Even als tip voor de mensen die 'matte' delen hebben ik de ring, dit slijt wel erg snel.. Heb een ring waarin dit ook is verwerkt, maar dit was er na 3 maanden dragen echt al vanaf
Kan het gratis bij laten werken daar niet van, maar toch als tip
Verder krijgen wij geen trouwringen dus ook ik kan er weinig over meepraten.
Hier hebben we zojuist wel de datum van ondertrouw vastgelegd 26 Februari!
xSCWx
Geplaatst: 11-02-14 12:58
Zo gaaf mooie ringen. Hebben jullie al trouwkaarten? Wij hebben proef drukken thuis laten sturen maar ze bevallen niet haha.
Nee, mijn vriend en ik hebben er nog 'ruzie' over haha; ik wil ze laten drukken, hij wil ze gewoon à la Greetz bestellen zoals wij het ook hebben gedaan met onze safe the date kaarten (omdat wij in de vakantie trouwen en er mensen waren echt echt echt op tijd wouden weten). Dat project pakken wij over 2 maand wel op
Ik ben vormgever dus vind het leuk dat soort dingen zelf te doen
Anoniem
Geplaatst: 11-02-14 13:14
Goed ik moet dus wel echt een paar dingen nog regelen
- Locatie om na de ceremonie heen te gaan met ongeveer 25 man. Heb drie locaties in gedachten, misschien vier. Die moet ik even mailen. - Locaties om foto's te maken, heb een paar leuke ideetjes: de gekleurde huisjes in houten (net of je in de cariben bent), een kersenboomgaard, de plas in houten, bij het kasteeltje in houten - Met de fotograaf naar de locaties - Ondertrouw - Jurk afpassen - Kaart ontwerpen - Kapper bellen - make-up regelen - EN HET IS NOG PRECIES 4 MAANDEN VANDAAG over 4 maanden en 1 uur en drie kwartier zeg ik JA!
vuurneon
Geplaatst: 11-02-14 13:14
Anthea schreef:
Wij hebben een vogelhuisje met onze namen + datum erop geschilderd, kaartje eraan met de details..
Hoe verstuur ie zoiets? Of is het een kaart in de vorm van een vogelhuisje? Wel schattig!
Wij hebben edelmetaal gekozen. Gezien ik met de paarden werk eb hij in de bouw. Zelfs lassen overleeft ie vooralsnog voordeel van dit metaal is dat je het vrij simpel weer mooi kan laten maken. Geen verkleuring... we zijn een kleine juwelier in gestapt en wezen tegelijk naar dezelfde ringen. en ik vreesde dat t zo moeilijk zou worden!
Anoniem
Geplaatst: 11-02-14 13:27
We hangen ze zelf persoonlijk aan de deurknop. We hebben alleen onze getuigen. Hadden we 100 gasten gehad dan was het een probleem geweest. Blank vogelhuisje kostte $2
Duidelijke foto's heb ik niet. Onze namen en datum moeten er nog op, dat gaat mijn vriend doen.
Hier zijn de uitnodigingen echt een probleem, ik kan niets vinden wat ik leuk vind. Maar tegelijkertijd zou ik ook niets kunnen ontwerpen.
vuurneon
Geplaatst: 11-02-14 14:02
Wat een gaaf idee zeg die vogelhuisjes! De vogeltjes hebben zelfs een voortuin
Anthea; ik krijg Canadezen op mijn bruiloft, wat geven zij gebruikelijk op een bruiloft? Is het raar om hen een kaart te geven met een envelopje erop, snappen zij de hint denk je?
Zit ook even met hun kaarten; een aparte kaart maken in het Engels of alleen een vertaling erbij doen?
Onze kaarten zijn al op de bos en op veel plekken al ontvangen, we hebben ze bij tadaaz.nl besteld en hadden ze een dag later binnen.
Hier gaat het nu ook hard, ondertrouw dus geregeld die dag komt ook de fotograaf. auto geregeld met chauffeur vriend van ons rijd ons rond met zijn audi Q7 !
Nu nog mijn bossie bloemen verloofde zijn pak, bedankjes en de taart
Ik was 25 euro kwijt voor mijn boeket en de corsage van mijn man, gemiddelde prijzen die ik tegen kwam was rond de 65 euro.
Anoniem
Geplaatst: 11-02-14 14:27
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten vuurneon. Ik denk dat je het beste "No boxed gifts please" oid kan doen ipv een envelopje.. Is een beetje tricky, vragen voor cash word daar niet als 'netjes' gezien.
Ik zou een aparte kaart maken in het Engels
Boeketten beginnen hier bij $100-200, dat vind ik belachelijk dus ik begin er niet aan. Bloemen zijn hier sowieso niet mooi, je betaald je scheel voor verlepte bloemen die geïmporteerd zijn.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-02-14 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt