Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mochten ze willen
Marit schreef:Vind jij jongens boven de 16 oudere mannen?Mochten ze willen
veel te oud om weg te komen met een mannenhemd 
vuurneon schreef:Marit schreef:Vind jij jongens boven de 16 oudere mannen?Mochten ze willen
veel te oud om weg te komen met een mannenhemd
(Is uitsluitend van toepassing op de mannenhemden haha)
Meiden met een ketting met bij voorkeur hun eigen naam zo groot om hun nek roept ook direct een vooroordeel op...
en koste nog een flinke hap geld vuurneon schreef:Oudere mannen (jongens boven de 16) in mannen hemdjes (als shirt, niet als ondergoed). Of er nog een sexy gespierd lichaam in zit of een heerlijke bierbuik; ik vind het echt vreselijk
, hij droeg het ook in combi met zo'n polyester capri broek brrrrrr)en ja, hij is ook erg gespierd. Mooie polo, t-shirt of overhemd aan; veel volwassener haha
. Hij is zelf gelukkig nu ook heel erg blij met zijn outfits
Geryon schreef:Dat is inderdaad heel mooi en volwassen. Maar vind het voor in de zomer, voor lekker thuis, of strand, bourlevard, ook erg leuk! Ligt er ook wel een beetje aan hoe je het draagt.. Met een tasje oid erbij of nikes, nahh
vuurneon schreef:Geryon schreef:Dat is inderdaad heel mooi en volwassen. Maar vind het voor in de zomer, voor lekker thuis, of strand, bourlevard, ook erg leuk! Ligt er ook wel een beetje aan hoe je het draagt.. Met een tasje oid erbij of nikes, nahh
Ja Nikes droeg mijn vriend er ook bij, denk dat daar de antipathie vandaan is gekomen voor mannenhemden; hij droeg het precies 'fout'. Ik weigerde zijn Anita te worden haha
Elan_GV schreef:Mijn vriend heeft er een twee ofzo en dan ook nog een héle foute..
Dan staat bij het buikgedeelte 'deze buik is mede mogelijk gemaakt door Grolsh' Maar goed meneer draagt er dan ook een spijkerbroek en gele klompen onder hé??