Dat ik niet zeker weet of ik ingeschreven kan worden voor de praktijkavond schapen verlossen... Maar ik kan niet aanwezig zijn in het gebouw zelf op het moment dat de inschrijvingen zijn, en plaatsen zijn beperkt.
Heb maar een email gestuurd.
_Emma_
Geplaatst: 14-01-11 13:06
Dat mijn kat ouder wordt en een beetje raar begint te doen.. afgevallen is en ook niet veel meer eet heb al zoveel geprobeerd maar ze is zo kieskeurig in eten, niets is goed.
Dat de praktijkavond nu al vol zit, en de inschrijving opent officieel pas om half 1. Kan nog wel naar het theorie-college komen, maar weet niet of ik dat dan op zichzelf zo boeiend vind.
Lau
Geplaatst: 14-01-11 13:26
dat ik vanochten naar school moest lopen met de fiets aan me hand omdat de ketting eraf knalde en dat me mobiel ook nog dood ging. lekker daggie dus
Dat de trein 5 minuten te vroeg vertrok, en dus toen ik aankwam het ding voor mijn neus wegreed. Nu mis ik m'n college tenzij mijn moeder de auto binnen nu en 10 minuten thuis heeft (ze zou om half 3 thuis zijn) en ze neemt haar mobiel niet op...
Dat de trein 5 minuten te vroeg vertrok, en dus toen ik aankwam het ding voor mijn neus wegreed. Nu mis ik m'n college tenzij mijn moeder de auto binnen nu en 10 minuten thuis heeft (ze zou om half 3 thuis zijn) en ze neemt haar mobiel niet op...
Nou ze belt net dat ze eraan komt, ik kom wel iets te laat op school aan waarschijnlijk maar vind ik beter dan helemaal niet. Ik ga renneeeeen!
Ilona__
Geplaatst: 14-01-11 16:04
Dat ik vanochtend heel lief wakker ben gebeld door een collega , maar daarna kansloos weer in slaap viel tot half 1! En nu heb ik dus nog steeds niets gedaan.. Blegh! Moet over 3 kwartier weg om te gaan werken, en ik heb geen zin..
kimmie88
Geplaatst: 14-01-11 16:05
Nemurin schreef:
Nou ze belt net dat ze eraan komt, ik kom wel iets te laat op school aan waarschijnlijk maar vind ik beter dan helemaal niet. Ik ga renneeeeen!