Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 14:48

Zipporah schreef:
Verschillende soorten drollen :')

De spookdrol: (ook wel duiker genoemd)
Je voelt hem komen, je hoort hem plonzen, maar er ligt niets in de pot.

De "Clean" keutel:
Ligt te glunderen in de pot, geen spoor op het papier

De eeuwige stront:
Je veegt maar en je veegt maar. Toch blijft er steeds wat op het papiertje.
Je besluit tenslotte je broek toch maar op te trekken en een papiertje in je onderbroek te leggen, om remsporen te vermijden!

Poepje 'extra':
De come-back of de wraak door tegenaanval: je bent klaar, maar als je je broek optrekt, stel je vast dat er nog een klein poepje valt.

De aderbreukdrol:
Je moet zo hard drukken dat de aders op je voorhoofd zwellen. Je vreest een hartaanval.

Big Mac:
Hij is zo geweldig dat je bang bent om hem kapot te maken als je doortrekt. Je bent verbaasd en tegelijk trots dat je dit kunstwerk gebaard hebt!

De aso keutel: (de mol)
Je wilt schijten, je voelt hem zitten, maar er komen alleen maar krampen en scheten.

Keutel "verkeerd":
Doet zoveel pijn dat je zou zweren dat hij dwars zit of in stuit.

De canonball:
Komt er met zo'n snelheid uit en is zo zwaar dat hij je kont natpletst.

De morning-afterstront: (napalm drek)
De geelbruine vloeistof die de hele pot besmeurt en brandt in je gat. De stank is om te snijden.

Konijnenkeutels:
Kleine bolletjes, sommige drijven, sommige zinken. Ze zijn wel lief.

De verrassingsdrol: (flapdrol)
Je dacht een scheet te laten, maar er is iets bij!

De time-out drol:
Je bent goed bezig in een publiek toilet en je knijpt hem af omdat je iemand hoort in het toilet naast je.

Populaire poep:
Zo luid dat iedereen in de buurt lacht.

Mexicano:
Ruikt zo scherp dat het prikt in je neus. Familie van de Napalm stront.

De benji drol:
Weigert te vallen, hoewel je weet dat hij eruit is. Je probeert hem met ritmische kontbewegingen af te schudden.

Tanga coupé:Zij vergat haar tanga slipje uit te trekken. Hij is in de lengte doorgesneden!

Oké, slappe lach hier _O- Vooral de napalm drek wahahaha zooo herkenbaar, ook de Benji drol is heeel herkenbaar wahahahaha _O-

Qimm

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 14:51

whahah die lijst had ik helemaal gemist :')

*slaat op*

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 14:55

Haha, ik heb hem zelfs op mijn profiel gezet :')

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 14:57

_O- Pas je interesse ff aan Eline! Interesses: poepen. En dan al die quotes erbij die je nu al hebt. Oh my... die hartjes eronder!! :') _O- _O-

Met recht een schijtprofiel :')

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:00

Hahahaha! Dat zal wel heel erg worden :')

Hahah, inderdaad, die hartjes zijn wat misplaatst :+ Gelukkig maken de viervoeters daaronder mijn schijtprofiel een beetje goed! 8-)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:00

Wat een onderwerp ha ha.
Zelf geen moeite (meer) mee. En daar ben ik blij mee. Het kan best in de weg zitten en lijkt me niet goed om dat in te houden.

Wel had ik moeite met het doen van een grote boodschap op een vreemd toilet. Totdat ik voor het eerst naar Lowlands ging. Daar leer je je schaamte snel af.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:03

De buurvrouw is op bezoek, je raad nooooit waar ze het over hebben... :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:03

Ik mis de huiverige drol, soms krijg je onderin je rug rillingen als je perst (hoef bijna niet te persen maar de keren dat)

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:04

Haha leuk onderwerp, nou in het begin gedraag ik me wel :P

Maar na verloop van tijd heb ik er echt 'schijt' aan hoor haha !

Tis de normaalste zaak van de wereld, iedereen doet het, dus ja waarom zou ik dan de boel op gaan houden, krijg je alleen ma last van :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:05

:= die gaat inderdaad ook rechtstreeks in mn profiel :=

Die benji zoooo herkenbaar :o

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:09

Zo daar is ik weer.
Doen jullie ook aan competities? Wie de leukste, hardste, meest stinkende kan laten?
Altijd leuk :-)

Mijn katten gaan ook graag mee maar de hond rent altijd snel weg, geen idee waarom O:)

Ben 37 jaar maar kan over de vloer rollen van de lach van poep- en piesverhalen, lekker volwassen he haha
Laatst bijgewerkt door IngridM op 27-10-11 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:09

Hahahaha Roosch kon ik dat maar!

Die soorten drollen zijn echt geniaal ook!

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:18

Ik weet nog wel dat ik een paar maanden voor het eerst bij mijn nieuwe vriend bleef slapen na het stappen (was niet zo gepland maar kon geen taxi meer krijgen, dus ben bij hem in de taxi gestapt :+ hoezo voorbedachte rade ).
Nou wij komen thuis duiken bed in, liggen gezellig na te kletsen over het stappen (ja echt, kletsen) en hij moet naar de wc, niks mis mee natuurlijk, dus hij kuiert naar beneden en ik lig een beetje om me heen te kijken, begint ie daar een heel verhaal dat mijn schoenen zo gaaf zijn... :o? Zat ie dus ook met de deur open, op zijn gemak mijn schoenen te bekijken vanaf de plee, die lagen namelijk ertegenover in de hal...

Hij kan ook heerlijke opmerkingen maken aan de telefoon... Loopt ie smorgens bij hem thuis door de slaapkamer al bellend: "hm ik heb net een scheet gelaten... en hij stinkt..." :+

Laatst was het helemaal hilarisch, had m aan de telefoon, en hij moest savonds laat nog iets wegbrengen met de auto van de baas. Dus wij zitten een beetje te kletsen en ik hoor hem de auto starten dus ik vraag waar ie naartoe gaat, het was namelijk nog te vroeg om die spullen al weg te brengen?? "Ik ga ff naar huis, moet schijten en dan rijd ik vandaar uit weer verder"... Maar hij woont de andere richting op dus ik vraag waarom hij dat niet gewoon op de zaak doet?? "ik moet daar altijd even rustig voor gaan zitten.."
Ik weer, begrijpend als ik ben (ben zelf precies zo): "nou dan kom je toch hierheen, das een stuk dichterbij en hoef je niet zo'n rotstuk om te rijden"
Hij: "oh ja, dat kan ik wel doen"
Dus uiteindelijk opgehangen want een vriendin van me kwam langs.
Na 10 minuten hoor ik een jeep in de straat parkeren, hij komt op zn gemak naar boven, geeft me een kus, gaat op zn dooie gemak 15 minuten op de wc zitten (vriendin keek toen al erg raar :wow: ), komt er weer uit, wast zijn handen, loopt naar mijn vriendin toe: "hoi, ik ben S, maar ik ga weer, moet nog werken, kwam alleen maar even poepen, leuk om je te leren kennen!!" Komt naar mij toe, geeft me een kus "dag schat!"
En weg was ie weer!!!

Mijn vriendin wist gewoon niet hoe ze moest kijken, vooral omdat ik erbij zat alsof het de normaalste zaak van de wereld was _O-

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:26

@ Spottedponie, zon kerel heb ik ook gehad, heeeerlijk!!!! zo moet et ook vind ik haha :P

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:31

Ik vind het ook geniaal, ik mag dat wel, gewoon lekker simpel!! Wij kunnen over alles zo lekker door de bocht komen haha

Hier komen ook wel hilarische acties voorbij hoor, heb het hele topic inmiddels doorgelezen...

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:39

haha dat moet ik nog 'even' doen :P maar idd gewoon doen waar je je goed bij voelt :P

Desolate

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:44

Mijn vader had ooit eens een rookworst gegeten. Eigenlijk net een te groot stuk, op een lege maag. Hij moest mij ophalen van een verjaardag (half uurtje rijden) en op de heenweg had hij al flink kramp gehad. Op de terugweg had hij z'n knoop van z'n broek toch al los gemaakt en reed hij toch wel wat sneller. Zweten als een malle en ik had helemaal de slappe lach. Op een gegeven moment hield hij niet meer en heeft hij de auto bij een bedrijf op de oprit gezet. Hij rende de auto uit, terwijl hij z'n broek naar beneden trok. Hij zei dat het eruit spóót. :') Ik heb nog nooit zo hard gelachen en nog steeds is dit de ijsbreker op verjaardagen.

Hij heeft het wel netjes opgeruimd hoor!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:06

Hahaha, die napalm drol
En pijn dat dat doet!
Zeker als je in't bier gehangen hebt, godverdikke.
Wist je niet beter, je dacht dat je de afvoer aan't doorbranden was :P

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:07

F_Orumster schreef:
Pascal schreef:
Ik meld het altijd zodat mensen weten waar ik de komende 15 minuten uithang....

Optiwolk schreef:
Ik ga altijd zitten lezen op de wc. Dus als ik fluitend passeer met 'n boekje onder me arm hebben ze het thuis ook wel door waar ik naartoe ga :')

Dit soort dingen snap ik nooit. Wat móet je daar zo lang?
En waarom ga je niet lekker op de bank lezen?
Ik wacht altijd tot ie bijna kopjes geeft en ben nog sneller klaar dan iemand die alleen nr 1 hoeft te doen.
Vlucht voor je eigen lucht :D (ik stink niet zo hard gelukkig)

Lezen :')

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:12

lezen én poepen!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:14

Nou ja op verjaardagen ga ik wel eens op de wc inderdaad even weer genieten van de rust om me heen. :+
Alsnog ga ik dat alleen doen als ik ook moet, anders heb ik daar natuurlijk niets te zoeken.

Ik heb mazzel dat ik een beetje kan voorspellen of het echt gaat stinken of lawaai maken. Zo ja: bewaren voor thuis! :=

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:24

ow geweldig ik kom niet meer bij hiero _O- maar ik had er in het begin ook wel ff moeite mee maar na een maand of wat niet meer, ik had besloten dat ieder mens schijt boert en scheten laat dat ik heus geen uitzondering op de regel was _/-\o_ , en heb er toen lekker schijt aan gehad het schaamte gevoel al begon mijn vriend met scheten laten, toen dacht ik als jij dat mag mag ik dat ook zelfde geld voor boeren he bah dat doet een dame niet gelukkig ben ik geen dame (wel van het vrouwelijk geslacht)! maar wij zijn echt heel close ook met vrienden ,ga je niet geloven maar er worden foto's gemaakt van het vroege druk werk en dat sturen ze op naar mekaar (lang leve de nieuwe foons) en trots dat ze er op zijn !!! dit laatste is echt niet aan mij besteed maar ik schijt nu met de deur op een kier en we kletsen hele verhalen tegen mekaar , ook bij ons ligt de nieuwste Bit, hoefslag, ikea gids en de folders/krant op de w.c. voor vermaak als we elkaar niet hebben!!!! :j

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:32

Haha al die verhalen echt geweldig... _O-

Mijn kat komt trouwens ook graag bij me op bezoek, als ik op het toilet zit, en het liefste nog op schoot... Heb een litteken op mn been zitten omdat het erop springen niet helemaal volgens plan ging... En pijn dat het deed.. _O-
Laatst bijgewerkt door Fee_ op 27-10-11 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:40

Wat een hilaaaarisch topic, heb me rot gelachen. Wat een heerlijke openhartigheid!

Ik heb zelf PDS (prikkelbare darmsyndroom) en schaam me daar echt enorm voor. Maargoed, het moet er toch uit op een gegeven moment. Bij mijn ex nam ik altijd voor ik hem zag een diarreeremmer, zodat ik zeker wist dat ik niet zou moeten als we bij elkaar waren, maar toen het wat serieuzer werd en we elkaar vaker zagen werd dat een beetje ongezond.
Heb nu ook een scharrel en daar doe ik precies hetzelfde mee: 1 diarreeremmer een uur van tevoren innemen en als we gaan eten zijn het er 2 :+ Echt schandalig eigenlijk haha.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:44

Als ik al die andere mensen met PDS/IBS hoor vraag ik me toch af of ik het echt heb of heb gehad.
Ja destijds flink last van gehad. :')

Maar kon er eerder NIET van poepen dan te vaak!