Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_JY_ schreef:Ik woon aan een straat waar best veel auto's, bussen, fietsen, vrachtwagens et cetera voorbij rijden. Hoor ik net een soort hard gekraak, rijdt een vrachtwagen een zijspiegel van een auto aan!Oke, dat je de bocht (bij een kruispunt) per ongeluk verkeerd inschat kan een keer gebeuren, maar hij reed gewoon door! Dat vond ik best wel asociaal.
JessAndHope schreef:Narya schreef:Wat is er mis met een beest gewoon op de vloer te laten liggen als er mensen, die ook een kaartje hebben gekocht, op de stoel willen zitten?
Al koop jij kaartjes voor een hele coupé, mag je zelf weten en hoef je echt niemand anders te laten zitten
Vjestagirl schreef:Waar laat je de hond als er geen plaats meer is? In geen enkele trein is er plek het dier bij je voeten neer te leggen als er nog iemand zit...
JessAndHope schreef:Vjestagirl schreef:Een gigantisch luidruchtig feestje in het appartement onder me vind ook aso...
Niet als ze netjes van te voren een briefje door de dus doen en als het niet te vaak gebeurd. Toen ik 16 werd had ik een groot tuinfeest met vrij harde muziek. Buren kregen netjes een briefje in de bus dat de muziek om 11u uit zou gaan en het feestje 1u afgelopen zou zijn. Niks aan de hand
jamiroquai schreef:Nog even over de NS: Je betaalt voor het VERVOER en niet voor de zitplaats. Mensen moeten ook vaak staan in de trein en die hebben toch ook een kaartje gekocht? (Als het goed is tenminste)
Ankie2011 schreef:Meest asociale was toen ik mijn been had gebroken en op krukken naar school moest met de bus. In een volle bus stond er niemand voor me op terwijl ik daar met een gipsen poot en op krukken stond te wankelen! Iedereen deed gewoon of zijn neus bloedde. Pas toen ik zelf een jongen vroeg of ik mocht zitten stond hij voor me op. Zelfs degene die voorin zat op het bankje waarop stond 'voorrang aan gehandicapten' bleef zitten waar hij zat
xxelviraxx schreef:Ben een stille meelezer , nu zat ik op dumpert en kwam echt iets heel goors tegen. Een vrouw is te lui om van haar stoel af te gaan en plast gewoon op haar stoel. Echt dat mensen dat doen. Bij deze de link http://www.dumpert.nl/mediabase/1441731 ... _dame.html
Yvettee_4 schreef:mensen die gelijk van achteraan de rij naar een nieuw geopende kassa rennen.. daar kan ik dus echt slecht tegen en ook (ik zit achter de kassa) mensen die geen hallo kunnen zeggen
dan zit ik heel vrolijk, goeiemiddag! en dan zeggen ze niks terug. en dan geef ik de bon en zeg ik nog een fijna dag/avond, en dan is het dankjewel. niet eens van jij ook..