Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FloortjeS schreef:Ik ken Nickyu niet en wil haar wel in de eerste plaats heel veel sterkte toewensen.
Toch heb ik net zoals een aantal anderen ook mijn bedenkingen waarom iemand zijn hele hebben en houwen op internet neerkwakt.
Ik zie dit vaker op Bokt voorbijkomen. Mensen die echt privézaken vertellen. Het gaat er vaak over dat ze zichzelf in de slachtofferrol zetten.
Natuurlijk zal wat ze schrijven voor een groot deel, of helemaal, waar zijn maar ik begrijp werkelijk niet dat er mensen zijn die zo de aandacht op zichzelf willen vestigen. Ik kom veel van dit soort verhalen tegen, zwangerschappen, bevallingen, relatieproblemen, problemen met je baas of problemen met je personeel. En nu dus een triest verhaal over een rotziekte.
Zelf zou ik dit soort zaken nooit met 'vreemden' in het openbaar bespreken en ik mag toch hopen dat mijn familie dit ook niet doet.
Ik krijg het gevoel dat mensen die zo graag over zichzelf willen praten de aandacht van anderen nodig hebben om zichzelf te kunnen overtuigen dat ze iemand zijn.
Sorry voor mijn kritische noot en eigenlijk moet ik dit soort topics ook niet lezen. Helaas kun je er op Bokt moeilijk omheen kijken.
Tegen diegene die zich aangesproken voelen door mijn post zou ik willen meegeven dat ze echt Bokt niet nodig hebben om iemand te zijn. Vrienden zijn de mensen die je echt nabij staan en voor de rest zijn wij 'bijna' allemaal vreemden van elkaar. Wij zijn hier slechts virtueel aanwezig en in je leven thuis zijn de echte mensen die je nodig hebt..
xKatleentjex schreef:ook Roosch heeft destijds haar strijd tegen leukemie in alle geuren en kleuren verteld, is er ook maar iemand die het stom vond van haar dat ze dat deed?
Mindim schreef:Men zei in het andere topic, dat je in 2006 ook geschreven hebt dat je uitbehandeld was. Daar gingen wat wenkbrauwen van omhoog.
Biancaa schreef:ik heb in de verzorging gelopen, ik heb mensen gezien die al 5 keer uitbehandeld waren. Wees "blij" dat ze er nog is en wie weet gebeurd er nu ook weer wat waardoor ze langer mag blijven. Wat een onzin om daaraan te twijfelen, alsof iemand voor de lol neer gaat zetten dat ze uitbehandeld is...
Cayenne schreef:xKatleentjex schreef:ook Roosch heeft destijds haar strijd tegen leukemie in alle geuren en kleuren verteld, is er ook maar iemand die het stom vond van haar dat ze dat deed?
Dat was niet Roosch, maar Yellowfish
moonfish13 schreef:Voor meerdere mensen is bokt zoveel meer als een forum.
Er zijn mensen die zo toch veen voor je kunnen betekenen.
Het is toch fijn dat je op een forum als dit lekker kan luchten?
En die camera, whatever.
Het is voor mij 2.50 en een kleine bijdrage voor iets waar ik hoop dat ze nog veel plezier van mag hebben.
Ik hoop dat je het ding over 10 jaar zelf in de prullenbak mag mikken omdat hij zo versleten is.
Mijn bijdrage blijft dus staan.