Ik ook Al ben ik bang dat het de nabeschouwing kijken word, leuk dat ze op zo'n dag een barbeque plannen.. 2 jaar geleden hadden ze hem ook al op het EK geplanned, alleen toen een tv neergezet. En dat lukt bij ons niet
Gewoon vaak naar de WC gaan Ben benieuwd, ben ook benieuwd hoe fc twente het gaat doen, heb al zolang geen wedstrijden meer van hun gezien, als ajax niet in de Championes Leages komt, steun ik twente
Haha, om de minuut naar de wc Maar het probleem is dan altijd, dat ik de goals net mis, dan kom ik binnen en dan staat er 1-0... En dan heb ik de goal zelf weer niet gezien...
Haha, om de minuut naar de wc Maar het probleem is dan altijd, dat ik de goals net mis, dan kom ik binnen en dan staat er 1-0... En dan heb ik de goal zelf weer niet gezien...
Bij mij gebeurd het zelfs als ik onder een wedstrijd 1 keer naar de wc gaan.. Alsof ze het expres doen..
*Ziet het al voor zich* Coach heeft verbinding met een camera in mijn huis, schreeuwt dat ze moeten scoren, keeper van de tegenpartij rent uit het doel...
ChristyT
Geplaatst: 31-07-10 18:12
LYSANNO schreef:
Die nu gekneuste ribben heeft.. Trouwens hebben jullie die griezel op het veld ook gezien, in een van de wedstrijden van gister? Die met dat masker?
haha, die heb ik ook gezien en toen kopte die de bal een keer en toen had die er weer heel erg last van ofzo