Samanth_ schreef:haha wij lopen door met het antwoord: ja maar niet voor jou,, en het ergste is wij gooien ze weg.. hoe banketstaaf ook dat gebedel hou ik niet van..
of ik geef ze aan de joggies hier op straat die gewoon voorbij komen gelopen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
stef schreef:Misschien, of aanleiding voor pesterijtjes... "oh, heb je geen voetbalplaatjes? hebben je ouders geen geld voor de AH? *nanananana toontje* " (waarop kind reageert, oh jawel, maar doordat ze naar de aldi gaan heb ik gister weer een nieuwe laptop gekregen)
DmNqUe schreef:ik werk zelf bij de appie happie achter de kassa en word inderdaad helemaal gestoord van al die zeurende schreeuwende kindjes aan de kassa.
de ergste opmerking die ik tot nu toe heb meegemaakt :
jongetje van 9 : Mevrouw heeft u voetbalplaatjes.
Oude mevrouw : Ja die heb ik
Jongetje van 9 : Mag ik die u bent daar toch te oud voor
nou echt mijn mond brak open
Electra63 schreef:DmNqUe schreef:ik werk zelf bij de appie happie achter de kassa en word inderdaad helemaal gestoord van al die zeurende schreeuwende kindjes aan de kassa.
Je hebt helemaal gelijk.
Er zijn hier een paar hele oude bokkers en die sparen ook nog steeds die plaatjes. Je bent er dus nooit te oud voor.![]()
Sterker nog: sommige bokkers trappen die arme kindjes weg bij de dranghekken en bedelen zelf om die plaatjes.
die ging met 20 pakjes naar huis ofzo Electra63 schreef:DmNqUe schreef:ik werk zelf bij de appie happie achter de kassa en word inderdaad helemaal gestoord van al die zeurende schreeuwende kindjes aan de kassa.
Je hebt helemaal gelijk.
Er zijn hier een paar hele oude bokkers en die sparen ook nog steeds die plaatjes. Je bent er dus nooit te oud voor.![]()
Sterker nog: sommige bokkers trappen die arme kindjes weg bij de dranghekken en bedelen zelf om die plaatjes.
DmNqUe schreef:DmNqUe schreef:
die ging met 20 pakjes naar huis ofzo[/quote]
die ging met 20 pakjes naar huis ofzo[/quote]
euhm mevrouw zit u misschien op bokt??
bent u die en die en die ja van euhm bokt ja
zie het helemaal voor me aan de kassa:P