Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Van mijn part mag alles met zachte gele lichtjes worden behangen.
Ik reis me een ongeluk, maar het is het ontzettend driedubbeldwars waard.
Heb zo'n rode slingersliert met sprietjes gekocht (wss veeeeeels te groot voor de kleine kerstboom die hij wil, dus ik ga m lekker verdrinken) en 2 hele lelijke hangertjes om te plagen; een houten kip en een haan
! Baal daar echt wel van, vooral als mensen in je omgeving dan zeggen dat ze die en die dag lekker naar hun vriend gaan.
Nachtlampje schreef:Lichtjessss!!!!!!!!!! mooi hoor, ik ben dol op lichtjes![]()
![]()
Van mijn part mag alles met zachte gele lichtjes worden behangen.
Wat een domper, zo'n actie zeg om dan zomaar de telefoon op te hangen. Gelukkig dat hji zelf toegeeft dat het niet heel tactvol was.
Vanmorgen om kwart over 4 (terwijl we rond 1 gingen slapen) dr uit om mijn lieve vriend uit te zwaaien.. Het is 'maar' een weekje, maar het is heel raar om niet binnen 2 uur elkaar te kunnen zien. Nu is hij opeens erg ver weg. Ook alleen gratis wifi bij de bar in zijn hotel, dus maar soms eventjes contact.
Gelukkig hoef k mezelf niet zo schuldig te voelen voor de mensen die hun vriend eens in de maand/zoveel maanden zien, dit is nou eenmaal mijn relatie en we zijn sinds we samen zijn nog niet langer dan 3,5 dag uit elkaar geweest. Ondanks de afstandIk reis me een ongeluk, maar het is het ontzettend driedubbeldwars waard.
Mijn vriend heeft in zn eigen huis nog nooit een kerstboom opgezet, dit jaar dus wel.Heb zo'n rode slingersliert met sprietjes gekocht (wss veeeeeels te groot voor de kleine kerstboom die hij wil, dus ik ga m lekker verdrinken) en 2 hele lelijke hangertjes om te plagen; een houten kip en een haan
Yunaa schreef:SSmonamiSS Ziet er gezellig uit zeg ! Hier staat de kerstboom ook al![]()
Jammer dat hij ineens zo abrupt ophangt zonder wat te zeggen. Ik zou dat ook echt niet leuk vinden. Maar snap het wel, misschien vindt hij het alleen maar een groter gemis als hij jou stem hoort.
Ik ben ook weer terug van mijn vriend ! Zie hem nu voorlopig 2 weken niet! Baal daar echt wel van, vooral als mensen in je omgeving dan zeggen dat ze die en die dag lekker naar hun vriend gaan.
Het enigste lichtpuntje waar ik nu naar uitkijk is dat we lekker 2 weken samen zijn met de kerstvakantie ! 24 / 7 samen.
Raar gevoel is dat als je de trein in stapt, hem ziet omdraaien en je weet dat je elkaar eventjes niet ziet![]()
Verder alles goed hier ?
Ja wat jij zegt klopt ook maar ik bel hem 1x in de 7 weken haha en dan hangt hij op!
Maarja ik weet dat hij het niet fijn vind!
) en gaat hij niet meer weg!! Ik kan niet wachten!*\o/* SSmonamiSS schreef:Yunaa schreef:SSmonamiSS Ziet er gezellig uit zeg ! Hier staat de kerstboom ook al![]()
Jammer dat hij ineens zo abrupt ophangt zonder wat te zeggen. Ik zou dat ook echt niet leuk vinden. Maar snap het wel, misschien vindt hij het alleen maar een groter gemis als hij jou stem hoort.
Ik ben ook weer terug van mijn vriend ! Zie hem nu voorlopig 2 weken niet! Baal daar echt wel van, vooral als mensen in je omgeving dan zeggen dat ze die en die dag lekker naar hun vriend gaan.
Het enigste lichtpuntje waar ik nu naar uitkijk is dat we lekker 2 weken samen zijn met de kerstvakantie ! 24 / 7 samen.
Raar gevoel is dat als je de trein in stapt, hem ziet omdraaien en je weet dat je elkaar eventjes niet ziet![]()
Verder alles goed hier ?
Dankjewel!Ja wat jij zegt klopt ook maar ik bel hem 1x in de 7 weken haha en dan hangt hij op!
Maarja ik weet dat hij het niet fijn vind!
Wat jammer dat je je vriend nu 2 weken niet ziet! Hopelijk heb je wel een leuke tijd gehad!!
Ik moet tot volgende week zaterdag wachten! Dan zie ik hem weer (ik wordt er nu al zenuwachtig van) en gaat hij niet meer weg!! Ik kan niet wachten!*\o/*
Ja hier gaat alles zijn gangetje!
! Word af en toe zelf ook verdrietig als ik vriendlief moet bellen. Zeg ook wel eens tegen hem dat we maar niet moeten bellen, omdat ik hem ander nog erger ga missen... Skypen vind ik daarom helemaal erg
Je kan elkaar zien, maar niet aanraken.
Hoelang heb je nu in totaal moeten wachten om hem te kunnen zien ?
Maar bellen wilde ik ook niet te veel, anders zou ik (indd net als jullie) per direct in de trein stappen. Je mist elkaar dan alleen maar meer door het horen van zijn/haar stem.
! Je ziet hem alweer bijna gelukkig !! 
DromenLies schreef:Nou heb mn vent ook weer afgezet op Schiphol. Ik haar afscheid nemen, dat vind ik echt het stomste aan LATten. Over 2 weken is hij weer hier, dus Yuna, we kunnen samen aftellen
!
wat heerlijk zeg! Ik vind het juist fijn om te bellen, doe dat veel liever dan de hele tijd berichten typen. Ik ben ondertussen onderweg en sta momenteel in Abu Dhabi. De tijd is van maanden, naar weken, naar dagen en nu naar uren gegaan en ik kan niet wachten!!
Vlindersss
.... gelukkig kunnen we (bijna) allemaal dat ook zo invullen, * doet nog even een schietgebedje, pls geen werk*.
Nachtlampje schreef:have fun Jackie!
Ik mis mijn lieve mooie man ondertussen verschrikkelijk. Contact dat we hebben is van de hele dag door bereikbaar zijn en soms urenlang chatten of appen, verkleind naar een uurtje in de avond.Das wennen.
Ik kijk uit uit uit uit naar zaterdagnacht, eindelijk weer in zijn armen zijn