Dat paarse vestje heb ik vorige week in het blauw gekocht en de grijze laarzen heb ik nog mee in m'n handen gestaan
Kimberleij
Geplaatst: 20-09-10 22:04
ik wou ze in het grijs hebben dan! maar die hadden ze nu niet
heb ook nog sokken en handschoendjes gekocht.
ashley1
Geplaatst: 20-09-10 22:22
Ik ben er vorige week ook voor het eerst geweest (was al wel een keer in engeland er geweest maar kon er toen niet veel naar m'n smaak vinden). Ik schrok wel van de chaos daar zeg, en druk!! (Tja, vrijdagmiddag..hihi). 'T leek wel of ze 't gratis weggaven, pffff. 1 tip (gezien bij andere meiden), trek een hemdje/tanktop aan onder je kleren aangezien een leeg pashokje vinden toch niet te doen is..dan kun je alle truitjes gewoon in de winkel zelf passen voor de gewone spiegels Ik had namelijk een gewoon tamelijk strak truitje met korte mouwen aan maar dat zat toch niet zo lekker met passen Verder heb ik echt m'n ogen uit gekeken wat betreft de omvang van de winkel, kanonnen!! Ik vond wel dat veel spullen waren voor de gemiddelde 12 tot 15-jarige puber-sprietjes met maat 32/34, veel nauwsluitende truitjes, hemdjes. Niet zo fijn als je juist iets lossigs wil om de ex-zwangerschapsbuik mee te verhullen Toch 1 superleuk truitje en 2 leuke vesten gescoord. Bij de schoenen heb ik niet kunnen slagen, veel hele hoge hakken, op zich wel leuk maar ik heb al teveel van die schoenen die je eigenlijk voor de sier hebt haha!
Had nu geen tijd voor de mannen-afdeling maar volgende keer wil ik sowieso een dag gaan, nu was ik ff gauw uit m'n werk met m'n moeder en zusje en dochtertje gegaan (wel dik een uur heen en uur terug rijden), maar da's eigenlijk te kort.
Toen we uit de parkeergarage het winkelcentrum in liepen dacht ik: "I must have died en gone to heaven " haha!!
Volgende keer dus duidelijk wel op een dinsdagochtend ofzo, en dan lekker de hele dag.
Mijn kleren heb ik nog niet in de was gegooid dus ik weet niet hoe ze er weer uit komen...
Stephaniiee_
Geplaatst: 20-09-10 22:28
Ik was er zondag! Niet normaal wat een drukte.. ging voor de leren handschoentjes (zwarte) maar die hingen er niet veel meer..
hingen alleen nog 2 linkerhanden in het zwart en toevallig stond een ander meisje en ik ze tegelijkertijd te passen was dat toevallig ook een bokker?
We hebben nog eventjes staan praten en het was haar eerste keer dat ze daar was
Aranel
Geplaatst: 21-09-10 21:08
Ik heb vannacht voor de 3e keer in één week over de Primark gedroomd.. wordt toch eens tijd dat ik er maar weer heenga
Die nep uggs zijn er nog toch? Ik wil graag de grijze of bruine, dus als iemand binnenkort nog een keertje gaat..
Ik weet niet hoe jij er mee om gaat maar ik loop nog steeds op die van vorig jaar, zijn alleen beetje vies. Maar ik loop er ook niet dagelijks op (gelukkig)
Tuurlijk gaan echte Uggs langer mee, van Uggs van 6 euro hoef je ook niet veel te verwachten. Maar 2 weken lijkt me wel erg kort Die zijn mij zijn nog echt niet kapot na 2 weken. (op het moment wel zeiknat omdat ik gisteravond een client ging douchen en het putje niet doorliep, ik dus met m'n uggs fijn in een laag water stond )
Dominiqueee
Geplaatst: 23-09-10 17:20
Vandaag voor 't eerst naar de Primark geweest. Hier mijn aankoopjes:
Totaal (excl. fluffy sokken die ik tijdens het maken van de foto al aan had omdat ik zere voeten van al dat geshop had ) heb ik 27,00 euro uitgegeven. Niet normaal hoe cheap!! Hopelijk valt alles niet na 3 weken uit elkaar net als die fake Uggs. Zoals je ziet ook nog naar Zara geweest, 1 vestje gekocht en dat was dan weer duurder dan al die dingetjes van de Primark bij elkaar.
Ik vind de Primark een hele gave winkel voor accesoires, maar de kleding vond ik niet zo.
Ik heb er al zo veel over gehoord, en ik wil zo enorm graag heen.. is er een site waar je kan kijken of ze in de buurt zitten? of is er maar eentje van?
Appeltje00
Geplaatst: 23-09-10 17:28
arans schreef:
Ik heb wel baby uggs gekocht
Heb je die daar
Dominiqueee
Geplaatst: 23-09-10 17:31
anoukkk. schreef:
Ik heb er al zo veel over gehoord, en ik wil zo enorm graag heen.. is er een site waar je kan kijken of ze in de buurt zitten? of is er maar eentje van?
Neem nou maar van me aan dat k geen rare dingen doe met die nep uggs, sterker nog ik heb heel veel liefde voor al mijn schoenen :p en kan best een foto maken van die zolen voor degene die me niet geloven
Er is niemand die je niet gelooft, kom op, niet zo onvolwassen!
Als jij dagelijks alles doet op Uggs van 6 euro, tuurlijk gaan ze dan wel eens stuk! Ik heb ze nauwelijks aan omdat ik het niet voor de 'mooi' aan doe, dan blijven ze ook langer goed.