Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Utrolig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 20:04

Ook had mijn broer met oud en nieuw knal ertjes onder de wc bril geplakt. je weet wel van die dingen die je op de grond gooit en die dan kapot knappen. ik dus niks vermoedend als kind van 5 naar de wc in het donker. ga ik op de wc bril zitten, knappen die dingen. ik ben met de broek op de enkels gillend naar de woon kamer gerend met de melding dat er geschoten werd in de wc.(is maar ruimte voor een persoon in de wc) Maar ik durfde dus een week niet naar de wc in mijn eentje.[/quote]

Zit hier op mijn werk de tijd wat te doden, maar heb tranen in mijn ogen van het lachen!!

Utrolig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 20:28

Hahaha wat een verhalen!
Ik weet nog dat ik een jaar of drie was.
Ik had 2 katten.
's Ochtends kwam ik de woonkamer in, en de katten waren er niet!
Ik schrok en vroeg mijn moeder waar ze waren.
Het antwoord van mijn moeder was dat ze waren overreden door een auto en dood waren.
Ik was heel erg verdrietig :'( ook had ik allerlei vragen (mocht er een begravenis komen etc. etc)
Nu, zo'n 7 jaarr later, is mij verteld dat ze de katten gewoon maar weg hebben gedaan omdat ze het zat waren 8)7
[/quote]

sorry maar dat vind ik heel heel kwalijk van je ouders.. kom op zeg[/quote].
Ze waren ze zat omdat ze altijd ziek waren. Ze waren altijd buiten en aten van alles..
Op een gegeven moment kregen ze wormen die ook overgebracht konden worden op mensen.
Omdat zw dus niet wilden dat het hele gezin besmet zou raken met alle gevolgen van dien hebben ze ze weggebracht.
Zoiets leg je moeilijk uit aan een driejarig kind..[/quote]

Elk dier heeft last van parasieten, en ja dus ook katten. Daarvoor heb je pilletjes, pasta's en pipetten. Echt het 'licht'gezien zeg maar. Ze hebben jou nog niet weggedaan toen je een keer hoofdluis had?

SuzanH

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 20:33

Mijn overgroot oma die heeft ooit is iets gedaan :=
Ze had een kat, die werd ziek en haar kinderen ook. De DA zei dat het beter was voor de gezondheid van de kinderen om de kat weg te doen.
Die oma was altijd een lief, ze was een klein vrouwtje ,nog geen 1.55 hoog en deed geen vlieg kwaad.
Maar toen ze thuis was had ze de kat aan de waslijn opgehangen :=
Arme kat :o

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 20:35

Aan de waslijn opgehangen? Bedoel je ophangen om hem te laten sterven? Of ophangen met knijpers om hem uit de buurt van de kinderen te houden? Niet dat het een beter is als het andere, maar ik ben toch wel benieuwd hoe zo'n idee in iemand op kan komen...

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 20:39

EliseBrouwer schreef:
Aan de waslijn opgehangen? Bedoel je ophangen om hem te laten sterven? Of ophangen met knijpers om hem uit de buurt van de kinderen te houden? Niet dat het een beter is als het andere, maar ik ben toch wel benieuwd hoe zo'n idee in iemand op kan komen...

Waslijn om z'n nek binden en dan.. ;( Erg sneu voor die kat. Maar overgroot oma had geen geld genoeg om hem in te laten slapen en ze vonden het onzin des tijds..
Wel mooi dat ze veel om de kinderen geeft maar ze had de kat ook op straat ergens neer kunnen zetten en weg rijden.. Maar of dat goed voor dat beesje was geweest..
Weet wel dat ik die over groot oma daarna gelijk niet meer mocht :=

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 20:41

Princesj schreef:
Een auto die midden op de kruising begon te tollen. Dat er toen geen grote ongelukken zijn gebeurt verbaasd me nogsteeds.

Dat heb ik dus ook een keer gehad! Maar dan niet op de kruising maar gewoon in een wijk.
Ik was toen ook nog maar 6 jaar ofzo, heeft wel veel indruk op me gemaakt :')

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 20:54

Zo probeerde mijn (valse) stiefoma altijd onze honden stiekem te schoppen.
Zo heel even venijnig.

Tot er 1 (we hadden altijd grote jongens) een keer terug hapte naar haar been. Tanden misten haar op n haar na.
Ze schrok zich rot en schreeuwde dat die hond vals was omdat die volgens haar ineens uitviel.

Ze had alleen over t hoofd gezien dat ik t had gezien en toen stond ze voor paal toen ik het voor de hond opnam door te zeggen wat ik (al vaak) gezien had.

Daarna heb ik t haar nooit mee zien doen...

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 21:17

Oja dat is niet echt iets wat ik lang geleden heb meegemaakt maar eigenlijk vandaag :+
We gingen vanochtend met de hele school(wij hebben een hele kleine middelbare school, iets van 90 leerlingen) naar Antwerpen en daar mochten we smiddags over de kerstmarkt lopen. En daar waren me toch rare mensen joh!
Meneer nummertje 1> We stonden met onze glazuurappels bij een bankje in een groepje te praten, komt er een donkere man heel dicht bij ons staan alsof hij bij ons hoort en gaat gwn staan luisteren naar onze verhalen. Wij waren al gwn heel erg melig en we begonnen keihard te lachen(probeerden het niet te laten merken maar dat is denk ik niet gelukt). Toen we uiteindelijk weg wouden lopen liep hij al weg maar het was wel echt heel grappig
Meneertje nummer 2> Wij liepen over de kerstmarkt loopt er ineens een man slechj vrouw rond op hakken, in een panty, oogschaduw op en een veel te kort rokje aan. We hebben ons vandaag helemaal kapot gelachen dus :+

Valerie_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 21:52

Wat een verhalen! :D

Zo weet ik er ook nog eentje, ik denk dat ik 5 jaar was ofzo. Wij hadden vroeger ganzen los rondlopen in de tuin. Mijn zus was ongeveer 2 jaar en zat nog in de pampers. Het was een warme dag en ze liep rond in enkel een shirtje en haar pamper. Zag ik opeens de gans achter haar aan lopen en in haar pamper bijten! Sindsdien heeft mijn zus een hemelse schrik voor ganzen :P

Ohja en nog eentje toen ik 7 jaar was: we hadden thuis net kuikentjes gekregen (een stuk of 10) En ik was er heel fier over, toen ben ik naar de juf gestapt en vroeg ik ofdat ik deze mocht meenemen. Die avond had ik enthousiast tegen mijn ouders gezegd dat ik de kuikentjes mocht meenemen. Dus de volgende ochtend de kuikentjes in een grote doos met kippengaas erover en deze meenemen naar school. De juf was super kwaad, ze had hier (blijkbaar) geen antwoord op gegeven dat ik ze wel mocht meenemen! De kuikentjes moesten heel de dag in de gang staan omdat er een klasgenootje allergisch was. Ik schaamde me zo :o

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 21:58

cluedoke schreef:
Wat een verhalen! :D

Zo weet ik er ook nog eentje, ik denk dat ik 5 jaar was ofzo. Wij hadden vroeger ganzen los rondlopen in de tuin. Mijn zus was ongeveer 2 jaar en zat nog in de pampers. Het was een warme dag en ze liep rond in enkel een shirtje en haar pamper. Zag ik opeens de gans achter haar aan lopen en in haar pamper bijten! Sindsdien heeft mijn zus een hemelse schrik voor ganzen :P

Ohja en nog eentje toen ik 7 jaar was: we hadden thuis net kuikentjes gekregen (een stuk of 10) En ik was er heel fier over, toen ben ik naar de juf gestapt en vroeg ik ofdat ik deze mocht meenemen. Die avond had ik enthousiast tegen mijn ouders gezegd dat ik de kuikentjes mocht meenemen. Dus de volgende ochtend de kuikentjes in een grote doos met kippengaas erover en deze meenemen naar school. De juf was super kwaad, ze had hier (blijkbaar) geen antwoord op gegeven dat ik ze wel mocht meenemen! De kuikentjes moesten heel de dag in de gang staan omdat er een klasgenootje allergisch was. Ik schaamde me zo :o

Aah wat een Rot juf :(

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 22:26

nou inderdaad!

Gelukkig had mijn juf meer gevoel voor humor toen ik op dierendag mn minishet mee nam...
:j

Juliettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 22:29

ik zong vroeger altijd,
"piep zei de muis in de voorhuid"
ik was toen een jaar of 4/5
iedereen lachte maar ik snapte niet waarom
ik dacht dat het liedje echt zo ging :')

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 22:48

Ik hoorde laatst een klein meisje in de Appie het liedje van Birdie (people, help the people) zingen,
Maar dan Piemel, help de piehieeemel.
Zooo briljant..!

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 23:03

Ik speelde vroeger heel vaak met een vriendinnetje, haar opa woonde vlak bij mij en had wat pony's dus die mochten we altijd poetsen.
Daarna gingen we dan zelf paardje spelen, helemaal leuk. Maar het ging steeds vaker over twee verliefde paarden die dan dus seks hadden :+ ik vond dat maar niks..
Hoorde dat ze nogal vaak met jongens op de wc wordt gevonden tijdens het uitgaan, toch typisch :=

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 23:09

Toen ik vier was heb ik een vriendinnetje overgehaald om allebei 1 schoen uit te doen en die te laten drijven in de sloot. Ze twijfelde maar ik heb lekker aangedrongen, ik was een beetje ondernemend vroeger, dat we alleen maar gingen kijken of ze bleven drijven en dan zouden we ze weer pakken. De schoenen bleven inderdaad drijven! Maar we kregen ze niet meer te pakken. :+ Wel werden we betrapt door de moeder van het vriendinnetje die echt laaiend was. Ze was nog kwaaier om de schoen dan om het feit dat wij als vier jarige bij een sloot speelde. (Dat laatste heb ik van mijn moeder)

En dode eend aaien, met hetzelfde vriendinnetje, misschien wordt ie nog levend! Niks begrijpen van een buurvrouw die ons meteen naar binnen nam om onze handen te wassen.

testebeestJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 23:24

Wat een verhalen weer.

weet er nog 1; ik was 7jaar en mijn opa was overleden. Op zijn wc thuis tijdens een grote boodschap :+
Afijn we waren bij mijn oma thuis om dingen te regelen. EN ik moest heeel nodig naar de wc, maar ik durfde niet. Ik dacht hou het wel op tot thuis afijn hele dag daar gezeten gingen we naar huis toen durfde ik het pas tegen mijn moeder te zeggen dat ik echt heel nodig moest. Maar niet durfde omdat mijn opa op de wc was overleden. Bleek er boven ook een wc te zijn.
Ben nooit meer beneden op de wc gegaan, vond het zo raar om op de wc te gaan zitten waar mijn opa was overleden :=

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 08:11

Ik was een keer vroeger wakker in het weekend toen ik n jaar of 3 was en heb toen met mn buurjongen (zelfde leeftijd) de hele inhoud van de vriezer (al het brood, maar ook diepvries patat, snacks, vlees etc) over het balkon gegooid om de vogeltjes te voeren.
Hij ook, met hun vriezer.
Vonden onze moeder niet leuk maar schijnen er wel om gelachen te hebben.
Ik zie t zelf nog zo voor me.

Andere keer (ook weekend 's ochtends vroeg) heb ik onze kat zn pony (zn gewone haar boven op zn kop) Geknipt (niet zn tastharen, dat vond ik gelukkig zielig, en de kat jus 'd orange gegeven, die mocht ook wel eens iets anders dan water :')

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 15:22

amanda2 schreef:
Ik hoorde laatst een klein meisje in de Appie het liedje van Birdie (people, help the people) zingen,
Zooo briljant..!

haha geweldig !! _O-

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 20:39

Ik was 4 en speelde met een las genootje 'doktertje'. Hij was de jongen en ik de pacient.

Mijn moeder kwam even boven kijken en vond mij met alleen mijn hempje nog aan in bed. terwijl hij met zo'n hamertje op zn knieen sloeg.

We begrijpen nogsteeds niet waar mijn onderbroek was.. ook nooit meer terug gevonden!!

Frederique22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 20:46

amanda2 schreef:
Zooo briljant..!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Frederique22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 20:58

Haha dit topic is geweldig :)
Zelf heb ik ook wel wat dingetjes beleefd: (geen idee trouwens hoe oud ik was)
- ik had ruzie met mijn 1,5 jaar oudere broer. Hij stak een potlood in mijn arm :O De punt zit er nog steeds, je kunt een klein zwart vlekje op mijn arm zien :P

- ik was met oudere broer en nog oudere zus aan het verven, en mama moest heeeeeel even weg. Ze zei nog: "wel netjes houden he, en niet ruziemaken!" Nou wat denk je... Ruzie dus verfgevecht! Kan me moeders reactie helaas niet meer herinneren :+

- de hond van mijn opa en oma was overleden, en ik was zooooooo verdrietig.. Ik alleen maar janken janken janken. Er was zelfs een bepaald liedje dat ik "het seppie (die hond) liedje noemde, omdat het zielig klonk ofzo? Maar anyway, ik had het dus in mijn hoofd gehaald om te gaan staken. Lag ik daar, op de grond van mijn kamer, onder een deken, met dat liedje op, te huilend terwijl er op mijn kamerdeur een briefje "staking voor seppie" hing :O

Voor de rest weet ik even niks, ik meld het wel als me iets te binnen schiet :)
Edit: er schiet me nog iets te binnen! Vroeger hadden we van die plastic ikea bordjes in de vorm van een bloem bij het ontbijt. Die bordjes hadden ook allemaal leuke kleurtjes, zoals blauw, oranje, groen en -jawel- ROZE. ALTIJD hadden we ruzie om wie van het roze bordje mocht eten. Zelfs mijn broer eiste het op :+

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 22:08

Toen ik klein was, deed mijn opa me in zo'n boodschappen trekkarretje.
Ik kwam maar net met mn hoofd boven eht ritsje uit, zo hoefde hij me niet tedragen en konden we tog 'doorlopen' . Ik was er wat verder ingekropen en je kon me dus echt niet zien. Toen we bij de kassa stonden en ik opeen ;'Boe!!' riep had de kassiere ogen op steeltjes.

Ze was helemaal bleek..
Had ze me nou echt niet gezien? hihi

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 22:10

Owo!

Ik was met mn moeder naar de winkel, en in een wilde bui..
Ik deed wat van die 'poging tot' balet sprongen, we moesten de hoek om, dus ik maakte een mooie sprong om de hoek heen, liep ik tegen het jongetje op waar ik verliefd op was.
Ik was ??(9??)

Ik schaamde me rot!

Mieke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 23:57

ik weet nog iets van toen ik klein was in het zwembad, was volgens mij ook een van de eerste keren dat ik aleen in een hokje mocht zonder toezicht van ouders. Ik wa me aan het omkeden toen ik plots een raar ponponnetje op de grond opmerkte, een wt met iets rood? ik kende het niet dus heb het opgepakt en over de muur in het hokje van mijn zus gegid, ie het onder de muur terug naar mij gooide, zo hebben we nog een paar keer heen en weer gegooid, we wisten allebei niet wat het was ...
wij hebben dus gewoon een tampon gevecht gehouden met een bebloede tampon van iemand anders, ieuw!

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 01:17

larissa288 schreef:
Sannert schreef:
Ik dacht/droomde ook altijd dat ik van de trap kon vliegen. :')

_/-\o_ _/-\o_ dat had ik ook altijd! :') echt geweldig!

Ja, omg ik ook! Ik vond dat zó geweldig. Ik kon gewoon de laatste tredes eraf vliegen, heel langzaam en zacht.
Ik kon ook over straat vliegen, helaas droom ik zo niet meer..
Maar dat van die trap dacht ik echt dat dat kon, zei ikaltijd tegen iedereen, maar niemand geloofde me :\