Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frederieke_ schreef:ik wil je niet van je roze wolk afhelpen hoor, maar ik weet alleen niet of het leeftijdsverschil gaat werkennet alsof ik met mijn 17 een relatie zou hebben met mijn broer van 24 die in een heel andere leeftijdsfase zit dan ik (bijna afgestudeerd) terwijl het voor mij nog moet beginnen.... maaaarr als jij denkt dat het gaat werken, veel geluk!
Sparky10 schreef:babelientjuh schreef:Doet de efteling toch nog wat met het mailtje!!
ja joh sinterklaas feest moet die bij de sint op schoot komen ,
en als ze gaan trouwen is heel bokt en heel de efteling uiteraard welkom
en er komt waarschijnlijk een grote attractie bij ...de liefdesboom ....
Ayasha schreef:Frederieke_ schreef:ik wil je niet van je roze wolk afhelpen hoor, maar ik weet alleen niet of het leeftijdsverschil gaat werkennet alsof ik met mijn 17 een relatie zou hebben met mijn broer van 24 die in een heel andere leeftijdsfase zit dan ik (bijna afgestudeerd) terwijl het voor mij nog moet beginnen.... maaaarr als jij denkt dat het gaat werken, veel geluk!
Waarom zou het niet werken. Mijn man en ik schelen ook 9 jaar. If it's ment to be, it'll be. If it isn't, it won't. Ze kan maar leuke herinneringen over houden aan de ontdekkingstocht of het wel, of niet, zal zijn.
Ayasha schreef:Frederieke_ schreef:ik wil je niet van je roze wolk afhelpen hoor, maar ik weet alleen niet of het leeftijdsverschil gaat werkennet alsof ik met mijn 17 een relatie zou hebben met mijn broer van 24 die in een heel andere leeftijdsfase zit dan ik (bijna afgestudeerd) terwijl het voor mij nog moet beginnen.... maaaarr als jij denkt dat het gaat werken, veel geluk!
Waarom zou het niet werken. Mijn man en ik schelen ook 9 jaar. If it's ment to be, it'll be. If it isn't, it won't. Ze kan maar leuke herinneringen over houden aan de ontdekkingstocht of het wel, of niet, zal zijn.