Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winniiee schreef:JA! Nog een paar daagjes!
Ik was dit jaar niet van plan om speciaal iets te kopen ofzo. Heb wel een paar ideeen die wel moeten lukken met spullen die ik al heb: Mooiboy (nikepetje lenen, in het zwart,gouden ketting enz.) , Barbie ( veel make up, veel roze?!) , Boerin ( Regenlaarzen, Rood sjaaltje als haarband omknopen, oversized blouse). Iemand inbreng in de keuze? Of andere ideeën waarvoor je niet speciaal een pak voor hoeft te kopen?
@wienna Super gaaf pak!
@ymke Ik laat je thuis van gerst misschien haha?
Winniiee schreef:Winniiee schreef:JA! Nog een paar daagjes!
Ik was dit jaar niet van plan om speciaal iets te kopen ofzo. Heb wel een paar ideeen die wel moeten lukken met spullen die ik al heb: Mooiboy (nikepetje lenen, in het zwart,gouden ketting enz.) , Barbie ( veel make up, veel roze?!) , Boerin ( Regenlaarzen, Rood sjaaltje als haarband omknopen, oversized blouse). Iemand inbreng in de keuze? Of andere ideeën waarvoor je niet speciaal een pak voor hoeft te kopen?
@wienna Super gaaf pak!
Niemand die mij kan redden?Redden van een grote carnaval ondergang?
Winniiee schreef:Winniiee schreef:JA! Nog een paar daagjes!
@wienna Super gaaf pak!
Niemand die mij kan redden?Redden van een grote carnaval ondergang?
Ethelate schreef:Puagaus12 schreef:kun je het echt weg drinken dan? dan ga ik toch ook maar op zoek naar een paar hakken
Natuurlijk niet te veel dat je niet meer op hakken kan lopen![]()
Maar zodra iemand begint te zeuren over 'naar huis' of 'pijnlijke voeten' moet er gewoon wat meer drank in