shilady schreef:sinds ik geen paard meer heb maak ik me wel een stuk minder zorgen over mn financiele situatie
neemt natuurlijk niet weg dat ik er nog steeds veel verdriet van heb maar maar als je financiel niet lekker zit dan is het niet zo handig een paard te hebben
Je wilt niet weten hoe vaak ik al heb gedacht dat ik de paarden er wou doen en dat was niet financieel gezien want in die tijden had ik gewoon een baan. Maar dat kan ik gewoon niet, met wat ik nog doe en kan is dat nog een enige uitlaatklep en als je je beesten al 16 en 12 jaar hebt gaat dat nog niet zo makkelijk. Paarden eruit geen optie. Ze staan spotgoedkoop, heb nog centen achter de hand dus dat red ik nog wel even. Heb al eerder een lange periode thuisgezeten en toen heb ik het ook gered, was ook alles behalve leuk maar de paarden gaven wel afleiding en je hebt nog enigzins wat sociale contacten(niet dat die er nu zijn maar okay).
ik heb het ergste gehad...heb me er enigzins bij neergelegd en probeer er niet te veel aan te denken en mij toch weer te richten op het zoeken van werk.
De auto gaat er in ieder geval uit in principe kan alles op de fiets naar stal is het 35 minuten ,de bus stopt op 2 minuten afstand van mijn huis en AH zit op 30 seconden lopen (niet dat ik daar altijd mijn boodschappen doe), sportschool(kan ik niet mee stoppen ivm rug) is 5 minuten.
Woensdag heb ik een gesprek bij Werkweg voor een opleiding/cursus Administratief medewerker, dit adviseerde ze mij meer dan alleen receptioniste omdat ik zo meer mogenlijkheden heb. En wellicht kan ik donderdag al beginnen...gelukkig dit keer geen jaar wachten!.
verder heb ik nog opgezocht of ik recht heb op huursubsidie en dat heb ik dus vraag ik dat ook maar aan.
Ikm heb nog niet gesolliciteerd bij het callcentre...ik denk dat ik nog liever via thuiszorg bij mensen ga schoonmaken eerlijk gezegd.
iemand nog intresse in een goedlopende ford fiesta automaat uit 1996??? moet wel voor de apk in april.