Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije__ schreef:Ze zwart / groene met gekleurde details h&m blazer op de vorige pagina.. iemand die hem al heeft?
Ik ga hem gewoon bestellen. Maar, twijfel nog over de maat!
Aangezien deze niet dicht gaat kan ik misschien wel 38 nemen ipv 40!
Straww_ schreef:Ik kom even heel brutaal binnenvallenIk zoek namelijk al een jaar lang fijne laarzen met een goed profiel en warme voering zonder hoge hak om de winter mee door te komen.. Plus dat ze dan ook nog een klein beetje leuk zijn
Maar ik kan weinig tot niks vinden! Iemand hier de gouden tip? Zalando/Wehkamp/Omoda/H&M/Nelly e.d. heb ik al doorgespit...
Dirndl schreef:Sorry, maar vinden jullie dit gepast? Met de kerst neem ik aan dat jullie het hebben over je familie etentjes etc.? Het is kort, bloot en heeft ook nog een cut-out! Mijn moeder zou me het huis uit jagen als ik hierin aan kwam met kerst
Vind dit (als je dit al ooit aan trekt) eerder iets voor een club, mid zomer in ibiza misschien.
mymy schreef:Dirndl schreef:Sorry, maar vinden jullie dit gepast? Met de kerst neem ik aan dat jullie het hebben over je familie etentjes etc.? Het is kort, bloot en heeft ook nog een cut-out! Mijn moeder zou me het huis uit jagen als ik hierin aan kwam met kerst
Vind dit (als je dit al ooit aan trekt) eerder iets voor een club, mid zomer in ibiza misschien.
Ik zou er dan wel een zwarte panty ofzo onderaan doen
Wss ben jij niet 18+ dan kan het idd ongepast zijn