Hier in Groningen is het gisteravond rond een uur of zes beginnen te miezeren en het miezert nu weer. soms wat harder ,soms wat zachter
hier geen druppel gevallen........nog steeds niet Zal ongetwijfelt nog veranderen vandaag vrees ik.temp is wel erg fijn nu
Het was gisteren een heerlijk weer om terug naar Nederland te rijden.Geen 1 plek regen gehad.Het is momenteel alleen benauwd buiten en het ziet er heel grijzig uit.
Ik ben blij met de afkoeling. Even wat frisse dagen tussendoor en dan mag daarna de zon wel weer schijnen
Hier regent het vanaf een uur of kwart over één. Begon zachtjes, toen wat harder, toen kwam het met bakken uit de lucht en nu miezert het weer.Ben die regen nu al zat Doe mij het weer van vorige week toch maar......
Het is maar 1 dagje regen? besef wel dat de natuur het heel hard nodig heeft.Morgen zien we de zon weer.
Nou hier plenst het momenteel! Wat een K*t weer zeg!Het begon om een uur of 2 met een beetje regen, maar nu is het best heftig!
Waarom hebben jullie allemaal al zoveel regen Wij hebben de heele middag hooguit een paar druppels gehad.
Hier begon het vanaf een uur of half 5 te regenen en nu regent het lekker door,maar geen plensbuien.Heerlijk die regen voor de natuur.