Ja precies daarom zou er een vraag en aanbod moeten komen. Ik ben best veelzijdig en altijd bereid iemand te helpen maar zou zo niet weten waarmee of wie. Als ik zie dat iemand ergens hulp bij nodig heeft, kan ik mezelf altijd aanbieden.
Steentje
Geplaatst: 02-01-12 22:22
Ik wil me ook graag aanmelden.
Ik wil mensen helpen door een luisterend oor te bieden, samen een gezelschapsspelletje te doen, een terrasje te pikken, samen koken en eten bij mij thuis, een wandeling maken, .. Andere verzoeken zijn ook welkom, en daar waar ik kan, zal ik zeker proberen te helpen of mee te denken!
Is het nu de bedoeling dat als mensen een hulpje nodig hebben dat ze in dit topic gaan zoeken?
Anoniem
Geplaatst: 03-01-12 11:14
Ik weet niet hoe het met jullie zit hoor, maar ik kan die website niet openen zonder problemen, kom in een vlucht registratiesite en daarna in die rotte Iphone advertentie die je niet kan wegklikken...dus of verkeerd adres of gehackt.
Die site werkt ook niet meer. De bedoeling is dat we naar een andere modus kunnen. Tot die tijd worden er dingen in dit topic gezet maar dat is niet echt overzichtelijk. TS heeft helaas nu andere dingen aan haar hoofd dus ik weet niet hoe nu verder. Had al voorgesteld om het onder de nieuwe markt te hangen zodat het zoeken makkelijker is. Ik weet echter niet of iemand hier al actie op ondernomen heeft en/of de vraag heeft neergelegd.