Ik ben net begonnen met autorijlessen (nu 5 lessen gehad volgens mij), en ik had het thuis met m'n vader over schakelen. Dus mijn vader zegt: dat aangrijpingspunt van de koppeling is in elke auto zo anders, ik durf te wedden dat als je met mijn auto wegrijdt, hij afslaat. Nu vond ik dat wel een leuke weddenschap, dus ik in zijn auto en ik reed in één keer goed weg. Vond ik toch even mooi, haha (heb verder niet gereden hoor, 5 sec. om te laten zien dat hij niet afsloeg. Niks onverantwoords.)
Isabel_k
Geplaatst: 23-02-13 20:02
Min VP die een rat zag lopen Ze ging gillen en alle kanten op het einige wat de eigenaar zei ( ik gilde ook ) '' Je lijkt op haar. Gillende keukenmeiden '' Ik was zo verbaasd om die reactie. Waardoor een goede vriendin ook in een scheur lag , serieus hebben we niet meer gereden
Gisteren op het spektakel van mijn school was er een act van een meisje, het was een soort gedicht, ze vertelde dat ze een lacher was, geen clown of zo, ze kon gewoon erg goed lachen, hysterich, in het vuistje, etc. maar vooral de manier van praten, zó droog! ik kon niet meer!
Toen ik vanochtend opgesloten zat in de badkamer en mijn vader via het raampje naar binnen kwam kruipen om de deur er mee uit te slopen. (hij paste maar net door het raam) ik kwam niet meer bij
Wat maakte mij vandaag aan het lachen? Hoe gek m'n pony achter me aan rende in de bak Soms is ie echt een gekkerd, die maar al te graag met je wilt spelen
Daphnm
Geplaatst: 25-02-13 19:15
Brittol schreef:
Ik kwam een foto van een vriend van me tegen op facebook (in dronken toestand).