Heel veel plezier!! Je meisje was gewoon weer kei braaf vandaag, heb haar gelongeerd en daarna in de wei gezet, ze was precies aan de buurt om naar buiten te gaan toen ik klaar was
_Anna
Geplaatst: 08-08-12 23:58
Fijne vakantie!! Hopelijk kan je er ondanks alles toch nog van genieten!
Note to self: instappen in een auto die bergaf geparkeerd staat is toch wat lastiger dan gewoon in nl Vandaag lekker rustig aan gedaan, in konigsleiten (dorp op een berg) een drankje gedaan en een salade gegeten en 3 trappen af gehobbeld om naar een toilet te gaan (lift ging wel naar boven, niet naar de toiletten...) en via een leuk bergweggetje met koeien die de boel ophielden weer naar beneden! Nog even gekeken of de Krimml waterval te doen was maar dat was echt veel te druk om me daar tussen te begeven. Ook nog stoomtreintje gezien Zometeen even wat eten en dan even wat spullen naar schoonzus brengen die op kamp aan het werk is! Pootje doet hier toch wel wat meer pijn dan in nl maar goed, als ik loop, loop ik natuurlijk ook meteen schots en scheef!
Van de ene kant is het heeeeel fijn om hier te zijn maar soms ook confronterend door alle dingen die ik hier nu niet kan!
Heb nog 1 hele harde bult ter hoogte van mijn littekens en mijn kuit en voet zijn mooi blauw!
Ik weet niet of ik het lastig ga vinden maar ik wil sowieso nog naar een lippizanerfokkerij hier in de buurt en nog met de gondel omhoog! Ook wat toeristische grotten moeten te doen zijn en zo vullen we onze tijd wel!
Vriendlief wees me er wel weer op dat ik mijn knie anders draai om mijn bovenbeen te ontlasten als ik loop (nog steeds met krukken)... Zo zie je maar hoe snel je jezelf iets aan leert. Weer gauw afleren dus!!!
Heel snel afleren...deed ik met mijn enkel ook. Voet naar buiten draaien om enkel te ontzien (geen goed idee)
Maar goed om te lezen dat je het naar je zin hebt
skysari
Geplaatst: 09-08-12 17:14
Hey meisie geniet van je vakantie lekker even ontspannen en quality time met je ventje Regelmatig pootje omhoog he. Voor de rest gaat het vast goed komen! X
Pootje omhoog hoeft gelukkig niet meer, hij wordt helemaal niet meer dik!
Gisteren stiekem nog op een berg door de bossen gebanjerd met hulp van vriendlief en schoonbroertje Vandaag een wandeling gemaakt en toen ging het regelen dus vriendlief en schoonbroertje hebben me met rolstoel en al een stuk naar beneden getild terwijl ik aan de telefoon zat met jooltje Ben overdag eigenlijk pijnvrij, behalve als ik een verkeerde beweging maak maar dat gebeurd ook steeds minder Dat slapen gaat over een tijdje ook vast beter!
Heb ook al mijn 1e 10 meter met 1 kruk gelopen en dat gaat prima, alleen een stuk vermoeiender weer dan met 2. In huis dus kleine stukkies zonder, dan heb ik het echt over 3 passen maar wil ik vanaf morgen wat uitbreiden!
Heb jooltje al min of meer mede gedeeld dat ik over een maand gewoon weer op een paard zit waarschijnlijk haha! Krijg er weer steeds meer zin in!
Ik doe mijn best maar heb het idee dat mijn lijf wel aangeeft wat gaat en wat niet! Slapen iig niet dus
Had gisteren wel een openbaring... Volgende keer als ik ergens zo zenuwachtig voor ben dat ik begin te trillen doe ik het dus gewoon niet! Mijn gevoel volgen, want toen ik op Mo ging zitten wist ik heel stiekem al dat het geen goed plan was... Dus daar ben ik even aan herinnerd haha!
Ff een dip hoor! Overdag gaat het prima maar zodra ik ga liggen, au! Ik weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen... En ben allemaal Mo foto's aan het kijken en dan mis ik haar en het bezig zijn zo erg en word ik bang dat het nooit meer hetzelfde wordt. Wat grote onzin is want ze doet het heel goed hoorde ik vandaag nog uit betrouwbare bron maar toch! Stomme poot! Met krukken voelt het gewoon alsof ik zo weer weg kan lopen en dan doe ik ze weg en dan doet mijn been echt totaal niet wat ik wil gewoon! Grrrrrrrrr
Ik hoop het! Ik loop al koppig van bed naar het toilet zonder krukken, al doe ik er dan wel een half uur over maar het moet en het zal lukken! Zit nu ook alle oude foto's door te neuzen en ik hoop echt dat ik weer het vertrouwen in mezelf terug kan krijgen... Maargoed, ik was ook een mietje toen ik haar net had en we zijn nog niet eens een jaar verder dus dat komt ook wel weer goed ofzo! Straks weer heel rustig aan opbouwen en ik heb al besloten dat ik wat bokkers hier aan hun aanbod ga houden.. Als het aan mij ligt zit ik er volgende week al op haha!
Zag vandaag hier in Oostenrijk een meisje zonder zadel de weg oprijden, mijn hart zat meteen in mijn keel... Ga ook erg shaken als ik het erover heb helaas!
Dat geeft niets!!! Misschien is het over een aantal jaar wel mogelijk en is Mo zon pony die zich nergens druk om maakt Ze heeft al zoveel fijne positieve ervaringen bij jou opgedaan en ze heeft al zoveel geleerd! Moet je zien toen je haar net had en nu! Komt helemaal goed meis
Gaat helemaal goed komen. Je hoeft helemaal niet zonder zadel erop te klimmen. Straks eerst weer lekker met je paardje aan de gang, dan kom je gewoon een keer rustig zitten op die dodo van mij. Alles op jou tempo, waar jij je lekker bij voelt. Ook al duurt het nog een jaar, komt best goed.
_Lente_
Geplaatst: 11-08-12 09:06
Joh, ik weet ook nog wel een paar bomproof en spanning gewende ijslanders waar we jou zonder zadel op kunnen pleuren, het hoeft niet allemaal gelijk op Mo, en als je het bij een ander weer durft komt het ook heus weer terug bij Mo Je wilt het zo graag, dat ik zeker weet dat het gaat lukken Gewoon rustig aan opbouwen, dan gaat het weer helemaal goedkomen! En als je wilt kom ik je helpen, zo vaak als je maar wilt
Thanks lieke en lente! Ik ga jullie er zeker aan houden!
Vandaag dan eindelijk gezwommen en dat heeft echt wonderen gedaan voor mijn spieren in mijn poot! Ben benieuwd of het vannacht ook door blijft werken zo ja dan lig ik mooi iedere dag in het zwembad haha! Morgen rustig aan even en dinsdag Naar Salzburg !
Loop al ongeveer 15 meter per dag zonder krukken, wel uiterst langzaam maar het gaat! Proberen nog wat minder te hupsen en meer echt te lopen maargoed, het is een begin!
Zo je gaat echt onwijs Erg voor uit Joh!! en Tussen Jou en Mo komt het echt goed Vaak wordt de band zo alleen maar Sterker meid .. Heb de vertrouwen in