Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Konstantine schreef:Een aangetekende brief sturen, dan heb je iig bewijs dat jij er alles aan hebt gedaan, want natuuuuuuuurlijk gaan ze je hier wél een boete voor sturen... De t*ringlijers.
bloempie186 schreef:Konstantine schreef:Een aangetekende brief sturen, dan heb je iig bewijs dat jij er alles aan hebt gedaan, want natuuuuuuuurlijk gaan ze je hier wél een boete voor sturen... De t*ringlijers.
Dat is inderdaad wel een goed plan! Inderdaad, die boete komt gerust! Maar ik heb geen bewijs dat ik er alles aan gedaan heb.... Dus die brief is een goed idee! Thnx!
Zo machteloos kan je je voelen op zo'n moment..... Het ergste was nog dat de laatste meneer van DUO op gegeven moment gewoon ophing!Ja, wij kunnen er niets aan doen... Tuut, Tuut, Tuut........
_Gabriellexx schreef:Szan: Wat een geweldig filmpje
Ja had dat laatst ook een keer liep echt heerlijk dromerig de bus uit: vergeten uit te checken! Gelukkig rijdt die bus bij het station wel 20x in uur uur op en af en kon ik in de volgende bus uitchecken maar stel nou dat dat niet kan, vergeten ben wat gebeurt er dan krijg je een boete?