Primark deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Siri

Re: Primark deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 15:35

Kom net bij de Primark vandaan. Vond de kleding etc erg tegen vallen. Toch nog genoeg gekocht en vooral erg gave sleehakken gekocht <3

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 15:40

zou ik eindelijk morgen met vriendinnetje naar de Primark, is ze ziek, is al de 2e keer dat ik niet heen kan ;( want alleen is niets aan

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 15:45

Eleionomae schreef:
zou ik eindelijk morgen met vriendinnetje naar de Primark, is ze ziek, is al de 2e keer dat ik niet heen kan ;( want alleen is niets aan

oh ik vind het juist wel ideaal eigenlijk in mn eentje lekker door de primark struinen :P Maar ik woon er wel dicht bij dus hoef er alleen maar een kwartiertje naar toe te fietsen.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 15:46

SimoneDV schreef:
Eleionomae schreef:

oh ik vind het juist wel ideaal eigenlijk in mn eentje lekker door de primark struinen :P Maar ik woon er wel dicht bij dus hoef er alleen maar een kwartiertje naar toe te fietsen.

ja ik ben wel bijna 2,5 uur onderweg om uberhaupt in hoofddorp of rotterdam te komen :+

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 15:47

Eleionomae schreef:
ja ik ben wel bijna 2,5 uur onderweg om uberhaupt in hoofddorp of rotterdam te komen :+

ja precies alleen reizen is wel minder leuk natuurlijk.

_Jeann

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 16:18

Ik ben gisteren geweest!
Even denken, 2 broeken, 2 shirtjes, een blousje, sokken en een shirt voor m'n broertje. Vond dit keer niet zo veel leuke tassen en schoenen!
Haha, ik wil er snel weer heen!

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 17:53

Ik ben maandag naar Bremen geweest. Ik was de donderdag ervoor nog naar Rotterdam geweest maar wat een verschil. Bremen was echt leuk, we waren met zijn 5en en hadden 12 tassen vol :=

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:40

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 09:33

Ik ga vandaag even een kijkje nemen :j

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 09:48

Ik ga toch :) maar dan wel naar die in r' dam

Nousa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 09:58

Zie je nou! In Nijmegen komt ie wel dat stond al kei lang vast :P

EINDELIJK een dichtbij!

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 10:33

zaandam is ook heel dichtbij voor mij. :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 11:29

Zaandam had al véél langer bekend kunnen zijn als de mensen opgelet hadden :D maar ze hebben nu een vergunning om het pand wat ze hebben aangeschaft te vergroten. Het wordt weer een enorme winkel, midden in de stad :) vlakbij het NS station :)
Zal de stad goed doen :j

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 12:08

Yeeh, leuk! :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 22:45

Ik ben geslaagd, vooral veel asscesoires en basics, de truien voir de winter waren mij allemaal teveel op navel hoogte :+

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 12:24

Nou mijn zus is geweest hoor haha, ik was paar weken daarvoor geweest en had een leuke tas gezien (in het zwart) maar niet meegenomen. Zwart was op, dus mijn zus heeft een witte meegenomen. Die vind ik toch niet zo mooi, en het is te ver om te ruilen. Nou wil ik deze tas eigenlijk verkopen, kan ik gewoon de nieuwprijs ervoor vragen? (€11)

Gaat om deze tas (foto van internet)
http://fotos.marktplaats.com/kopen/3/73/g57tFLarh9rVteaVkY10pQ==.jpg

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 16:18

Vind die tas wel errug leuk!!!!

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 08:36

Ben van de week ook even geweest, vond het niet erg geweldig. Heb een sjaal, pantoffels en een broek voor m'n werk gekocht.

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 09:31

Nousa schreef:
Zie je nou! In Nijmegen komt ie wel dat stond al kei lang vast :P

EINDELIJK een dichtbij!

Nijmegen staat helemaal nog niet vast...er word alleen over gepraat en de media blaast alles weer eens op ;) Wie geloof je eerder? De media of iemand die daar werkt en eigenlijk veel weet over de Primark?
Wil je alleen niet blij maken met een dooie mus :+

Zaandam is ook over gepraat maar er is niets bekend dat er al getekend is en dus dingen zeker zijn ;)

Maar goed...dit is de laatste keer dat ik hierop reageer heb het idee dat ik toch niet gelooft word *\o/*

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 09:53

@miss_kell Ik vind het juist wel fijn dat je zo af en toe hier reageert! :) En dat ze je niet willen geloven ach ze komen er dan snel genoeg achter toch.
Maar dus wat ik eruit begrijp is dat er eigenlijk nog nergens echt al vast staat om no een primark te openen

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 16:36

Ik weet met bijna 100% zekerheid dat in november in Zaandam een filliaal opent. Waarom zouden ze anders bouwvergunningen aanvragen op de naam van het bedrijf?

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 17:41

ik ben er gister weer geweest :D
Alleen de spijkerbroek die ik heb mee genomen past niet helemaal lekker terwijl ik al 4 spijkerbroeken van de primark heb in dezelfde maat en die zitten wel goed. Aan de achterkant is de band te ruim ofzo, echt heel vaag, ga nog ff maatje kleiner proberen maar denk dat ik dat eigenlijk niet pas dus dan breng ik hem wel terug.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 17:57

SimoneDV schreef:
Alleen de spijkerbroek die ik heb mee genomen past niet helemaal lekker terwijl ik al 4 spijkerbroeken van de primark heb in dezelfde maat en die zitten wel goed. Aan de achterkant is de band te ruim ofzo, echt heel vaag, ga nog ff maatje kleiner proberen maar denk dat ik dat eigenlijk niet pas dus dan breng ik hem wel terug.

Die maten kloppen echt van geen kant! Heb zo'n super skinny maat 34, paste perfect, wilde ik er een in een andere kleur pakken (ene was grijs-denim en ik wilde nog een licht blauwe denim) kreeg m niet eens om m'n bovenbenen en billen!

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 18:04

Even een vraagje! :D
Kan je in Hoofddorp gratis parkeren?

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 18:06

Focussed schreef:
SimoneDV schreef:

Die maten kloppen echt van geen kant! Heb zo'n super skinny maat 34, paste perfect, wilde ik er een in een andere kleur pakken (ene was grijs-denim en ik wilde nog een licht blauwe denim) kreeg m niet eens om m'n bovenbenen en billen!

ja wel gek idd. Ik heb een donkerblauwe en zwarte al heel lang geleden er vandaan, die zijn skinny maar niet zo erg dat het bijna een legging idee wordt. En heb een super licht blauwe en normale blauwe er paar maanden terug ofzo gekocht, die zijn wel super skinny maar die zijn allemaal gewoon wel dezelfde maat.

Maar dan is er nog hoop dat ik deze die ik gister had gekocht (donkerblauw) dan misschien wel een maatje kleiner pas. :) Gelukkig woon ik er dicht bij al moet ik nog wel ff een tijdstip vinden om lang te gaan, pas dan toch liever die kleinere wel eerst van te voren voordat ik ruil.