Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eleionomae schreef:zou ik eindelijk morgen met vriendinnetje naar de Primark, is ze ziek, is al de 2e keer dat ik niet heen kanwant alleen is niets aan
SimoneDV schreef:Eleionomae schreef:zou ik eindelijk morgen met vriendinnetje naar de Primark, is ze ziek, is al de 2e keer dat ik niet heen kanwant alleen is niets aan
oh ik vind het juist wel ideaal eigenlijk in mn eentje lekker door de primark struinenMaar ik woon er wel dicht bij dus hoef er alleen maar een kwartiertje naar toe te fietsen.
Nousa schreef:Zie je nou! In Nijmegen komt ie wel dat stond al kei lang vast
EINDELIJK een dichtbij!
SimoneDV schreef:ik ben er gister weer geweest
Alleen de spijkerbroek die ik heb mee genomen past niet helemaal lekker terwijl ik al 4 spijkerbroeken van de primark heb in dezelfde maat en die zitten wel goed. Aan de achterkant is de band te ruim ofzo, echt heel vaag, ga nog ff maatje kleiner proberen maar denk dat ik dat eigenlijk niet pas dus dan breng ik hem wel terug.
Focussed schreef:SimoneDV schreef:ik ben er gister weer geweest
Alleen de spijkerbroek die ik heb mee genomen past niet helemaal lekker terwijl ik al 4 spijkerbroeken van de primark heb in dezelfde maat en die zitten wel goed. Aan de achterkant is de band te ruim ofzo, echt heel vaag, ga nog ff maatje kleiner proberen maar denk dat ik dat eigenlijk niet pas dus dan breng ik hem wel terug.
Die maten kloppen echt van geen kant! Heb zo'n super skinny maat 34, paste perfect, wilde ik er een in een andere kleur pakken (ene was grijs-denim en ik wilde nog een licht blauwe denim) kreeg m niet eens om m'n bovenbenen en billen!