Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Francis schreef:Hoi Willeke! Ik overweeg om a.s. of volgende week vrijdag naar Ziko's te gaan, kom jij daar wel eens? Ik verwacht een hoog niveau daar dus wil liever niet alleen maar met een aantal, mocht het dan niet zo van dansen komen omdat 't me boven de pet gaat dan heb ik in ieder geval wat te kletsen
Willeke_ schreef:Francis schreef:Hoi Willeke! Ik overweeg om a.s. of volgende week vrijdag naar Ziko's te gaan, kom jij daar wel eens? Ik verwacht een hoog niveau daar dus wil liever niet alleen maar met een aantal, mocht het dan niet zo van dansen komen omdat 't me boven de pet gaat dan heb ik in ieder geval wat te kletsen
Ik stuur je een pbtje!
Francis schreef:Leuk dat je't leuk vond Astrid, vrouwen tekort is een algemeen probleem bij de meeste dansscholen. Bij ons dansen nu veel gevorderde mannen mee want we hebben maar 3 'eigen' mannen op iets van 8 vrouwen geloof ik. Nu komen er meestal wel wat mannen van de les na ons een uurtje eerder en er wordt sowieso altijd doorgedraaid dus moet je 1 of 2 keer 'uit draaien'. Zolang dat maar 1 of 2 keer per 'ronde' is vind ik 't ok. Eerste les was het om en om, kwamen we gewoon de helft aan mannen tekort, da's echt niet leuk want dan dans je uiteindelijk maar de helft van de les.