Birgit__ schreef:Bedankt weer voor de reacties.
Onzekerheid speelt zeker (misschien wel een overheersende) rol.. Ik ben gewoon bang dat hij nee zegt en om weer met een rot gevoel te zitten. De laatste keer dat het uiteindelijk fout ging met de jongen waar ik zo gek op was, heb ik mijzelf ongeveer een jaar ellendig gevoelt.. Klinkt misschien erg, maar ik wil dit niet nog een keer mee maken.
Iets in mij wil hem heel graag nog een keer vragen, maar ben zo bang voor het antwoord dat ik niet wil horen. Denk dat mijn onbewustzijn mijn gevoelens probeert te beschermen..
Dan denk ik, als hij mij echt zo leuk vindt, had hij mij toch wel nog kunnen vragen... Ohja, ik mag niet voor anderen denken
Je hele leven hangt toch niet af van of die jongen misschien nee zegt? Gewoon vragen of hij al naar de nieuwe bond film is geweest o.i.d. en dat het jouw beurt is om te betalen. Beetje luchtig houden en niet overal iets achter zoeken.

En hoe kan die jongen nou weten dat het tijd is dat hij initiatief moet gaan tonen... Hij heeft de eerste keer betaald en hij kon één keer niet toen je hem vroeg. Dus ik zou zeggen het balletje ligt echt bij jou!
.
.
De telefoon ligt nu wel op de grond, moest hm uit frustratie even weggooien maar was iets te hard volgens mij