Hopen dat het er morgen nog netjes bijligt want wil nog foto's maken van de paarden zonder in een sneeuwstorm te staan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LauEef schreef:friendly schreef:Dat probleem had ik dus omg. Schoorl/Alkmaar. Bus van 08.15 kwam pas 09.09uur...
Ja, van zoiets wordt je dus niet vrolijk he..
Mijn baas zei van; ja het maakt niet uit als je te laat bent. Maar ik heb geen zin om een uur in de kou te wachten!
friendly schreef:Toen ik eindelijk aankwam op mijn werk zei ik ook al: het is omdat ik naar me werk moest want als ik nog op school had gezeten had ik mooi weer in me bed gelegen! God, het was steenkoud.. Had me werkbroek én joggingbroek aan met thermolaarzen voor op stal, dikke bodywarmer en dikke winterjas, handschoenen.. Nog koud.. Ze vonden het helemaal niet erg dat ik te laat kwam.. Was maar 10 minuten ook maar toch. Ik kom liever niet te laat. In de 2 jaar dat ik bij deze werkgever werk ben ik ook maar 3x te laat gekomen.. En niet buitensporig te laat gelukkig.. Morgen weer de thermo's aan en maar weer een bus eerder nemen...
LauEef schreef:magda_90 schreef:Ik hoop echt dat de bussen morgen weer rijden
Rijden is misschien niet het probleem, maar op tijd komen..
In de provincie Antwerpen is het bus en tramverkeer nog steeds zwaar verstoord met vertragingen tot een uur.