Rianne, wat rot..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rianne_ schreef:Nou ja, het rijden op zich ging echt super eigenlijk. Normaal gesproken valt mijn rijinstructeur eigenlijk altijd over m'n kijkgedrag, maar dat ging nu ook goed.. Was bij een stoplicht en ik zou linksaf slaan, en aan de andere kant stond een vrachtwagen, die ook linksaf wou slaan (voor mij rechtsaf). Dus, we kregen allebei groen en kruisten elkaar.. En ik was zo naar die vrachtwagen aan het kijken, of ik wel kon doorrijden.. En toen vergat ik te kijken waar ik heen moest en reed dus gewoon rechtdoor, tot de examinator ingreep en me vertelde dat ik aan het spookrijden was.Of iig, daar zou ik aan beginnen. Stomme fout gewoon.
En waar je 50 mocht reed ik twee keer 30. Ook gewoon stom.. Van die dingen die ik tijdens het lesrijden nooit fout doe, en dan tijdens je examen krijg je zulke dingen. M'n rijinstructeur had niet verwacht dat ik zou zakken, en als ik zou zakken dan dus op m'n kijkgedrag. Maar helaas.
Examinator vroeg nog wat ik er zelf van vond, ik zei dat ik 't best slordig vond.. Maar hij vond dat dat helemaal niet zo was, maar echt alleen bovenstaande. Nou ja, iets wat je dus 1x en nooit weer gebeurd. Naja, het is niet iets waar ik op kan oefenen dus we vragen het wel meteen weer aan.
Rianne_ schreef:Joosiien, haha stom zijn die cijfers he. De examinator heeft er bij mij niet eens echt naar gekeken. Ik had gewoon wat 6-jes en 7-tjes ingevuld.
Elessar schreef:Gefeliciteerd SimoneDV! Vaak is je rijbewijs er al wel binnen 5 dagen. Het is nu maandag, je kunt gerust donderdag bellen of 'ie er al is. Mijn rijbewijs had ik ook binnen 5 werkdagen en dat viel nog tijdens de kerst ook.
Rianne_ schreef:Ik hoop het maar.Het ging verder wel heel goed, dus vast wel. Maar ja, het is natuurlijk altijd afwachten in wat voor situatie je komt.
SimoneDV schreef:Rianne_ schreef:Ik hoop het maar.Het ging verder wel heel goed, dus vast wel. Maar ja, het is natuurlijk altijd afwachten in wat voor situatie je komt.
denk dat je idd met die vrachtwagen echt een beetje pech hebt gehad, als je die niet was tegengekomen had je het misschien wel gehaald maarja daar kan je verder ook niks aan doen.
SimoneDV schreef:Elessar schreef:Gefeliciteerd SimoneDV! Vaak is je rijbewijs er al wel binnen 5 dagen. Het is nu maandag, je kunt gerust donderdag bellen of 'ie er al is. Mijn rijbewijs had ik ook binnen 5 werkdagen en dat viel nog tijdens de kerst ook.
Bedanktmaar je moet toch wel eerst langs het gemeentehuis om m aan te vragen? In dat boekje stond dus dat dat pas vanaf morgen kan.
magic_lover schreef:GESLAAAAAAAGD!!!!Jeejj
Had een hele strenge examinator scheen het... dus rij-instructrice is maar bij het CBR gebleven, die kon hem wel en zei als ze mee ging dat hij juist moeilijke dingen ging doen
Nouja prima...
Hij vroeg of ik bekend was in de stad... nou euh niet echt, dus mocht ik naar huis rijden
Halvewege omkeren bij de pomp, stukje snelweg enz en niet eens echt door de stad geweest.
was ook met een 25 min ofzo alweer terug
Helemaal geen vragen gehad, geen bijzondere verichtingen niks.... eitje