Dit weekend weer iemand gezien die boos was omdat er geen plek meer was
ja hallo dan had je moeten reserveren. Wij kunnen ook niet een tafel uit de lucht toveren. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ja hallo dan had je moeten reserveren. Wij kunnen ook niet een tafel uit de lucht toveren.
KimberleyE schreef:haha; ja zulke discussies zijn altijd vreselijk.. Is het er wel of is het er niet !
Hallo ze zijn er wel... aarhg .. ja kunt ze dan wat he !![]()
Zou eerljk gezegd nu op dit moment ook nietweten om er iets op terug te zeggen....
Magrathea schreef:KimberleyE schreef:haha; ja zulke discussies zijn altijd vreselijk.. Is het er wel of is het er niet !
Hallo ze zijn er wel... aarhg .. ja kunt ze dan wat he !![]()
Zou eerljk gezegd nu op dit moment ook nietweten om er iets op terug te zeggen....
'nou leuk voor u '![]()
Haha nee ik zou maar gewoon extreem geforceerd lachen en vervolgens een tafel gaan helpen die zich wel weet te gedragen.
* glimlach bij) de keuken heeft extra zn best gedaan om deze voor u te zoeken/te halen" 

Douce schreef:Zo kan het uiteraard ook! Maar dan zijn jullie ook fijne gasten geweest met geduld.
Ik had pas ook tijdens een superdrukke dag mensen die overal lang op moesten wachten. Vonden ze echt totaal niet erg en toen hebben ze van mij ook de koffie(namen geen dessert) van het huis gehad. Geduldige mensen zie ik graag terug als gast. Liever dan de man die zeurde dat ik harder moest lopen terwijl dat niet eens kon..(alle stoelen bezet dus redelijk zigzaggen).
Douce schreef:Ja communicatie is echt het sleutelwoord. Nu dus een mooi voorbeeld daarvan. Ik heb ook eens supertevreden mensen gehad op een dag dat alles in de soep liep. Maar ik hield ze op de hoogte en het ging net ook iets beter. Ik had gezegd dat het eten drie kwartier kon duren en toen was het er na een half uur. Scheelt ook.
Magrathea schreef:Jeetje Douce, dat is wel echt aso. Maar hoe konden die er dan ineens wel zijn?
Dit weekend weer iemand gezien die boos was omdat er geen plek meer wasja hallo dan had je moeten reserveren. Wij kunnen ook niet een tafel uit de lucht toveren.
MyLittleLove schreef:Courses schreef:Yep! Hij doet 't!
Hoop eigenlijk dat er een Frans restaurant tussen zit, vind ik erg leuk om te zien
Dit is een Frans Restaurant: http://www.rtl.nl/xl/#/u/ca2cf19a-a38f- ... 15aa04985f

Bij onze vaste Italiaan, Da Carlo in Groningen. Altijd superdruk op zaterdag, dus gereserveerd. Tafeltje stond niet helemaal handig, maar dat staat geen enkel tafeltje daar. Complete tafelchaos daar, maar daar is dat charmant. Bediening was attent 'nog een glaasje droge witte wijn dames?' Sure
eten was weer ontzettend lekker, werd net op het moment geserveerd dat je dacht 'nah, ik ben er wel aan toe' en het truffelijs was weer
En het fijne is, je eet er lekker en voor een absoluut fatsoenlijke prijs. En de bediening is leuk
)
Drinken + bagel kwam snel, maar daarna wilde ik na een klein uurtje nog wel wat te drinken.. Nou dat duurde nog wel even voor ze dat door hadden. Daarbij had ik een brownie besteld, vriendin ook. Ik dacht al, wat duurt het lang.. Komt 't meisje wat de bestelling had opgenomen naar ons toe 'sorry, maar wat hadden jullie ook alweer besteld?'
Italianen zijn allemaal te klein voor mij
Plus dat de Italiaanse bediening hier aan de oude kant is 
Argh.
dat is dan zo'n afknapper, zeker als je je er op verheugd.