Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 16:57

01San schreef:
_O- Bedankt weer voor het lachen

Ja bij mij ook :=

Eshaa

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 17:03

Ik was in Spanje een paar weken terug.
En in een bepaalde club kon ik het goed vinden met iedereen , de gasten, uitsmijter, en 2 barmannen en ik had 3 lieve neven bij me, plus het was meestal 1+1 .Dit resulteerde in dat ik doordat ik allang niet gedronken had , in combinatie met de hitte en hoeveelheid toch wel sneller de weg kwijt was.Op de laatste avond heb ik dingen gedaan haha , vooral echt lachen om alles en dan 5 minuten doen over elke zin die ik wou uitspreken.Een vriendin die mee gegaan was had mij een foto gestuurd van die avond , nou hahaha , was wel apart.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 17:25

hylarisch topic :=

in een grijs verleden dronk ik ook wel eens en heb daar nog 2 verhalen aan over gehouden :D

Toen ik nog op de havo zat ging ik met een vriendin op de fiets naar de disco, haar ouders waren niet thuis dus wij hadden al flink voor zitten drinken :o al flink aangeschoten stapte we samen op 1 fiets ik voorop en zei achter op met een paraplu want het kon gaan regenen (goed voorbereid dus := ). blijkbaar waren we toen al goed de weg kwijt want in plaats van het fietspad kozen we voor de normale autoweg (waar je 80 op mocht rijden ) al slingerend gingen we over de weg zowel door drank als door de paraplu die steeds voor mn ogen ging werden we ingehaald en gestopt door een politie bus, de agent stap uit en vroeg of wij de paraplu weg wouden doen dus wij beide "NEE, het regend" wat niet eens het geval was.
De agent leek niet onder de indruk en vroeg ons of we hadden gedronken, dus wij in koor "nee nog niet" al giegelend vielen we met fiets en al om tegen de politie auto en dat werd niet echt gewardeerd := gezellig avond ging niet door we werden naar huis gebracht.

Een andere keer was zo erg dat ik het me niet eens meer herinner wat er is gebeurd := wat ik wel weet is dat ik geen huisdeursleutels meer had n wakker werd met mn benen uit mn slaapkamer raam :oo , toen ik nog thuis woonde kon ik vanaf t dak van de schuur een meter op zij springen in mn slaapkamer raam en dat vond ik dronken blijkbaar een geslaagd idee ik blij dat ik het heb gered :))

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 18:20

Seven schreef:
wat ik wel weet is dat ik geen huisdeursleutels meer had n wakker werd met mn benen uit mn slaapkamer raam

you made my day _/-\o_

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 18:59

Naar de wc in de badkamer terwijl 3 onbekende jongens en m'n 3 huisgenoten stonden tanden te poetsen. :D

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 19:36

Picassox schreef:
Naar de wc in de badkamer terwijl 3 onbekende jongens en m'n 3 huisgenoten stonden tanden te poetsen. :D

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 00:41

Behalve heeeele serieuze gesprekken voeren, niet verstaanbaar kunnen praten en bijna overal tegenaanlopen niks :p ben nog redelijk rustig als ik dronken ben. Wel lach ik gewoon echt overal om en spreek ik zinnen uit die voor mij heel logisch klinken, en waar dan niemand iets van snapt :p

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 12:45

Eshaa schreef:
En in een bepaalde club kon ik het goed vinden met iedereen , de gasten, uitsmijter, en 2 barmannen en ik had 3 lieve neven bij me, plus het was meestal 1+1 .Dit resulteerde in dat ik doordat ik allang niet gedronken had , in combinatie met de hitte en hoeveelheid toch wel sneller de weg kwijt was.Op de laatste avond heb ik dingen gedaan haha , vooral echt lachen om alles en dan 5 minuten doen over elke zin die ik wou uitspreken.Een vriendin die mee gegaan was had mij een foto gestuurd van die avond , nou hahaha , was wel apart.

Ik ben wel heeel benieuwd naar die foto! :))

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 13:38

Ik word wel eens de dag erna wakker, en dan denk ik, hoe kom ik hier aan?
Zo heb ik al vele bloemenslingers, van vanacht een desperadoshirt, geen idee waar die weg komt en van wie, en nee ik drink geen desperado dus kan het niet van een drankje hebben.
Zo word ik soms ook wakker met allemaal mobieltjes van me vriendinnen, tjah.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 13:58

- Gister in volendam (kermis) aan alle jongens vragen 'waarom ze toch allemaal zo chagrijnig kijken daar'
denk dat ik me maar eventjes niet meer vertoon daar :')
- Denken dat je met je fiets in een greppel van 90 graden kan fietsen.
Raar opkijken dat je met fiets en al omvalt.
- Terwijl de kroegen gesloten zijn, deur openslaan met de mededeling 'JONGENS IK BEN ER WEEEEEER!

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 14:00

Een vriendin van mij had van de week een actie. Ze moest heel nodig plassen, de bussen reden niet meer en we moesten nog een klein kwartiertje lopen. Mevrouw bedenkt zich niet, loopt naar de bosjes (totaal niet bedekt of iets :') ) roept tegen mij "NIET ACHTEROM KIJKEN HOOR, ECHT NIET DOEN!" en begint vervolgens te plassen. Dat er ondertussen hordes mensen langs dr heen liepen omdat die ook uit de trein kwamen had ze alleen níet door :') _O- Ik heb me ziek gelachen.

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 16:58

dit topich is dus echt geweldig. you made my day 2!

UMayDream

Lizzyy schreef:
- Gister in volendam (kermis) aan alle jongens vragen 'waarom ze toch allemaal zo chagrijnig kijken daar'
denk dat ik me maar eventjes niet meer vertoon daar :')
- Denken dat je met je fiets in een greppel van 90 graden kan fietsen.
Raar opkijken dat je met fiets en al omvalt.
- Terwijl de kroegen gesloten zijn, deur openslaan met de mededeling 'JONGENS IK BEN ER WEEEEEER!

:')

UMayDream

x_Rebecca schreef:
Een vriendin van mij had van de week een actie. Ze moest heel nodig plassen, de bussen reden niet meer en we moesten nog een klein kwartiertje lopen. Mevrouw bedenkt zich niet, loopt naar de bosjes (totaal niet bedekt of iets :') ) roept tegen mij "NIET ACHTEROM KIJKEN HOOR, ECHT NIET DOEN!" en begint vervolgens te plassen. Dat er ondertussen hordes mensen langs dr heen liepen omdat die ook uit de trein kwamen had ze alleen níet door :') _O- Ik heb me ziek gelachen.

Hahaha omgawd, dat lijkt me zó genant :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:16

x_Rebecca schreef:

Raap me op! :')

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 18:48

Ann_e schreef:
Eshaa schreef:

Ik ben wel heeel benieuwd naar die foto! :))

ik zie er nie op mijn charmanst uit... :o .
helemaal niet.... ;(
Maar zo te zien had ik wel de tijd van mijn leven :D

Afbeelding

daphne1997a

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 18:51

HAhahhahaahhaha geniale foto :')
Je hebt het wel naar je zin gehad geloof ik :))

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 18:57

Dat denk ik ook hahahaha :p
Ik hoop dat er niet veel mensen toen naar de wc zijn gegaan :o

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-11 22:14

Eshaa schreef:
Dat denk ik ook hahahaha :p
Ik hoop dat er niet veel mensen toen naar de wc zijn gegaan :o

haha echt respect dat je die foto hier plaatst haha! ik vind m geweldig :j

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 22:17

Thanku :$ hahaha
Ogja t was in spanje, dus hoop dat niemand mij herkent van toen hahaha.

Karenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 15:09

MyLittleLove schreef:
Gelukkig ben ik nog nooit dronken geweest, ben ook pas 14..

Heb wel een keer meegemaakt dat ik op een dorpfeest een man tegenkwam die een gesprek wilde voeren..
Heeee lekker ding!
Hallo? :roll:
Hoe gaat het met je kindere?
Eh, ja goed hoor.
Oh jammer.. En met je man?

Ben maar snel weggelopen :+

hahaha als ik iets op heb dan heb ik ook sjans met oude mannen waar ik normaal voor zou wegrennen hahaha :')
In 1 weekend een vent van 59 die me helemaal geweldig vodn en 1tje van 36. Beiden baalden flinjk toen ik mijn leeftijd zei, wat hadden ze dan gedacht dat een meisje van 16 eigenlijk 40 is, uhh dan ben je wel heel scheel maargoed :+ Vriendinnen trokken me gelukkig weg elke keer als ik ze weer tegenkwam hahaha :') En heb altijd nog wel iets van slimheid dat ik het niet met dat soort mensen ga aanleggen maar ik vond dat praten geen kwaad kon :')

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 15:45

De momenten dat ik écht dronken ben zijn zeldzaam en ik heb het slechts 1x voor elkaar gekregen om te kotsen door te veel alcohol, dat was gelijk goed raak...

Ik was ontzettend dronken en durfde in die toestand niet naar huis maar mocht samen met een vriendin bij een vriend slapen. Toen we net in bed lagen moest ik kotsen en gaf die vriendin (ook niet bepaald nuchter) mijn rugzak aan me zodat ik niet de vloerbedekking/bed onder zou kotsen. Ze dacht dat ze mijn tas had leeg gehaald maar mijn telefoon zat er in :+ Volgende dag (nadat de ergste schaamte voorbij was) heb ik mijn telefoon helemaal uit elkaar gehaald en 2 weken laten "drogen", toen deed ie het weer :=

Een vriend van mij heeft wel vaker gekke acties als hij gedronken heeft, hij gaat dan slaapwandelen. Zo waren we met een groep vrienden op vakantie in Tsjechie waar we een mooi huis hadden gehuurd. De desbetreffende persoon was al gaan slapen en ik was met iemand anders beneden toen we boven erg veel gelach hoorde. Wij wilden dus boven gaan kijken en ik kan nog net op tijd beneden aan de trap weg getrokken worden... Vriend stond boven aan de trap met zijn boxer op zijn knieen naar beneden te pissen :') :')
Toen hij klaar was ging hij weer in bed liggen, steekt zijn duim op en slaapt verder _O-

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 16:25

Sommige verhalen hier zijn echt hilarisch _O- .

Afgelopen zaterdag hadden ik en mijn vriendinnen ook ietsje te veel op.. Toen besloten we op een gegeven moment dat het ons wel leuk leek om áchter de bar te gaan staan in plaats van er voor zitten. Toen zijn we gewoon heel enthousiast achter de bar gaan staan met de mededeling dat we gingen solliciteren :') . De barman vond het wel grappig, maar heeft ons toch maar weer weggestuurd! Als beloning voor onze 'hulp' kregen we wel gratis Tequila shotjes.. En de barman wilde met ons op de foto omdat hij ons niet meer wilde vergeten :')

En volgens mij hebben we ook de bar versiert door bierviltjes rond te smijten, maar dat weet ik zelf niet meer, zei een iets nuchtere vriendin :P .

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 16:29

Camee :')
waarom verbaast het mij niet jou hier tegen te komen? :P

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 16:42

Optiwolk schreef:
Camee :')
waarom verbaast het mij niet jou hier tegen te komen? :P

Hahaha O:)