hahaha dat net niet maar vanmiddag zong ik ff ; Al i want for christmasssss iissss YOUUU!!! Met die kert belletjes enzo oohh kreeg ff de winterkriebels
Jiwa
Geplaatst: 24-09-12 20:32
Hinata schreef:
Oh ik houd ook van de herfst! Heerlijk nu die wind en regen!
Kom je thee drinken onder een dekentje en alvast top2000 luisteren?
Noeps
Geplaatst: 24-09-12 20:34
Jiwa schreef:
Hinata schreef:
Oh ik houd ook van de herfst! Heerlijk nu die wind en regen!
Kom je thee drinken onder een dekentje en alvast top2000 luisteren?
Oh de top2000, leukste muziekdagen van het jaar, naast serious request!
Ik vind de winter zo'n heerlijke maand met bepaalde dingen. Het vroeg donker worden en dan lekker romantisch wandelen met mijn vriend. Sinterklaas avond en kerst.. Pff heb er enorm veel zin in.
Ik ben wel een enorme koukleum tot wintertenen aan toe, dus dik inpakken en leggings onder de broeken, 3 paar sokken... Ach, ik neem het voor lief!
Silence
Ik lig ook onder een warme deken... Maar das niet voor de gezelligheid...ruim 39 koorts. Dat heb ik in de winter dus nooit.. Ik wordt straks 1 keer enorm verkouden en dan is dat het voor de winter
Koud? Nee joh, het was ruim 19 graden gemiddeld in nl. Wel nat.... Ik heb vandaag in de stromende regen hondje uitgelaten, daarna fleecebroek aangedaan en cappuccino gedronken. Super!!
Hier was het op een gegeven moment zelfs nog 20 graden Maar alsnog liep ik met een sjaal en op nep uggs
Glitch
Geplaatst: 24-09-12 22:16
Brrr wat was het koud en nat vandaag!!
Maar nu lig ik heerlijk op de bank, kachel aan, onder mijn fijne plaid, waxmelts met wintergeur aan, pot thee en een stroopwafel!
AmyII
Geplaatst: 24-09-12 22:19
Klopt vandaag was het best warm (in Utrecht en in Amsterdam dan) en ik had me voorgenomen om na alle vertraging wat te eten, dan te gaan douchen en dan gauw weer de storm in te gaan (I luuuv storm!!) kom ik buiten, is het gaan liggen..
Zo, ik ben ook weer bijgelezen Wat een herfstweer gisteren!! Nu ook herstweer hier, maar dan de mooie kant Zo'n oranje zonnetje wat door de bomen heen schijnt, prachtig!
Ik kon het niet laten en heb alvast een hele winterse trui gekocht, ik vond hem zó leuk