De ene moment ligt alles door heel Nederland heen & niets in Friesland & 't Noorden.
En vorig jaar was het volgens mij heel erg in 't Noorden.
Robin
Geplaatst: 16-01-13 10:56
Hier zijn de wegen absoluut niet begaanbaar. De gemeente is vergeten om de wegen te strooien ofzo. Een grote ijsbaan! Mijn eigen straat is wel prima te fietsen. Maar daar rijden bijna geen auto's dus daar ligt nog verse sneeuw
Bij mij is een klein laagje sneeuw gevallen, -7 graden vanmorgen en nu een blauwe lucht met een heerlijk zonnetje. Geen problemen op de weg gelukkig. Dit vind ik heerlijk winterweer, vooral omdat de paarden gewoon lekker de hele dag de wei op kunnen.
Oh, wat is het heerlijk weer! Ik hoef niet naar mijn paard, maar ga er zo wel even op uit! Sjonge jonge wat is dit lekker. Alle doemdenkers dat het niet aanhoud: Ik wil van jullie GEEN WOORD horen als het weer slechter (=warmer + onophoudelijk regen) wordt. GEEN WOORD!!!
Dit is heerlijk weer. Ik ben zo blij dat er toch mensen zijn die het wèl helemaal te gek vinden! Ik werd helemaal depressief van die doemdenkers... bah!
Ben nu mijn camera aan het voorbereiden voor buiten. (= leegmaken en de batterij controleren )
Robin
Geplaatst: 16-01-13 12:11
Het zou toch tot volgende week nog erg koud blijven?
Mooie foto! Sneeuwfoto's, vooral met een zonnetje erbij, zijn altijd schitterend. Hier is bijna alles al weer weg. Volgens buienradar zou er nu nog wat moeten vallen, maar die hebben geen gelijk.
mirgino
Geplaatst: 16-01-13 13:23
vanmorgen hier -10 nu met zonnetje -1,nu is het lekker maar vanmorgen echt koud
Wat een heerlijk weer zo met sneeuw en het zonnetje! Helaas zit ik binnen aan de studie.. Hoop dat het nog even aanhoudt en dat ik in het weekend mooie foto's kan maken met paardlief.