Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yolien schreef:Zooist, voor de volgende ronde heb ik nog wel een rijzadel in de aanbieding. Dat licht al een paar jaar op zolder te liggen en dat krijg ik toch niet verkocht. Nu gaat het mij allemaal niet meer lukken om dat voor het weekend te versturen maar voor de volgende ronde hou ik me aanbevolen!
Lielle schreef:Yolien schreef:Zooist, voor de volgende ronde heb ik nog wel een rijzadel in de aanbieding. Dat licht al een paar jaar op zolder te liggen en dat krijg ik toch niet verkocht. Nu gaat het mij allemaal niet meer lukken om dat voor het weekend te versturen maar voor de volgende ronde hou ik me aanbevolen!
als je die bij mij weet te krijgen voor zaterdag, regel ik dat het bij Zooist komt.
Lielle schreef:Deze week niet, denk ik.
Zooist schreef:Lielle schreef:Zooist, ik realiseer me trouwens net wel dat de naam van Bokt niet zomaar aan een actie gekoppeld mag worden. Is daarover overleg geweest met Bart?
?????????
Ik heb ook eigenlijk geen actie gestart. Dat is het gewoon geworden door al het enthousiasme van iedereen.
Zooist schreef:Zullen we dat dan doen? Kan ik misschien met Marije meerijden naar Drenthe en gelijk mijn auto ophalen????