk :)

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 00:17

Mooi dat je lekker zonder werk hebt kunnen genieten!!

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 06:58

Hoi iedereen! Fijn om te lezen at het met iedereen goed gaat, en voor de meeste het aftellen binnen 2 weken is :) wat heerlijk zeg! Ik vind het juist fijn om te bellen, doe dat veel liever dan de hele tijd berichten typen. Ik ben ondertussen onderweg en sta momenteel in Abu Dhabi. De tijd is van maanden, naar weken, naar dagen en nu naar uren gegaan en ik kan niet wachten!!

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 07:06

Leuk, Jackie! Heel erg veel plezier de komende weken, geniet van jullie tijd samen.

Ik ben ook echt aan het aftellen, nog minder dan een week!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 07:28

Enn ik ben ook weer terug van weggeweest. Leuk weekendje samen met m'n vriend gehad. Op vrijdag naar de film geweest en verder bijna 24/7 in bed of op de bank bij elkaar gelegen :oo Vlindersss <3

Jackie, bijna bijna bijna! Haalt hij je op van het vliegveld?

Ik vind het trouwens juist fijn als we even bellen. WA en gewoon chatten is zo oppervlakkig. Door te bellen voelt hij even dichtbij en kan ik beter mijn hart luchten. Natuurlijk mis ik hem dan, maar ik ben er niet intens verdrietig om. Scheelt misschien dat we al een jaar via Skype kletsten voordat we wat kregen. En daarvoor heb ik ook bijna alleen maar lange afstands relatie's gehad, dus ik ben het gewend :=

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 08:26

Fijn dat jullie allemaal een leuk weekend hebben gehad met je liefde!
Ik ben ook weer een weekje dichterbij! whoehoe

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 11:44

Wat leuk Jackie!! Bijna kun je hem weer knuffelen!!
Iedereen is nu aan het aftellen!! :D

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 12:31

Leuk Jackie, vette locatie ook. Jaja de kerst komt eraan en dan is het weer letterlijk all you need is love tijd :).... gelukkig kunnen we (bijna) allemaal dat ook zo invullen, * doet nog even een schietgebedje, pls geen werk*. :=

Wij smsn de hele dag sporadisch met elkaar. Ik kan smsn via mn pc dus een berichtje is zo getikt maar 's avonds bijna altijd nog even naar elkaar zwaaien. Zo maak je toch nog wat mee van elkaar leven. Voor ons werkt het goed maar het is ons tot nu toe gelukt om elkaar om het weekend te zien dus hoeven nooit extreem lang te wachten.

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:12

Haha the all you need is love time!! :D Het klopt wel!!!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:26

Geniet er van Jackie!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:27

Heel veel plezier Jackie! :)

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 18:13

have fun Jackie!

Ik mis mijn lieve mooie man ondertussen verschrikkelijk. Contact dat we hebben is van de hele dag door bereikbaar zijn en soms urenlang chatten of appen, verkleind naar een uurtje in de avond. :') Das wennen.
Ik kijk uit uit uit uit naar zaterdagnacht, eindelijk weer in zijn armen zijn <3

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 20:19

Nachtlampje schreef:
have fun Jackie!

Ik mis mijn lieve mooie man ondertussen verschrikkelijk. Contact dat we hebben is van de hele dag door bereikbaar zijn en soms urenlang chatten of appen, verkleind naar een uurtje in de avond. :') Das wennen.
Ik kijk uit uit uit uit naar zaterdagnacht, eindelijk weer in zijn armen zijn <3

Ik wil dat het nu al zaterdag is!! :o