Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EliseBrouwer schreef:Aan de waslijn opgehangen? Bedoel je ophangen om hem te laten sterven? Of ophangen met knijpers om hem uit de buurt van de kinderen te houden? Niet dat het een beter is als het andere, maar ik ben toch wel benieuwd hoe zo'n idee in iemand op kan komen...
cluedoke schreef:Wat een verhalen!
Zo weet ik er ook nog eentje, ik denk dat ik 5 jaar was ofzo. Wij hadden vroeger ganzen los rondlopen in de tuin. Mijn zus was ongeveer 2 jaar en zat nog in de pampers. Het was een warme dag en ze liep rond in enkel een shirtje en haar pamper. Zag ik opeens de gans achter haar aan lopen en in haar pamper bijten! Sindsdien heeft mijn zus een hemelse schrik voor ganzen![]()
Ohja en nog eentje toen ik 7 jaar was: we hadden thuis net kuikentjes gekregen (een stuk of 10) En ik was er heel fier over, toen ben ik naar de juf gestapt en vroeg ik ofdat ik deze mocht meenemen. Die avond had ik enthousiast tegen mijn ouders gezegd dat ik de kuikentjes mocht meenemen. Dus de volgende ochtend de kuikentjes in een grote doos met kippengaas erover en deze meenemen naar school. De juf was super kwaad, ze had hier (blijkbaar) geen antwoord op gegeven dat ik ze wel mocht meenemen! De kuikentjes moesten heel de dag in de gang staan omdat er een klasgenootje allergisch was. Ik schaamde me zo
larissa288 schreef:Sannert schreef:Ik dacht/droomde ook altijd dat ik van de trap kon vliegen.
![]()
dat had ik ook altijd!
echt geweldig!