Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:31

volgens mij doe ik het wel redelijk juist :P ik knip ze iig altijd dat er geen vel van mijn teen bloot ligt zeg maar, dat vind ik irritant :))

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:33

Ffortuna schreef:
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee die foto's! :oo Maar ik knip ook m'n nagels rond af hoor :o ga er op slag mee stoppen!!!! En lakken durf ik ook al niet meer sinds de vieze verhalen hier... :r

Verder wel dezelfde vraag als verography, als ik de zijkant er niet afhaal gaat het toch juist in mijn huid groeien?

(Geldt het niet voor je vingernagels trouwens?)

Nagellak is niks mis mee, ik zou wel van te voren een blanke lak aanbrengen, dit om verkleuren van de nagels te voorkomen (door kleurstoffen in nagellak).
En natuurlijk ook geen nagellak delen met anderen, want ook hier kun je het dan wel van overkrijgen. ( een goede pedicure doet ook nooit nagels lakken, mits het met een eigen nagellak van de cliënt is, of met verkoop van het gebruikte potje).
Dus als je gewoon nagellak voor jezelf gebruikt (nieuw uit potje) en een blanke lak aan brengt, is er niks aan de hand!

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:36

Nemurin schreef:
Moet zeggen dat ik die tenen trouwens ook veel viezer vind dan de gemiddelde mensen hun tenen... _O- Ook de gezonde tenen zien er smerig uit.

Jij wilt niet weten wat pedicures te zien krijgen! juist niet de mooie voeten, want die hebben geen pedicure nodig!.....
ik heb eens een verhaal van een docent hier gehoord, die past prima in dit topic.
Was een klant, man en vrouw, die kwamen, vrouw had al aangegeven dat man veel eelt had op de voorvoet (een plek waar je eigenlijk nooit eelt kunt krijgen)....
Dus onze docente begon met ontsmetten (dat doet als het goed is iedere pedicure bij iedere voet ;) )....
en er kwam al een laag "eelt" af.....haha bleek dat het geen eelt was, maar gewoon vuiligheid, alleen oudere mensen kunnen er natuurlijk niet altijd evengoed meer bij.
Dus docente toch maar even vriendelijk verteld dat er heel goed schoongemaakt moet worden, en goed afgedroogd naderhand.....hahaha dat was toch wel 1 van de toppunten waar ik om heb moeten lachen hier!

Nummus

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:37

Ik heb wel eelt op de grote tenen, vaak vrij snel ook al. Vind het jammer dat ik niet mooie poezelige vrouwelijke voetjes heb (de nagels op de grote tenen hebben dus omdat ik vroeger wel eerst rond knipte ook meer een waaiervorm) maar ze zijn gelukkig ook niet lelijk. :=

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:39

Dat vijlen is een goede tip, gaan we doen :D. Bedankt!

Juist omdat ik mijn teennagel wel bloot knip (dus dat je de verdikking ziet) ben ik blij met deze waarschuwing.

Eelt op mijn grote teen heb ik ook en ook echt wel op de bal van mij voet (meer bij mijn tenen in de buurt). En dan schrob ik toch echt (tot het er dus bijn afvalt).

Vind naar de pedicure gaan echt heerlijk. Je voelt het gewoon echt met lopen dat je voeten zachter en soepeler zijn.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:41

Ik overweeg ook om het eens te gaan doen.
Ook om te vragen hoe ik die nagels met die waaiervorm dan moet knippen. _O-

Edit: Oei brakke grammatica... even gefix'd!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:52

Ik wil niet naar de pedicure, want ik heb énorme kietels :')
Maar ik heb eigenlijk bijna overal kietels

Tenen zijn idd vies
Knieën vind ik ook maar rare dingen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:55

Maar ja, gelukkig heb je ze! Anders werd lopen zo lastig :P

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:57

Ja, maar dan deed het niet zo'n pijn als ik weer eens tegen een tafel ofzo schop _O-

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:58

Ik heb ook enorme kietels, vandaar dat ik het ook alleen OVERWEEG... _O-
Ik vind knieën alleen op sommige mensen raar. Andere mensen hebben weer hele mooi knieën.

Die van mij zijn niet mooi, en niet lelijk, gelukkig.

Wat ik trouwens wel eng vind is wanneer ik van die meiden zie lopen met hele dunne beentjes, en dat die benen dan ook nog eens hartstikke scheef zijn. Dat je pijn in je knieën krijgt als je ze met hun x-benen ziet lopen.

Ergste nog dat ze er ook vaak heel onvrouwelijk van gaan lopen. :')
Ik probeer juist zo veel mogelijk wel elegant te lopen. Ook omdat ik niet een super-skinny bouw heb maar wel vrouwelijke rondingen vind ik dat gewoon belangrijk.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:00

Ik voel me toch een beetje aangesproken met dunne beetjes en scheve knieën :P
Want ik heb O-benen en X-knieën :P
En mijn kuitomtrek is 32 :')

Maar ik kan wel vrouwelijk lopen :D
It's all in the hips!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:02

Ja precies Optiwolk... ze kunnen het best maar hebben het niet door ofzo!
Vriendinnetje van mij heeft 1 scheve knie, nu is die gelukkig ook niet supervrouwelijk dus die loopt van zichzelf al vrij lomp. :')

Een vriend van mij riep vorig jaar een keer dat ie er echt niet tegen kan als vrouwen heel lomp lopen. Ik vind dat ze dat zelf moeten weten in principe maar het staat wel raar als ze netjes panty's en hoge hakken en een leuk jurkje aan hebben, maar dan totaal niet elegant kunnen lopen. _O-
Beetje respect voor je eigen geslacht!

Volgens mij past jouw kuitomtrek 3x in mijn kuitomtrek trouwens, van wat ik me herinner bij het meten vroeger. :')

Maar goed OFF-TOPIC ALARM!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 17:10

Smerige dingen ...

Ik had vroeger een leerkracht Duits, en die schilferde.
Niet alleen op z'n hoofdhuid, maar ook in z'n baard enzo.
Op zich niet erg hoor.
Maar we waren eens een pc-oefening aan't maken en zochten achter de "ß"
Kwam die dus lekker voortonen dat dat alt + 225 is, leunt-ie tussen mij en mijn collega door.
Op zich ook geen probleem
Tot ik doorhad dat er schilfers op mijn schouders lagen ... en ik heb geen roos.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 17:23

En dan maar je inhouden om niet te roepen "OOIT VAN DAGCREME GEHOORD?!"
Ja, had vorig jaar ook zo'n docent.

Ben je bezig zo steriel mogelijk een infuus bij een hond aan te leggen, je allereerste keer dus met trilhandjes (nou ja ik hield hond vast, groepsgenoot ging infuus doen) en dan staat hij erbij met z'n schilferhoofd, bah!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 17:27

Iew...

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:06

Ik had vroeger ook zo'n docent, toen ze begon te krabben vielen er ook allemaal schilfers uit haar haar, toen begon ik heel puberig als ik was jingel bells te zingen.

Ik mocht ook gelijk vertrekken! :+

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 20:01

Hahahahahahah Pascal geniaal :')

Over leraren gesproken..
mijn natuurkunde leraar ging altijd op zn hurken naast je tafel zitten als hij wat uitlegde.
Maar hij had halflang haar, heel vet altijd.. Alsof hij het nooit wastte. :r
En die lucht uit zn smoel... echt gatver!!!
Zo'n ochtend en koffie lucht.. Bah bah bah ik zei altijd maar half stikkend ja ja ik snap het dankuwel _O_

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 21:16

Zinn schreef:
voetschimmel komt vrij veel voor ja :)

ik weet wel dat bv veel kankerpatienten mondschimmel krijgen door de chemo, dan stort je immuunsysteem in elkaar en je mond is natuurlijk in ideale broedhaard voor bacteriën...

Daar krijg je dan (oa) mondspoelspul voor, heb ik ook gehad ivm veel wondjes en blaasjes in m'n mond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 21:21

Als kind ging ik eens met m'n broer en vader met een boot wat dobberen op zee. Schuin boven ons zweefde zo'n parachutist. Plots kwam zijn hele maaginhoud naar boven, je zag de kots echt in slierten door de lucht vliegen (was echt veel), natuurlijk recht op onze hoofden... m'n moeder heeft toen mijn haar moeten wassen want ik durfde het niet meer aanraken :r

Roos_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 13:28

aaah Robin_S dat is echt heel ergvies hahaha

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 14:34

Hahahah @Robin_S!
Mijn moeder heeft een neef, en die had een snotverkouden zoontje. Die nieste een enorme snotsliert in het kopje koffie van zijn vader. Die zei: zo, die zit weer vol, en dronk zo het kopje koffie leeg. Mijn maag trekt nog samen! Da's natuurlijk wel de asociale tak van mijn familie ;)

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 15:01

toen ik nog stageliep op mijn vorige stagebedrijf(een stoeterij)

hebben we een keertje een hengst gehad die in op zaterdag avond kennelijk vast heeft gelegen tussen het tralies, op zondag kwamen ze erachter en hebben het paard aan de voorkant van de stal gelegt, heel zijn darmen lagen eruit door de stress(via zijn kont)

maandag werd dat beestje pas opgehaald, ik wilde wel eens zien hoe dit gebeurd.. alles stond stijf bij die hengst(ECHT ALLES) maar het lukte niet in een keer om die hengst in die vrachtwagen te krijgen, heel de zijkant van die vrachtwagen was rood door de bloed van die darmen!! daar ben ik toen ook nog wel een uur misselijk door geweest.

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 15:11

Optiwolk schreef:
Ik voel me toch een beetje aangesproken met dunne beetjes en scheve knieën :P
Want ik heb O-benen en X-knieën :P
En mijn kuitomtrek is 32 :')

Maar ik kan wel vrouwelijk lopen :D
It's all in the hips!

Ik voel me ook aangesproken!
Ben dun en heb X-benen..
En het ziet er inderdaad niet heel mooi en vrouwelijk uit als ik loop, maar daar kan ik dus écht niks aan veranderen :o

Ina_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 15:52

Wat een vreselijke verhalen hier, heb spontaan geen zin meer in mijn broodje :')

Ik ben al een aantal keer in de kattenkots/ stront gaan staan, met blote voeten of pantoffels aan, geen pretje :P Gelukkig verder niet zulke dingen als ik hier tegenkom, kikkers, muizendarmen en maden :r

Ooh, er schiet me nog iets te binnen.. In Thailand zijn er spinnen die zo groot zijn als je hand ( en dan zijn ze nog opgekruld met hun poten ) en die zitten daar gewoon in een web tussen wat bomen o.i.d. in. Ik liep gewoon over een stukje gras richting het zwembad, en loop bijna tegen zo'n spin aan :') scheelde echt enkele centimeters of ik had een reuzespin in mijn gezicht :oo

En ook nog iets in Thailand: We zaten in een appartement midden in de jungle zo ongeveer ( dezelfde plek als van de spin ), en daar waren een boel mieren. Eerste paar dagen hadden we nergens last van, maar op een gegeven moment waren ze echt overal! In de douche ( echt er ín dus, op de douchekop, op de grond, de muur etc. ) en zelfs in mijn kleding! Ik was op een gegeven moment helemaal in paniek, voelde ze overal ( ze beten ook, had overal bultjes zitten van die beesten ), en het waren ook niet gewoon kleine miertjes zoals hier in Nederland, maar echt van die dikke, grote ( sommige waren ruim een centimeter lang!! ) vreselijke mieren.. Bah, ik krijg er nu gewoon weer de kriebels van! gelukkig gingen we de volgende dag weer weg, naar een veel luxer hotel zonder mieren of andere beesten, wat een opluchting was dat! :')

xJorgx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 15:56

ik heb ook nog wel iets.
een jaar of 4 geleden misschien nog wel langer deed ik mijn klompe aan en daar zat een kikker in een levende zo vies ik schrok me dood!!!!!!!!!!!