Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StonedRomy schreef:bedenk me nog een moment.
was met een vriendin aan het wii'en en toen stopte er een hele grote groep mensen.
we waren aan het hardlopen en naja dan zien we er nogal emmm dom uit... beginnen ze foto's te maken
Majken schreef:zoiets heb ik ook gehad, ik ging op een redelijk groen paard, en moest als ik erop zat zsm weer eraf, dus ik erop, en snel weer af, hun lagen helemaal in een deuk, bleek ik mijn been voor t zadel langs eraf ging ipv achterlangs. Hahaha. Dankzij voltige denk ik. Haha.mijn ergste moment tijdens mijn les was een paar jaar geleden. iedereen moest omstebeurt afwenden afstappen en weer opstappen. ik stap met mijn stomme kop aan de verkeerde kant eraf, hoe ...? ik weet het zelf ook niet
X_Michelle_X schreef:zoiets heb ik ook gehad, ik ging op een redelijk groen paard, en moest als ik erop zat zsm weer eraf, dus ik erop, en snel weer af, hun lagen helemaal in een deuk, bleek ik mijn been voor t zadel langs eraf ging ipv achterlangs. Hahaha. Dankzij voltige denk ik. Haha.
Suzanne556 schreef:Zoiets met leraren had een vriendin van mij een keer.
Zo'n docent is heel klein en dik, en ze kwam niet toen de bel was gegaan.
Dus we stonden met de hele groep te wachten bij die deur, en zegt een vriendin van mij zo,
jezus komt die stomme trol nog.. Hoor je die docente zo, die ineens achter haar stond, jaa die stomme trol is er.
Ze mocht zich mooi gaan melden
Suzanne556 schreef:Zoiets met leraren had een vriendin van mij een keer.
Zo'n docent is heel klein en dik, en ze kwam niet toen de bel was gegaan.
Dus we stonden met de hele groep te wachten bij die deur, en zegt een vriendin van mij zo,
jezus komt die stomme trol nog.. Hoor je die docente zo, die ineens achter haar stond, jaa die stomme trol is er.
Ze mocht zich mooi gaan melden
Rebeccaa schreef:Leuk dagje gewinkeld, in de trein op weg naar huis. Spitsuur dus erg druk.. Ik zit samen met een vriendinnetje op de trap en wij moeten er bijna uit! Dus ik ga opstaan, wil de klink van het trapje vastpakken maar er stond een jongen tegen aangeleund. GRIJP IK TOCH BIJNA VOL IN Z'N ZAAKJE.Echt nog net op tijd dat vriendinnetje zegt 'Beccccc pas eens op!' Hahaha die jongen die moest ook heel hard lachen.