Texas02 schreef:Ik vind auto rijden juist wel leuk, vooral alleen. De muziek lekker hard, meezingen (daar worden andere passagiers echt niet blij van, als ik begin te zingen).
Autorijden vind ik zelf ook leuk, alleen is het voor lange afstanden wel fijn als je zou kunnen wisselen. Het rondje wat ik voor Finland op het oog had heeft dagen van 8+ uur rijden (volgens google maps). Op een gegeven moment ben ik wel moe en klaar met rijden. Uitspreiden over meerdere dag lukt niet, door afspraken er om heen.
Hierdoor ook maar weer gekeken voor groepsreizen. Bij veel actieve reizen zit ook veel wandelen, wat heel leuk is, maar niet altijd handig met een zwakke enkel. Keuze stress, haha.
Colaaa, hoe was Wenen?
veel plezier Zebrastreep!
).
Twee Valjeans waren ziek en de derde had per ongeluk iets met noten binnengekregen en die kon dus ook niet spelen
ik heb een kleine selectie vrienden met een aantal dezelfde interesses, maar ook soms niet. Daarom ga ik regelmatig alleen naar theaters (overal in het land, hahaha!), ben ik 2x dit jaar alleen op vakantie geweest en ook pretparken bezoeken in m'n eentje vind ik eigenlijk geen probleem
de eerste keer/keren is zoiets nog wel spannend vind ik, maar na -tig keer dezelfde musical kijken (ja echt, het is een verslaving whahaha) kan ik ook echt genieten van een middag/avond alleen op pad, precies doen wat ik op dat moment wil doen zonder op iemand te moeten wachten of rekening te moeten houden met andermans planning.
Ik heb geen zin om op vakantie te gaan, maar ik wil daar wel zijn. Ik heb er mee leren leven
Als je denkt, hij is er bijna, stop met stoken (of iig niet veel meer erin doen).