Marije__ schreef:Ik ga dalijk bij de makro kijken voor een pak!
Daar heb ik mijn tirolen pakje vandaan!
Goedkoop en leuk!
Alleen twee weken geleden hing er al weinig, maar ik neem aan dat ze aanvullen. Dat hoop ik in ieder geval voor je.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

L_iek schreef:Die roodkapje had ik 2 jaar geleden. Mijn kapje was na 1 avond al kapot

verootjoo schreef:Wienna schreef:nou als ik zie dat sommige pakjes gewoon niets meer verhullen vind ik het niet raar dat het om sex draait
vreselijk
idd... en dat met die kouIk heb altijd iets warms aan
xXLiekeXx schreef:verootjoo schreef:
idd... en dat met die kouIk heb altijd iets warms aan
Ik vind het zo moeilijk om mij warm te kleden. Als ik binnen in een kroeg of zaaltje sta dan ga ik kapot van de hitte. Als je dan weer buiten komt is het ijskoud.
Aangezien ik meer binnen ben als buiten heb ik dus gewoon een jurkje met korte mouwen en een dikke panty. Maarja, als ik dan naar huis toe moet ga ik kapot. Ja, doh, ik heb wel een jas, maar dat is ook koud!

haha. bij de makro hadden ze van die pakjes. We wilden eerst de roze flaminog achtige, maar die waren op. dus vandaar deze. voorkant heb je het hoofd en de achterkant de billen. echt vet grappig

Dus ehh housekeepster a la prutsmuts

haha!! wel beter met die roze pruik anders was het wel errugg 
Yv_ schreef:Urs... Wat een onwijs leuk pakje!! Waarom show je die niet in het HK topic, ik heb mezelf daar ook al geshowed
Ik ga er dit jaar ook aan geloven, lekker met een stel met een touringcar naar Breda! Heb echt het meest verschrikkelijke pakje ever... Zo'n french maid pakjes, maar die vond ik saai omdat-ie alleen zwartwit is, dus heb 'm opgefleurd met knalroze pruik, kousen en boaDus ehh housekeepster a la prutsmuts
![]()
Doe de foto even in link goed
http://farm5.static.flickr.com/4042/433 ... f8d9c5.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4039/433 ... 94bee6.jpg
!!

. Heb een lange, wel heeeele mooie feeenjurk, een kort blauw jurkje met een bont randje en nog een rok en vestje van de Pink Ladies!!! Dus ik kan maar kiezen!!!
Heb er wel echt megaaa zin in!!
Van mij mag het nu al beginnen!