fijn dat het een beetje beter gaat en dat de hoofdpijn wat weg gaat! Hopelijk gaat het ook nog iets beter met de nieuwe medicijnen die je man gaat krijgen!
lexapro werkte bij mij zelf niet, hopenlijk voor je man wel!. Seroquel heb ik ook een tijdje gehad, maar voor het slapen snachts. Ik werd er een zombie van maar ik ken wel veel mensen voor wie het wel goed werkte.
Lasorda dit klinkt positief wat de psychiater heeft gezegt , ik vind het echt super dat je man zo zijn best doet en er ook echt uit wil komen echt repect voor jullie beide !!!!!!!!
Ik heb mirtazepine (AD) 30mg, risperdal (AP) en zolpidem (inslaper) gekregen toen ik depressief was.Ik heb zo'n maand in een goede dip gezeten. Voordat ik er weer heel langzaam er uit kwam. (had er ook nog een complexe ptss bij) Moet zeggen dat er echt wel licht aan het einde van de tunnel is. Maar dat het zicht er van lang kan duren...
Sterkte deze tijd!
Lasorda
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-10 17:50
Duffe, beetje saaie dag vandaag. Maar goed, het is er weer eentje. Dag 14.
Onienke
Geplaatst: 03-11-10 17:54
Stille meelezer hier: Wilde jullie even een hart onder jullie riem steken!
en Lasorda wat ben jij een onwijs sterke vrouw! Ook je man is een dappere dat hij door blijft gaan! en dat hij blijft vechten!
Esmeralda
Geplaatst: 03-11-10 18:21
Lasorda schreef:
Duffe, beetje saaie dag vandaag. Maar goed, het is er weer eentje. Dag 14.
er komen al bijna gouden randjes omheen doorzetters allebei
Duf en saai klinkt al heel veel beter dan wat je een aantal dagen geleden nog schreef. Ervaart je man het ook als een vooruitgang? Of is het voor hem vooral nog 1 pot nat?
hier ook een reactie van mij, ik lees al een tijdje mee maar ik wil nu echt even zeggen dat jullie heel goed bezig zijn! Dag 14 alweer, super! Ga door zo!
Voor je man: Zet door, geef niet op. Het gaat al beter, zie dat als begin van alle verbetering die nog gaat komen! Heel erg veel succes gewenst! Je hebt een supervrouw en ongetwijfeld een erg lieve zoon, dat zal je vast steun bieden. Succes!!
Dag 14 alweer, hou vol! Fijn dat er wat 'positieve' geluiden zijn! Jullie komen er wel!!!
WenK
Geplaatst: 03-11-10 21:41
Jeetje wat een enorm heftige tijd is dit voor jullie zeg! Ik lees al een tijdje mee, het onderwerp is vrij heftig voor mij en kon/durfde niet eerder te reageren. (ben een kind van...) Eerlijk gezegd weet ik ook nog niet of ik zo wel op 'plaatsen' ga drukken hoor.
Wil aan je kwijt dat ik enorm bewondering heb voor hoe je het oplost, ook naar je kleine toe. Vergeet hem niet, probeer zijn jeugd niet te laten kleuren door wat jullie meemaken. Hij is gelukkig nog klein en zal veel nog niet beseffen.
Tegen je man wil ik zeggen dat ik heel veel respect heb voor zijn openheid naar jou en de manier waarop hij dag na dag voor jullie wil vechten. Ik vind het enorm knap dat hij elke dag die strijd weer aan wil gaan, hoe zwaar ook.
Respect voor hoe jullie het aanpakken! Heb het topic doorgelezen, en vind het echt erg knap!
Ik ben verpleegkundige op een psychiatrische afdeling en zie vaak wat een depressie met iemand kan doen.. Maar ook wat pillen doen.. Zet door! Ze helpen echt!
Super, alweer een dag volgehouden, het duurt misschien nog een lange tijd, maar op deze manier moet het beter worden
Lasorda
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-10 22:59
Sonja schreef:
Ervaart je man het ook als een vooruitgang? Of is het voor hem vooral nog 1 pot nat?
Neh, hij voelt nog steeds die enorme onrust in z'n hoofd, dat gaat ook 'snachts door. Maar hij is wel blij dat de hoofdpijn weg is, nu die dufheid nog.
We proberen voor het kleine ventje alles zo normaal mogelijk door te laten gaan. Gisteren wilde hij erg graag op het pleintje spelen, maar m'n man voelde zich gewoon niet goed genoeg om naar buiten te gaan. Dilemma! Uiteindelijk ben ik toch naar het pleintje gegaan voor een half uurtje, met kromme tenen, dat wel. Normaal ga ik dan lekker op het bankje zitten of gezellig met andere mamma's kletsen. Nu niet. Ik heb onkruidjes tussen de straatstenen zitten trekken. Ach ja, pleintje ook weer een beetje netter.
Ik kan me voorstellen dat je verscheurt wordt op zo'n moment. Je wilt je kind niets ontnemen, maar wilt eigenlijk ook je man niet alleen laten. Toch zul je hem op gezette tijden ook los moeten kunnen laten. Geef hem het vertrouwen dat dat goed gaat. Behalve als hij ZELF aangeeft dat je 'm niet alleen moet laten. Is vreselijk moeilijk, ik weet het. Maar je kunt niet 24/7 op hem passen, hoe graag je 't ook zou willen. De wereld draait gewoon door, hoe absurd dat soms ook lijkt...
Lasorda
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-10 23:06
Ik weet het ik weet het, en hoe verder we komen hoe makkelijker het zal worden. Ik doe het wel hoor, maar ik vind het nu echt nog niet makkelijk.
Anoniem
Geplaatst: 03-11-10 23:06
Dapper ding ben je. Jullie komen er wel.
Eydis
Geplaatst: 03-11-10 23:07
Lasorda houdt de moed er in, jullie zijn al een eindje op de goede weg nu!
Die dufheid kan ie nog wel een tijdje last van houden , hij krijgt Seroquel of niet? Daar werd ik net een zombie van overdag. Misschien dat het afzakt later, dat weet ik niet, ik heb het niet lang genoeg gebruikt om dat te weten.
Hou vol hoor! je kunt het echt wel ! ook al is het nu moeilijk, het wordt straks echt makkelijker.
NicoleWHS
Geplaatst: 04-11-10 00:21
Lasorda respect voor jou. Er zijn maar weinig partners die zover kunnen gaan als jij gaat voor jouw man. Ondanks alle dieptepunten probeer je de humeur erin te houden. Ook dat jij na jouw gesprek met jouw man er "vrede" mee zou hebben als jullie wel met zijn 2en waren.
Voor jouw man die soms meeleest: Ga ervoor, doe het voor jouw onwijs dappere partner, je kleine mannetje, maar vooral voor jezelf. Hoe moeilijk het af en toe ook is: Na regen komt .....