Super zeg dat het zo goed gaat en dat alles al bijna gereed is voor de kleine. Ik wens je nog veel succes met de laatste loodjes en dat je die gewoon vrolijk, vrolijker en vrolijkst doorkomt.
Je buikje ziet er goed uit hoor!!!
joke20
Geplaatst: 02-05-10 22:23
Fijn dat alles goed gaat
Anomien
Geplaatst: 02-05-10 22:29
zo te lezen hebben jullie alles wel redelijk doordacht. Voorzover je dingen kunt voorzien. Maar verwacht niet dat alles heel makkelijk gaat. Vind het erg knap van je dat je er hulp bij haalt wat betreft je eetstoornis! En schroom niet om (extra) hulp te vragen wanneer je in een dip zit. Mijn zusje is ook een tienermoeder geworden met 18 jaar, welliswaar zonder eetstoornis.. maar haar zoontje is ook gewoon al 2,5 jaar.
Wens jullie het allerbeste toe! En dikke pluim voor je vriend die ondanks zijn 21 jaar (wees eerlijk menig jongeman is nog met andere dingen bezig), zijn verantwoordelijkheid neemt! Oja en je moeder!
Wat fijn om een update van je te lezen en nog wel zo'n positieve! Geniet lekker van het nestelen en van elkaar. Heerlijk om je samen voor te bereiden op wat komen gaat. Kan me heel goed voorstellen dat die computer en bokt dan niet zo belangrijk is. Geniet ze verder!
Eefsoll
Geplaatst: 02-05-10 22:34
Oh wat fijn dat alles zo goed gaat!! En je buikje is idd bescheiden, maar ik vind dat persoonlijk heel mooi. (soms heb jer van die olifanten buiken tussen zitten..) Die zit waarschijnlijk ook niet in de weg bij het veterstrikken.. haha En tja die bekken instabieliteit moet je maar voor lief nemen De baby kamer is ook leuk.. Schattig al die speeltjes!
Nou meid (en vriendlief natuurlijk), geniet nog maar lekker van de laatste loodjes!
tinkert_tje
Geplaatst: 02-05-10 22:35
wat fijn te horen dat alles goed met jou en de kleine gaat je hebt een mooi buikje leuk kamertje krijgt de kleine jullie hebben veel werk verricht zo te lezen echt super om te lezen dat jullie je zo goed aan het voorbereiden zijn en je zo verheugen op de kleine geniet maar lekker verder van de groeiende kleine in je buik
Wat een super update en fijn om te horen dat het goed met jullie gaat!
Wbt je bekken. Ik ben ook zo'n iemand die niet stil kan zitten en maar doorgaat ( zal ik ook wel moeten met 3 kids) Maar pas er mee op. Na de bevalling voelde ik me weer helemaal super en had ik nog weinig last van mijn bekken. Maar ongever 1 week na de bevalling begon de ellende bij mij, ik heb nu fysio, de therapeut heeft het over chronische bekkeninstabiliteit. Ik kan niet meer als 6 km per dag lopen, ik heb nu constant pijn. Paardrijden mag ik voorlopig ook niet ( ben eigenwijs geweest heb vandaag wel ''gereden''). lopen,zitten en liggen is alles behalve een pretje en behalve de fysio en de oefeningen is er niks anders aan de pijn te doen.
Wauw wat een prachtbuikje heb je en wat een superfijne update. Echt top hoe jullie het zo al voor elkaar hebben en nog heel veel succes met het verdere verloop en straks de bevalling.
Funfun
Geplaatst: 03-05-10 03:36
Leuk om weer wat te horen. Nog een paar weken en het is zo ver
Yeahhh wat een fijne update! Ik ben blij te horen dat alles nu een stuk beter gaat en dat jullie je al heel goed aan het voorbereiden zijn! En wat een mooi buikje zeg! Meid geniet ervan! En heel veel sterkte met je bekken!
Wat zie je er goed uit Equidea! Net buikje inderdaad, maar ook fijn om te zien dat je wat rondingen hebt
Een erg mooi kamertje hoor!! Lekker he, dat contact met het kleintje in je buik? Wel heel erg balen van je bekken. Neem jezelf goed in achting hoor, anders krijg je het later nog terug. Misschien naar een fysiotherapeut voor oefeningen?
__danielle__
Geplaatst: 03-05-10 12:32
wat een fijne update TS! kamertje ziet er schattig uit... geniet er nog maar even van, voor je het weet is het gedaan met de rust!
Wat een leuke update TS! Heb ik het begin altijd gereageerd en hoopte op update's. Je hebt een mooi 'bescheiden' buikje. De babykamer ziet er zo van de foto's af te lezen leuk uit!
Jeetje wat een respect voor jou TS! Heb niet alles doorgenomen, maar kan niet anders zeggen dan dat! Heel veel geluk als de kleine er is en ik blijf vast de updates wel volgen
hessel
Geplaatst: 03-05-10 15:41
wat fijn dat het goed gaat! De babykamer ziet er leuk uit zo vanaf de foto's te zien