Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
staroo schreef:Anoniem schreef:Haha, je kunt gegevens vragen en bijvoorbeeld het rekeningnummer even Googlen.
Misschien zit ik onder een steen maar je kan toch niet zomaar een nummer googelen of is er een speciale site?
Cayenne schreef:Ik had het een tijdje geleden andersom. Ik had een pakketje verstuurd en dan zit je toch wel te wachten of het in goede staat aankomt bij de koper. Ik wachten, maar volgens de koper was het er maar niet en na een dag of vier moest het er toch echt gearriveerd zijn. Ik maakte me al zorgen en ook de koper begon zenuwachtig te worden. Tot ze na een dag of 6 opeens zei: "oh ja, soms ligt het weleens bij de buren."
Ze zou wel even gaan vragen. Heel fijn
Ik heb iedere dag een berichtje gestuurd met de vraag of het er was. Ik wil immers ook weten of het netjes is afgehandeld, krijg ik pas op dag 12 (!!) een mailtje dat ze het bij de buren heeft opgehaald. Het lag daar al vanaf een dag nadat het door mij verstuurd was.
Pff, ik maakte me al helemaal zorgen, maar koper had zelf blijkbaar geen haastvond het toch wel vervelend.
Tallie1979 schreef:Vjestagirl schreef:Hmmm als ik zo'n mailtje zou krijgen zou ik niet meer reageren, ook niet als k wel serieus geïntereseerd ben...
Deed zij ook niet meer, verwacht ook niet dat ze ineens de 5 euro meer wel gaat bieden.
Het eet geen brood. Hoeft niet direct weg.
birte schreef:als er bij ons niemand thuis is zet de postbode het altijd in de stallen (is een open kapschuur, maar toch uit het zicht) hier heb ik opzich geen probleem mee, echter wel 1x gehad dat een doos was aangevreten door een paard (in de winter staan er wel paarden binnen) dus de x er na dat ik de pakket postbode zag even gezegt dat dat niet zo handig is.
Marjoow schreef:Ik heb nu een longeersingel op MP staan, nieuwprijs 30 euro en maar 2 of 3 keer serieus gebruikt. Helemaal netjes nog, zo goed als nieuw. krijg je een bod van 5 euro... Nouja, zo erg ligt ie nou ook niet in de weg
Juud87 schreef:Dat is wel heel fout Kiki..
Stel dat je met die buren geen contact heb ofzo, maar je hebt volgens het systeem wel getekend, ben je mooi de sjaak!
xHaithi schreef:birte schreef:als er bij ons niemand thuis is zet de postbode het altijd in de stallen (is een open kapschuur, maar toch uit het zicht) hier heb ik opzich geen probleem mee, echter wel 1x gehad dat een doos was aangevreten door een paard (in de winter staan er wel paarden binnen) dus de x er na dat ik de pakket postbode zag even gezegt dat dat niet zo handig is.
Hahaha xD
Bij aangevreten denk ik altijd aan ongedierte, maar 'paard' erachteraan klonk wel grappig.
Wat zat er toen in je pakketje? Toch niks breekbaars?
birte schreef:soms zijn die briefjes van de postbode's wel echt grappig, al had een vriendin van mij er laatst 1 die minder grappig was
"pakketje ligt in de grijze klico"
Vjestagirl schreef:Tallie1979 schreef:
Deed zij ook niet meer, verwacht ook niet dat ze ineens de 5 euro meer wel gaat bieden.
Het eet geen brood. Hoeft niet direct weg.
Mja, misschien als je gewoon had gemaild, 'sorry, dat bod vind ik te laag, 22,50 is mijn minimum prijs' dat ze nog wel gereageerd had...