Rare mensen op marktplaats.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SecretLIN

Re: Rare mensen op marktplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 10:15

ja zo had ik een xbox spel erop staan scene it met van die buzzers ik vroeg 20 euro, belt iemand voor 2,50 kom ik hem vanmiddag nog ophalen, ook zoiets raars

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 10:30

Was al bang dat ik de enige was die dat soort dingen had...... :P
Die van H_Nalanta vind ik een hélé goeie........ :D
Of dat je zegt 'Is goed, dan betaald u dat van te voren en als u hem komt ophalen de andere helft'.......................
Als het goed is komt de persoon waar ik vorige week voor piet snot op heb zitten wachten vanmiddag echt.............. Ben héél benieuwd.

En als die bank niet in de weg staat, zou ik zeker wachten! Er staan helaas erg veel meubels op markplaats. Ik zet het er dan iedere dag opnieuw op, zodat het weer bovenaan staat. Heb het een keer met eetkamerstoelen gehad. Er bleef maar iemand 5,00 voor bieden.... Op een gegeven moment heb ik het toch (aan iemand anders) voor een normaal bod verkocht! (heb wel even geduld moeten hebben...)

Ik zet echt nooit m'n telefoonnummer erbij!! Als iemand serieus is, kan die het altijd via mail krijgen!

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 11:13

ik zet mijn telefoon nummer er wel bij, ook reageer ik sneller op advertenties met telefoon nummer :)

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 11:17

ik heb speciaal een oud nummer met toestel voor marktplaats :')

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 11:25

xDaantjxx schreef:
IKbenEllen schreef:
Ik vind het geen verkeerd bod, 50% van nieuwwaarde. Maar het is ook mijn smaak niet :D
Op de foto in je topic zie je duidelijk dat dekje gebruikt is, het is niet meer "als nieuw".
Bod is verwijderd :s
Was ook heeel raar en lang mail adres

Zo'n emailadres is normaal ;)
MP codeert het emailadres zodat men geen spam kan ontvangen :)

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:12

Wij hadden een shetje te koop staan.
Na heel veel heen en weer gemail zou er iemand komen kijken. Klonk allemaal perfect en betrouwbaar.
Pony van het land geplukt (30min lopen naar stal) lekker opgeknapt en dan wachten. We hebben voor niets zitten wachten. Telefoon werd niet opgenomen dus na 3uur (voordeel van de twijfel gegeven ivm tijd vergeten, drukte op de weg, etc) pony terug naar land gebracht.
Kregen we een mailtje dat haar vriend onverwachts moest voetballen en de afspraak was vergeten....

beetje jammer, maar goed er kwam tenminste nog reactie
Ponylief is nu naar oud paardenboertje gegaan die haar graag op zn landje wilde hebben voor de kleinkinderen :)

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:17

je zult maar onverwacht moeten voetballen, voor 'tzelfde geld heb je je net lekker vol zitten proppen met taart en dan moet je ineens het veld op :+ ahum

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:22

Wat een verhalen.. Hier niet echt veel rare dingen. Mijn vader had pas wel een motor te koop staan, belt er iemand op dat ie hem wel wil hebben voor meer dan de vraagprijs, uhh oke? :')

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:30

Hier op bokt kunnen ze er ook wat van..... :roll:

Het leek erop dat ik m'n shetter weg moest doen ivm verhuizing dus advertentie geplaats,duidelijk erin dat het een hengst is...krijg je reactie's zo van ;
Ja ik heb ook een hengst en wil ze samen zetten.
(ja duhhh dat gaat vechten slimerik!)

Nr2; die wou ermee gaan fokken door hem met een kudde's merrie's in een gebied los te laten.
Klinkt leuk,vraag wat ze ermee gaan doen in de winter en ivm inteelt.
Tadaaa geen reactie.
(mijn gedachte....enkeltje slager heb je toch nog een paar tientje's winst)

Nr3 zocht een maatje,prima wil hem wel komen brengen als hij maar een goed tehuis krijgt (180km)
zou worden terug gebeld,JA ik BELOOF het je dat ik je bel.
Nou geen telefoon meer gehad }:0

Hengstje loopt nog steeds hier,hele verhuizing is afgelast dus was niet nodig maar wat een ontzettende domme druiven heb je hier soms op bokt. 8)7

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:49

Cyntje schreef:
xDaantjxx schreef:

Zo'n emailadres is normaal ;)
MP codeert het emailadres zodat men geen spam kan ontvangen :)

Maar ook die naam...
Mag ik die mailadres hier zetten?

Ik had namelijk ook advertentie erop staan dat ik verzorg zocht en kreeg dag erna mailtje, maar daar stond wel gewoon mailadres bij...

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 13:13

Kimbeerly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 13:27

ik heb de afgelopen tijd echt peg met marktplaats.
zaterdag zou iemand een dekje op komen halen, om 12 uur.
om 2 uur was er nog niemand geweest ik netje gemailt krijg ik geen reactie meer.
zo vervelend want was extra thuis gebleven.
nou had ik een eurostar set op marktplaats gekocht voor een goede prijs ik blij,
krijg ik vandaag een mail dat de set bij haar op stal gejat is, kan zij natuurlijk niet heel veel aan doen,
maar ik baal echt heel erg.

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 13:33

dat met die emailadressen klopt wel hoor, die worden gecodeerd. Als je vervolgens beantwoordt, en nog een mailtje terugkrijgt, dan staat er wel een gewoon emailadres. Ook als jij naar een verkoper een mailtje stuurt, en je krijgt er eentje terug, staat er een gewoon emailadres. Maar het eerste mailtje, is altijd met een gecodeerd (hjeu23h5hh23jjleljenn334 etc) emailadres

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 14:26

Kimbeerly schreef:
nou had ik een eurostar set op marktplaats gekocht voor een goede prijs ik blij,
krijg ik vandaag een mail dat de set bij haar op stal gejat is, kan zij natuurlijk niet heel veel aan doen,
maar ik baal echt heel erg.

En dat geloof je? :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 14:27

idd :') dat lijkt me wel heel sterk, kun je gewoon je geld terug eisen hoor, want jij hebt nog niets ontvangen

Kimbeerly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 15:02

geld krijg ik ook terug, dat is het probleem niet.
maar ik had graag dat setje willen hebben want daar was ik allang naar opzoek.
ze kwam wel over alsof het echt zo was, maar je weet het natuurlijk nooit 100 % zeker

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 15:07

Die zal wel een hoger bod gekregen hebben ;)

Kimbeerly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 15:56

GamblersCup schreef:
Die zal wel een hoger bod gekregen hebben ;)

dat lijkt me niet aangezien de advertentie al 4 dagen van internet is, en ik toevallig 5 minuten nadat zij hem geplaatst had heb gereageerd en ze heeft hem toen ook gelijk verwijderd.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:03

En jij weet zeker dat ze het setje alleen op MP had staan? ;)
Maakt niet uit, banketstaaf hoe het verlopen is. Je verheugd je toch op iets wat je toegezegd krijgt!

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:10

Citaat:

Dat adres wordt door Marktplaats gegenereerd, om te voorkomen dat allerhande mafkezen direct je prive adres hebben als je op een advertentie reageert ;-)

Kimbeerly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 13:12

GamblersCup schreef:
En jij weet zeker dat ze het setje alleen op MP had staan? ;)
Maakt niet uit, banketstaaf hoe het verlopen is. Je verheugd je toch op iets wat je toegezegd krijgt!

ik dacht van wel, maar hou natuurlijk nu internet wel in de gaten.

sarosxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 14:25

Na het beëindigen van mijn motorhobby aantal jaren geleden had ik na verkoop motor ook maar mijn motor kleding op MP gezet. Er kwam een aardige man welke mijn pak en helmen heeft overgenomen. Die man blij en ik blij.
Maar ik had ook nog van die leren chaps. Zo'n leren over broek zonder kruis welke je over je spijkerbroek aan kan. Ik deed deze over een korte broek, handig met terrasje pikken, je kon 'm zo uitritsen zeg maar. Die stond dus ook op MP. Daar kwam ook een man voor, of hij hem mocht passen, tuurlijk mag dat, doe maar even op de wc. Komt hij even later nuchter de keuken in met dat ding aan in onderbroek, van past hij zo goed? Hij had er geen erg in dat mijn dochter er ook bij gekomen was, ik schrok me kapot! Hij denk ik ook en zei ik denk dat ik de broek toch maar niet neem. Wat was ik blij dat ik niet alleen was, al keek mijn dochter ook raar van wat was dat dan, wat een rare man. Ze was toen ook nog maar zes. Rare mensen lopen er toch rond.
Ook heb ik pas twee paar zo goed als nieuwe leren laarzen verkocht, cadeautje voor de vrouw zeiden ze, kreeg er ook een goed bod voor. Het waren ook wel mooie nette maar het waren beide mannen, via de mail en post gegaan, hihi de rest hoef ik niet te weten.
Pas had ik leren rijlaarzen van mijn dochter erop staan, waren te smal geworden. Kwam ook een man op af, wilde ze komen passen, maar toen ik vroeg naar zijn maten zou het naar mijn idee zeker niet passen, was voor smalle kuitjes. Gelukkig optijd iemand anders blij mee kunnen maken, hij bleef maar aandringen ze toch te willen passen.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 16:25

sarosxx schreef:
Na het beëindigen van mijn motorhobby aantal jaren geleden had ik na verkoop motor ook maar mijn motor kleding op MP gezet. Er kwam een aardige man welke mijn pak en helmen heeft overgenomen. Die man blij en ik blij.
Maar ik had ook nog van die leren chaps. Zo'n leren over broek zonder kruis welke je over je spijkerbroek aan kan. Ik deed deze over een korte broek, handig met terrasje pikken, je kon 'm zo uitritsen zeg maar. Die stond dus ook op MP. Daar kwam ook een man voor, of hij hem mocht passen, tuurlijk mag dat, doe maar even op de wc. Komt hij even later nuchter de keuken in met dat ding aan in onderbroek, van past hij zo goed? Hij had er geen erg in dat mijn dochter er ook bij gekomen was, ik schrok me kapot! Hij denk ik ook en zei ik denk dat ik de broek toch maar niet neem. Wat was ik blij dat ik niet alleen was, al keek mijn dochter ook raar van wat was dat dan, wat een rare man. Ze was toen ook nog maar zes. Rare mensen lopen er toch rond.
Ook heb ik pas twee paar zo goed als nieuwe leren laarzen verkocht, cadeautje voor de vrouw zeiden ze, kreeg er ook een goed bod voor. Het waren ook wel mooie nette maar het waren beide mannen, via de mail en post gegaan, hihi de rest hoef ik niet te weten.
Pas had ik leren rijlaarzen van mijn dochter erop staan, waren te smal geworden. Kwam ook een man op af, wilde ze komen passen, maar toen ik vroeg naar zijn maten zou het naar mijn idee zeker niet passen, was voor smalle kuitjes. Gelukkig optijd iemand anders blij mee kunnen maken, hij bleef maar aandringen ze toch te willen passen.

:oo dat was een grof foutje van die man.
hopelijk kun je erachteraf wel om lachen?
zo als jij het bescrijft was die man zich van geen kwaad bewust :=

kruimellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 19:14

@ SecretLin Ze zijn weer omgedraaid en naar huis gegaan. Enigszins teleurgesteld geloof ik, want het had nogal haast. Ze zullen hem wel voor de keuring nodig gehad hebben ofzo.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 19:29

sarosxx schreef:

Jesus dit vind ik wel heel erg hoor !
Volgesmij is het gewoon zoon viezerik die erop kick als een vreemde vrouw hem half naakt ziet !

als dat mij zou gebeuren en mn vriend zou er toevallig bijzijn zou die in zn onderbroek naar buiten zijn getrapt :7