Moet je zelf weten, de kosten van een priveles (40 of 50 afhankelijk welke instructeur je wilt hebben, als dat nog zo is met prijsverschil, want dat was toendertijd, maar ik raad je gert zelf aan) worden dan door 2en gedeeld. En de kosten vd terrein (10,-) door allemaal volgens mij maar pin me daar niet op vast.. Dus is aan jou hoeveel je er wilt, zou het vaak bij een max van 4 houden, is het fijnst.
Ik heb nooit zo'n last van mijn ogen met crossen, heel enkel keertje misschien, maar daar hoef ik (gelukkig) geen bril voor op te doen, vind dat, zeker zo'n stofbril, er altijd zo stom uitzien
Maar wel een grappig ding met die camera erin! Je had toch ook een soort slautelhanger-achtig iets om te filmen gekocht? Was dat wat?
Ik word een beetje moe van de trage post, post uit Engeland duurt de laatste tijd standaard 2 weken.. Ik wacht nu alweer 8 dagen op 2 pakketjes uit Engeland
Die sleutelhanger doet het goed heb helaas nog geen goed filmpje. Jouw camera doet het goed jets! Alleen jammer dat ie wat hoger zit, en kijk jij nou steeds naar rechts of was de camera niet helemaal int midden haha.
minouesmee
Geplaatst: 28-07-11 19:04
OWaar heb jij die camera gekocht Jets? Op marktplaats toch? Heb je linkje?
Zal straks ff kijken op ebay en paps en mams lief aan kijken. Is ook wel leuk voor me broertje op de quad.
Jetske
Geplaatst: 28-07-11 19:10
Ik ben ook nog steeds in de testfase ermee, wat mij betreft zou ie ook nog iets omlaag gericht mogen, zodat je iets meer de oren van het paard ziet. Dat ding is wel heel irritant, hij leidt een beetje een eigen leven. Zo nu en dan gaat ie opeens zelf uit of op stand-by en dan begint ie opeens weer uit zich zelf. En aangezien dat ding bovenop mijn hoofd zit, zie ik natuurlijk niet of ie nou nog opneemt ofniet Het heeft met de hoeveelheid geluid te maken oid ... na 1 minuut met te weinig decibel gaat ie zelf op stand-by ... of iig, dat is wat in de handleiding staat. Zo werkt ie volgens mij niet, zit niet zoveel logica op
Linkje heb ik niet zo bij de hand. maar als je op marktplaats op 'MD80 camera' zoekt, komen er zo een aantal advertenties boven .
heeft iemand ervaring met het kopen van de SGW horloge's via ebay? ben van plan er een te kopen, maar weet niet of ze net zo goed zijn als de horloge's uit een "NL winkel"
Jetske
Geplaatst: 28-07-11 20:19
Je hebt een merk wat zowat altijd wordt gebruikt als eventinghorloge, premiumwatch oid heet het geloof ik. Die (grote) gele zijn dat, die iedereen zowat heeft