Kan dat, reacties onder te koop advertenties zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NoTrouble schreef:Fijn, er is nu iemand die mijn kentucky rijbroek niet voor 20 euro mocht kopen wat ik gister vertelde. Mevrouw is daar kwaad over want ze heeft dezelfde broek op mp gezien voor 20 euro. Ik heb hem nu inmiddels verkocht trouwens, maar niet aan haar. Maar nu beweerd ze dat ik een oplichter ben en gaat ze reacties onder mijn advertenties plaatsen dat ik een oplichter ben. Lekker dit..
Jargeau schreef:Wat een triest persoon zeg. Ookal zou je broek maar 20 euro waard zijn, en echt overal zoveel kosten. Dan nog is het jou goed recht om er meer voor te vragen en om ervoor te kiezen em niet te verkopen voor minder en al helemaal niet aan haar. (sowieso is 20 euro voor een nieuwe kentucky broek wel heeel weinig)
NoTrouble schreef:Vjestagirl: Tja nouja dat is geen oplichting maar gewoon handel toch? Wat denk je wat ruitersportzaken doen? En als jij erop verdiend, en de koper heeft het geld ervoor over, wat maakt men zich dan druk? Koper blij, jij blij. Ik zie het probleem niet.
Citaat:Tja, ik heb je gevraagd het via paypal (veilig voor beide partijen) te doen maar dat wou je ook niet dus