Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hafjelinger schreef:Mijn vriendin heeft een neefje en die heet Faas..
Zelf vind ik de namen van onze princesjes zó lelijk:
Amalia
Alexia
Ariane
Rinske schreef:Marchador schreef:Rinske schreef:
Hoezo?? Ik kan je niet volgen. Misschien begreep je me verkeerd, er moest natuurlijk staan: Da's een hele normale naam in Spaans talige landen.
ZIJ is Peruaans...
Dat van Mercedes dat weet ik ja, maar je vergete een stuk mee te quoten volgens mij. (of ik?)
Je had het over een vriend Mario toch?
Dat is toch een hij dan?
Ooooh jij had het over Mario Nette. Ik dacht dat je het over de naam Mercedes had, sorry
.
Nee, fam. Nette is gewoon NLD, erg he.
Emilio_ schreef:Wat je hier ook nooit hoort is Romana, vind het een mooie naam (voor een meisje)
Avalon_ schreef:Zoals mijn boktnaam heet ik ook Avalon, love it or hate it. Ik vind het leuk om een vrij unieke naam te hebben, tenminste hier in Friesland kom je hem nooit tegen.
Maar wat sómmige mensen verzinnen, pffff...
Majo schreef:Die Snijzeug he...
Elke keer als ik dit topic opnieuw open bij mijn favoriete topics, lig ik weer krom van het lachen.
Ik bedoel... Snijzeug! OMG!! Whahahahahaa
*ligt onder tafel*
Majo schreef:Die Snijzeug he...
Elke keer als ik dit topic opnieuw open bij mijn favoriete topics, lig ik weer krom van het lachen.
Ik bedoel... Snijzeug! OMG!! Whahahahahaa
*ligt onder tafel*
Marchador schreef:Avalon_ schreef:Zoals mijn boktnaam heet ik ook Avalon, love it or hate it. Ik vind het leuk om een vrij unieke naam te hebben, tenminste hier in Friesland kom je hem nooit tegen.
Maar wat sómmige mensen verzinnen, pffff...
Echt waar?
Wat een ontzettend stoere naam! Ik kende Avalon alleen van een hengst, maar ik vind het een hele stoere naam.
Stomme vraag misschien, maar weet je hoe je ouders er op gekomen zijn? Ik heb je naam echt nog nooit eerder gehoord namelijk.