Zwanger van de hufter op t witte paard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Evelijn

Re: Zwanger van de hufter op t witte paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 02:03

Nou dat is een mooi streven Alexandra... en daar heb je ook helemaal gelijk in... en hoe iets serieus is als je tiener bent... en hoe dat verhoudt tot hoe je bent als je rond de 30 bent... tja ik denk niet dat je dat kan bevatten... en dat is ook hoe het hoort.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 02:03

Eerste reactie is boos/verdrietig worden... en dat hangt af van zijn reactie... Vriendjelief roept altijd meteen "als zoiets gebeurt, is het uit." Terwijl ik altijd zeg dat ik het hem zou vergeven (kan me gewoon niet een leven zonder hem voorstellen, klinkt heel stom... maar ik hou zo veel van die jongen..) Maar als ik nu dit verhaal lees, ik zou ook boos zijn, me bedrogen voelen, maar tegelijkertijd, niet meteen alles willen opgeven wat je hebt... Het stomme is dat je nooit kunt zeggen wat je op zo'n moment doet, emoties maken het onvoorspelbaar....

Maar het stuk dat daarna komt, dat weer vertrouwen is denk ik het moeilijkst... Weet niet hoe dat makkelijk is, afspreken of je voortaan gewoon zijn wachtwoorden mag zodat je dingen kunt lezen? Zijn status van relatie op zijn profiel laten weergeven of... Praat er in ieder geval over en zorg ervoor dat jij voor je gevoel "zekerheid" hebt, dat hij dat niet meer doet...

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 02:05

Evelijn schreef:
Nou dat is een mooi streven Alexandra... en daar heb je ook helemaal gelijk in... en hoe iets serieus is als je tiener bent... en hoe dat verhoudt tot hoe je bent als je rond de 30 bent... tja ik denk niet dat je dat kan bevatten... en dat is ook hoe het hoort.

Vind dat niet relevant maargoed.
Zie hier om me heen ook veel '30+ers' met een 'tienerrelatie' ...

Dus denk dat het ook andersom kan zijn..

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 02:13

Evelijn schreef:

Vind ik onzin hoor.

Ik was 26 toen ik mijn relatie van 8 jaar beeindigde wegens herhaaldelijk vreemdgaan van mijn ex.
Nu word ik 30 dit jaar en ik woon samen met alles erop en eraan, maar als hij vreemdgaat is het einde verhaal. Ik weet niet eens of een 2e kans er dan nog in zou zitten, puur omdat ik nu weet dat tijd kostbaar is en je dat niet moet verspillen aan iemand die het niet waard blijkt te zijn.

Ik moet wel zeggen dat als er kinderen zouden komen, het anders zou zijn. Dan geef je het waarschijnlijk minder snel op, omdat het niet om jou alleen gaat.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 02:16

Dwaallicht... ik zeg toch ook nergens dat je in een relatie moet blijven waar je ongelukkig mee bent... ik geef alleen aan dat hoe je met dingen omgaat wel veranderd (met leeftijd)... en samenhangt met je levensfase... net als jij aangeeft dat als er kinderen zijn dat je het anders aan zou pakken.
(daarnaast vind ik 18 of 26 ook wel groot verschil)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 02:17

Natuurlijk zijn er uitzonderingen op de regel.

Maar als ik naar mij zelf kijk weet ik wel dat ik er anders tegen aan keek toen ik 18 was dan nu ik tegen de 30 aan zit!!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 02:18

Ik keer er op mijn 21e al anders tegen aan dan nu op mijn 22e. :=

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 02:19

milou123 schreef:
Ik keer er op mijn 21e al anders tegen aan dan nu op mijn 22e. :=

Hahaha.. Ja dat kan ook nog!! :D

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 02:20

Evelijn schreef:
Dwaallicht... ik zeg toch ook nergens dat je in een relatie moet blijven waar je ongelukkig mee bent... ik geef alleen aan dat hoe je met dingen omgaat wel veranderd (met leeftijd)... en samenhangt met je levensfase... net als jij aangeeft dat als er kinderen zijn dat je het anders aan zou pakken.
(daarnaast vind ik 18 of 26 ook wel groot verschil)

Ik ben het wel met je eens dat dingen veranderen naar mate je ouder wordt. Alleen was ik toen ik 20 was banger om op eigen benen te staan en alleen te zijn zonder relatie. Dat is bij mij veranderd, ik kan nu kiezen voor mijzelf en ben onafhankelijker geworden. Maargoed.... er is hier een kindje in het spel, dus ik zou het ook heel goed begrijpen als TS wel voor haar vriend kiest.

edit: maar hier gaat de discussie mss offtopic. Dus ik laat het hierbij...

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-13 02:30

Mocht er geen kindje in het spel zijn dan zou ik ondanks alle woede en gekwetste gevoelens nog steeds 3 keer nadenken.

Bij hem tenminste wel. Als dit in een voorgaande relaties was gebeurd had ik gezegt, tot nooit.
Voor ik zwanger werd heb ik wel eens avonden gehad dat hij al lag te slapen en ik bijna moest huilen omdat ik eigenlijk niet kon geloven hoe gelukkig ik ben door en met hem.

Alles klopt gewoon, we passen zo goed bij elkaar en behalve dat we elkaar veel beter kennen zijn we eigenlijk nog steeds zo met elkaar als toen we pas net een relatie hadden.
Hij opent nog steeds alle deuren voor mij, knuffelt me tot in slaap gevallen ben, we hebben elkaar nog zoveel te vertellen of grapjes te maken samen elke dag maar genieten ook van een stilte zonder dat het ongemakkelijk is, we hebben zoveel plannen samen, we missen elkaar ook echt als we een drukke dag apart gehad hebben.

Maar blijkbaar voelde ik dat toch verkeerd en mist hij iets.
Ik voel me bijna schuldig dat ik zo gelukkig ben met hem maar hij dat blijkbaar heel anders voelt.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 02:35

@Raponsje... wil je niet zulke dingen typen... nu heb ik de neiging om mailaccount van m'n man te gaan doorspitten ;)

Tja... het is nu wat het is.. (al weet niemand nog precies wat het is) maar je zit nu in deze situatie... en die is minder sprookjesachtig en romantisch... maar wel de keiharde werkelijkheid...

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 02:45

Weet je wat raar is? Dat jouw gevoel Raponsje, maakt dat jij heel gelukkig bent in jullie relatie.
En hij er idd anders over denkt, althans: zo lijkt het in dit topic... Dat is jouw waarheid!

Wat ik nu zo graag zou willen weten: hoe kan dit?
Dat een stel, zo close met elkaar zoals je beschreven hebt, zulke verschillende gevoelens er op na houden?
Dan ga je toch praten over het verschil in het beleven van een relatie, tussen man en vrouw!
Of niet?

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 03:00

Raponsje schreef:
Lianne: Er zijn echt dingen gezegd die niet kunnen.
Dingen die hij met haar zou doen als ze op dat moment bij elkaar zouden zijn en dat zijn voornamelijk naakte activiteiten.

Niet 1 bericht, maar een stuk of 20 berichten per dag een paar maanden lang.

Ook op de avonden dat ik in het ziekenhuis lag omdat ik door de zwangerschap zelfs geen drinken meer binnen kon houden en aan het infuus lag, zat hij lekker thuis met haar vunzige berichtjes te sturen.

Ik denk toch dat ik hem eruit zou kwakken, hoe lang ben je al zwanger? btw

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 03:03

Wantrouwen kan een mens tot waanzin drijven
Ik hoop dat je eruit kan komen raponsje
Al kan ik je wel zeggen dat als het vertrouwen eenmaal weg is, dat nooit meer voor 100% terug komt
Sterkte ermee..

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 03:14

Limanade schreef:
Al kan ik je wel zeggen dat als het vertrouwen eenmaal weg is, dat nooit meer voor 100% terug komt
Sterkte ermee..

dat geloof ik niet, dit verschilt per persoon en per relatie. Zoals ik eerder zei heeft mijn oom m'n tante ooit bedrogen, verlieft geweest op een ander etc. dáárna zijn de kinderen pas gekomen en zover ik weet is dat vertrouwen toch weer 100% terug hoor. En ze zijn zielsgelukkig met elkaar.

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 03:16

Maartje1990 schreef:
Limanade schreef:
Sterkte ermee..

dat geloof ik niet, dit verschilt per persoon en per relatie. Zoals ik eerder zei heeft mijn oom m'n tante ooit bedrogen, verlieft geweest op een ander etc. dáárna zijn de kinderen pas gekomen en zover ik weet is dat vertrouwen toch weer 100% terug hoor. En ze zijn zielsgelukkig met elkaar.

Toch lijkt me het dat ze er wel over na zal denken ;), misschien zelfs twijfelen of checken?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 09:10

Alexandra_ schreef:
Dus omdat ik 18 ben is het niet serieus genoeg geweest ofzo..?

Ik weet zeker dat ik nog op dezelfde manier zou handelen als toen, ik bedoel, ik laat me voor geen goud bedonderen.. door niemand.

k weet zeker dat als je zijn kind draagt dat je niet zo denkt... dan ga je twijfelen

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 09:12

Limanade schreef:
Sterkte ermee..

ja daar geef ik jou wel gelijk in

ik ben heel gelukkig hoor met mijn man, we hebben een mooi gezin,maar in bepaalde situatie's blijf ik wantrouwen

TS, je zegt dat je er niet veel uit krijgt bij hem.....maar om te vergeven en te vergeten zal hij toch moeten gaan praten?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 09:24

Raponsje schreef:
Mocht er geen kindje in het spel zijn dan zou ik ondanks alle woede en gekwetste gevoelens nog steeds 3 keer nadenken.

Bij hem tenminste wel. Als dit in een voorgaande relaties was gebeurd had ik gezegt, tot nooit.
Voor ik zwanger werd heb ik wel eens avonden gehad dat hij al lag te slapen en ik bijna moest huilen omdat ik eigenlijk niet kon geloven hoe gelukkig ik ben door en met hem.

Alles klopt gewoon, we passen zo goed bij elkaar en behalve dat we elkaar veel beter kennen zijn we eigenlijk nog steeds zo met elkaar als toen we pas net een relatie hadden.
Hij opent nog steeds alle deuren voor mij, knuffelt me tot in slaap gevallen ben, we hebben elkaar nog zoveel te vertellen of grapjes te maken samen elke dag maar genieten ook van een stilte zonder dat het ongemakkelijk is, we hebben zoveel plannen samen, we missen elkaar ook echt als we een drukke dag apart gehad hebben.

Ik voel me bijna schuldig dat ik zo gelukkig ben met hem maar hij dat blijkbaar heel anders voelt.

Wat een verdrietig berichtje. :(:)

Ik snap wat je denkt en het is ook zeker raar. Raar dat jullie dezelfde relatie zo anders beleven. Wil of heb je dit soort dingen met hem besproken?

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 09:30

Het maakt de pijn juist erger,omdat je zijn kind draagt..
Hier is het nu 2 jaar geleden,en zit er nog altijd mee..

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 09:36

Makkelijk gezegd ''ik zou hem eruit schoppen'' zoiets weet je niet eerder dan dat het jezelf overkomt.
Ergens kan ik begrijpen dat Reponsje het een kans geeft, maar ik hoop ook daadwerkelijk dat je het ooit eens een plaatsje kan gaan geven en dat de argwaan op de achtergrond komt te staan.

Ik vind wel dat je moet gaan praten, want zo blijf je met veel frustraties lopen doordat hij niet jou vragen KAN beantwoorden.
Tsja gemis?Ik weet niet , als ik het zo lees dan hadden jullie een fijne relatie..Misschien toch altijd nog gevoelens voor haar gehouden?
En dat het geen fysieke bedreiging is wil absoluut niets zeggen of het een concurent is ja of nee.

Ik heb respect voor je! Maar probeer je niet groter en harder voor te doen dan dat jij je van binnen voelt. Want daar bereiken jullie ook niet veel mee!

Sterkte meid!! Vreselijk ..maar ben blij dat je zo wijs met je kleintje in je buik bent ondanks dit gedoe!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 09:37

Raponsje schreef:

Heb je gevraagd aan hem waarom hij dit is gaan doen. Want ik kan me niet voorstellen, als ik dit lees, dat hij minder positief in jullie relatie stond dan jij.
Dat je vriend een verkeerde beslissing heeft genomen op een punt van zijn mail contact met haar wil nog niet zeggen dat zijn gevoelens voor jou minder zijn.
Verder dan dat is hij neem ik aan niet gegaan. Sommige mannen krijgen het benauwd bij die komende verantwoordelijkheid van een kleine. Ga praten, en zo te lezen komt het wel goed met jullie. Succes.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 09:44

Ik kijk er nu anders tegen aan, in feite is er niks echt gebeurd.

Hij is niet echt vreemd gegaan..... Heeft niet eens haar huigje gekriebeld.
Er was spanning en sensatie die heeft ie in stand gehouden met woorden.

Gebeurd zo vaak....

Niet op alle slakken zout gaan leggen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 09:46

Tita, daar moet de TS dan maar op vertrouwen dat er verder niets gebeurd is en ik kan me voorstellen dat dat vertrouwen nou juist even weg is.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 09:56

Helemaal eens met het berichtje van Jis! Meid, jij lijkt (leek althans) dolgelukkig in en met je relatie, en dat gooi je toch niet allemaal weg door 1 misstap... Je komt op mij over als een enorm sterke vrouw, en je vriend heeft duidelijk spijt. Jullie komen hier echt wel uit!