Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Juventus schreef:Ken t pakkenprobleem. Niks gezien. Zoek een mooi betaalbaar pak in d.blauw... Maar niks hoor. Ging ook voor een kokerrokje maar ook die niet te vinden :'-( helaas. Iemand tips... Betaalbaar en leuk. Moet echt een d.blauw pak zien te vinden en ik wilde graag een kokerrokje met een leuke blouse of shirt.
Ik heb al heel wat moeten vermaken omdat het net niet goed zat. LuvdaTossa schreef:Ik moet komende tijd voor scriptie weer te pak lopen, dus al mijn pakken uit de kast gehaald en één daarvan is nog mooi. Dus ik op voor nieuwe pakken... Echt niets te vinden. Alleen bij Mexx een vrij uitgebreide collectie, maar alles in het zwart. Zwart vind ik veel te hard dus ik zoek eigenlijk meer de donkerblauwe en donkerbruine. Ook steps heeft helemaal geen pakken meer. Daarnaast zitten die van de Esprit mij niet en wil ik voor iets duurzamers gaan dan H&M.
Weet iemand een soort van Suit Supply, maar dan voor vrouwen?
Chaos schreef:SaNNeS88 schreef:ik heb gister een bodyblouse gekocht van DEPT en hij zit heerlijk, mag ook wel voor die prijs
Mijn nieuwste outfit dus:
[img]http://www.vifjeans.nl/productimages/full/m83004018.JPG[mg]
WAAUW! Waar komt die broek vandaan?

, alleen ik vind de pasvorm nooit zo denderend
Daar ga ik denk ik even buurten binnenkort
, een jaar of 2 geleden hadden ze een heel gaaf pak, het colbert had een soort overslag, echt onwijs gaaf.. helaas was ie toen te duur voor mij, omdat ik zelden een pak droeg.. Niek123 schreef:iemand tips voor zakelijke kleding voor temperaturen rond de 30 graden? (buitenlandse stage)