wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

Re: wat is jou gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 12:20

bedenk me nog een moment.
was met een vriendin aan het wii'en en toen stopte er een hele grote groep mensen.
we waren aan het hardlopen en naja dan zien we er nogal emmm dom uit... beginnen ze foto's te maken

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 14:59

StonedRomy schreef:
bedenk me nog een moment.
was met een vriendin aan het wii'en en toen stopte er een hele grote groep mensen.
we waren aan het hardlopen en naja dan zien we er nogal emmm dom uit... beginnen ze foto's te maken

Zo heeft een vriend van mij, mét het polsbandje zijn controller in de muur kunnen gooien, bandje is gewoon gelost, en hij stond daar zo van: Uhm, serieus?
Zelden zo hard gelachen :')

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-12 16:24

hahaha geweldig!

Heb ook een keer tijdens het boksen op de wii iemand achter me geslagen.
(ik deed nogal overdreven xD)

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 16:45

ik was een jaar geleden in engeland met mijn vriend, toen bestelde ik een broodje "sunder salade" in plaats van whitout salade toen kreeg ik dus echt mega veel sla bij me broodje

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 20:15

mijn ergste moment tijdens mijn les was een paar jaar geleden. iedereen moest omstebeurt afwenden afstappen en weer opstappen. ik stap met mijn stomme kop aan de verkeerde kant eraf, hoe ...? ik weet het zelf ook niet :+

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 20:34

Hmmm ik herinner me ook nog eens iets, waar ik nogsteeds voor uitgelachen word. Verschrikkelijk was het!
En t gaat over zoenen,
ik dacht dus, dat je je hoofd naar rechts moest buigen, ik dat doen, en hij buigt hem naar links! Hij ook nog zeggen dat ik de verkeerde kant op zoen, tegen zn vrienden! ... :') (nou ik krijg dus geen vriendje weer!) En het was verschrikkelijk vies, hij had veeel te veel slijm.. :')
Daarna had ik trouwens nog een keer gezoend met de gedachte: ach, de 2e keer word het vast lekkerder! Nou, niet dus. En op een feest had ik maar gezegd dat het toch niks werd. Ik voelde eigenlijk niks meer...

En ik herinner me nog wat.
Ik was bij mijn nicht en we wouden even op het aanrecht klimmen om glaasjes te pakken. Ze zij al tegen mij, nog voordat ik het aanrecht opklom: 'Pas op voor die ijzeren stang hoor! Die kan er een keer afvallen.'
Ik klom het aanrecht op en toen ik glazen gepakt had ging ik er weer af. En je raad het al: BOEM! Die hele stang viel er af! Groot kabaal en die moeder kwam er aan: 'Wat is hier gebeurt?'
Uhh.. niet mijn schuld! :')

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 21:18

Ik herinner me ook nog iets :D

Ik ging met mn vriendin paardrijden. En we hadden het idee om naar een 'meer' te gaan. (het was net lente en was lekker weer) dus wij gingen steeds iets dieper. En wij reden net om.een sport 'kuil' heen (wisten wij niet dat dat er wwas ). Wij wilden weer terug rijden naar het 'strand', maar reden er dus perongeluk doorheen. nja de paarden voelden geen grond meer onder gun voeten en gingen hele gekke sprongen maken. En wij hadden dus het zadel afgedaan . Nja je raadt het al. BAM wij vielen er af, helemaal kopje onder :') (we hadden het zadel afgedaan) er waren wel wat mensen daar, en die lagen.helemaal in een deuk. We kregen ook nog aardig wat reacties of het zwemmen lekker was :') de paarden zagen gras, dus site galoppeerde daar, meteen heen. ik lag ook helemaal in een deuk.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 21:51

Majken schreef:
mijn ergste moment tijdens mijn les was een paar jaar geleden. iedereen moest omstebeurt afwenden afstappen en weer opstappen. ik stap met mijn stomme kop aan de verkeerde kant eraf, hoe ...? ik weet het zelf ook niet :+
zoiets heb ik ook gehad, ik ging op een redelijk groen paard, en moest als ik erop zat zsm weer eraf, dus ik erop, en snel weer af, hun lagen helemaal in een deuk, bleek ik mijn been voor t zadel langs eraf ging ipv achterlangs. Hahaha. Dankzij voltige denk ik. Haha.

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:51

X_Michelle_X schreef:
zoiets heb ik ook gehad, ik ging op een redelijk groen paard, en moest als ik erop zat zsm weer eraf, dus ik erop, en snel weer af, hun lagen helemaal in een deuk, bleek ik mijn been voor t zadel langs eraf ging ipv achterlangs. Hahaha. Dankzij voltige denk ik. Haha.

Ik stap ook soms zo af, en ik doe geen voltige :')

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 15:52

Als ik een bodyprotector aan heb, vind ik afstappen ook best wel moeilijk, al helemaal omdat ik best klein ben en pony redelijk hoog, val ik bijna altijd met mn kont in het zand als ik afstap :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 19:26

Sommige hier zijn zo geweldig :')

Ik liep met een vriendin over (totaal lege) schoolgang. We waren beetje aan het springen en praten over n jongen die ik leuk vond, riepen we allemaal dingen die genant zijn enzo.
Kijken we een lokaal in, ZIT ZIJN KLAS DAAR :') volledig in rust, hebben dus alles kunnen hore, ooops hahaha

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 19:29

Haha zo zat ik eens te praten met een vriendin dat al onze geschiedenis leraren eng wAren, de eerste was een bosjesman die nu op wereldreis is en mij met een stok achternakwam, tweede had lang haar omdat hij in een band zat maar die was best leuk en deze is heeeel eng en heeft een vetkuif, wij over hem praten stond hij opeen achter ons :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 19:53

Ooooh wat een verhalen allemaal zeg :')
Geweldig!

Suzanne556

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 21:41

Zoiets met leraren had een vriendin van mij een keer.
Zo'n docent is heel klein en dik, en ze kwam niet toen de bel was gegaan.
Dus we stonden met de hele groep te wachten bij die deur, en zegt een vriendin van mij zo,
jezus komt die stomme trol nog.. Hoor je die docente zo, die ineens achter haar stond, jaa die stomme trol is er.
:')

Ze mocht zich mooi gaan melden :')

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 21:44

hahahaha oo ik ging echt stuk net. _O-

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-12 22:03

Suzanne556 schreef:
Dus we stonden met de hele groep te wachten bij die deur, en zegt een vriendin van mij zo,
jezus komt die stomme trol nog.. Hoor je die docente zo, die ineens achter haar stond, jaa die stomme trol is er.

Hahaha geweldig _O- _O- _O- :=

Annika__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 22:35

Die van die trol is echt briljant, Suzanne! _O-

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 23:03

Suzanne556 schreef:

_O- :')
*ziet het al helemaal voor zich*

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 08:31

Haha die is goed xD

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:07

Oke dit is heel goed voor mijn lachspieren en slechte humeur :P

Mijn blunder:
Was met een vriendin aan het winkelen, nadat ik EINDELIJK bruine laarzen had gescoord wilden we dat vieren met een loempia (er was markt) dus we liepen over de markt heen.. en ik zei ineens: Kom we gaan hier binnendoor! Vervolgens klap ik vol voor over, mijn tassen vlogen door de lucht en natuurlijk precies in een waterplas. (en dan voor heel winkelend Enschede ;( ) ik schaamde me dood! Allemaal mensen meteen lachen natuurlijk.
Ik had het scheerlijntje van de kraam niet gezien die was gemarkeerd met een groen diepvries zakje :o
Mijn jas was doorweekt en mijn knie deed gigantisch zeer. Dus de marktmeneer kwam op het geniale idee om voor te stellen een ambulance te bellen. Heb dat maar afgeslagen en de loempia is er ook niet van gekomen :')

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 12:23

Dat moet geweest zijn toen ik mijn auto in z'n achteruit PER ONGELUK over een drempel heb gezwierd en vast zat met 1 wiel in de lucht, waarop verscheidene voetgangers stopten om een foto te trekken en me zeiden: great parking! :j

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 16:48

hahaha inderdaad goed geparkeerd!! XD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 16:51

Leuk dagje gewinkeld, in de trein op weg naar huis. Spitsuur dus erg druk.. Ik zit samen met een vriendinnetje op de trap en wij moeten er bijna uit! Dus ik ga opstaan, wil de klink van het trapje vastpakken maar er stond een jongen tegen aangeleund. GRIJP IK TOCH BIJNA VOL IN Z'N ZAAKJE. :oo Echt nog net op tijd dat vriendinnetje zegt 'Beccccc pas eens op!' Hahaha die jongen die moest ook heel hard lachen. -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 23:01

Rebeccaa schreef:
Leuk dagje gewinkeld, in de trein op weg naar huis. Spitsuur dus erg druk.. Ik zit samen met een vriendinnetje op de trap en wij moeten er bijna uit! Dus ik ga opstaan, wil de klink van het trapje vastpakken maar er stond een jongen tegen aangeleund. GRIJP IK TOCH BIJNA VOL IN Z'N ZAAKJE. :oo Echt nog net op tijd dat vriendinnetje zegt 'Beccccc pas eens op!' Hahaha die jongen die moest ook heel hard lachen. -O-

HAHAHAHA die is echt geweldig

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 00:05

Haha bijna raak.. :=