Ja maar toch voelt het zo stom. Want instructeur zegt ook dat ik in de lessen het heel goed doe enzo. En dan heb ik examen doe ik zo dom.. En dat terwijl die examinator het echt heel makkelijk maakte voor mij.
joke20
Geplaatst: 24-11-09 19:06
Gefeliciteerd geslaagden! Mijn les ging lekker gister Moter sloeg niet af
@Annemarie Bijna al mn vriendinnen zijn pas de 3e of 4de geslaagd. Komt vast helemaal goed. Gewoon meteen weer aanvragen en proberen te relaxen, dat is het belangrijkst.
Als je het adres bij www.9292ov.nl intypt dan kom je er wel uit denk ik!
_Emma_
Geplaatst: 24-11-09 19:58
Wat jammer Annemarie.. en er zijn zoveel mensen die er meer dan 2 keer over doen joh!
Stephanie, of je iemand moet thuis brengen aan het begin van je les hangt gewoon af van hoe je ingeroosterd bent mijn eerste les hoefde het toevallig niet omdat ik het eerste uur had, maar de tweede les ging ik wat later en moest ik gewoon iemand thuis brengen. Maar daar moet je niet zo bij nadenken! Ik vond het helemaal niet erg (en ik ben echt een stresskip).
Voor je theorie moet je een kwartier van tevoren aanwezig zijn ja
er zat vandaag wel iemand in de auto, maar k ''kende'' hem, was de broer van een vriendin van me.. maar hij reed zichzelf naar huis dus dat was wel makkelijk
Oke dan begrijp ik het haha, wel apart! Dat is in mijn rijlessen nooit voorgekomen.
Steenbok12
Geplaatst: 24-11-09 20:26
Ik heb net voort zelf auto gereden!! in mama's én daphnes auto, mama's auto was niet zo super fijn...... dat is echt wennen, zonder stuurbekrachtiging en voelde de het aangrijpingspunt van de koppeling amper. Daphnes auto ging eigenlijk wel een stuk beter maar toch wel ff wennen zo in het donker, vond plaats rijbaan toch best lastig daarbij! Maargoed was wel ff leuk. Jammer dat ik geen eigen auto heb anders was ik nu ook nog ff gaan rondrijden denk ik
Ik moest al gelijk vanaf de eerste les iemand naar huis brengen (Tenmisnte, had ervoor wel al een proefles gehad) Vind het wel fijn, wen je tenmisnte aan een vreemde in de auto voor strax met je examen
Ik moet ook regelmatig mensen naar huis brengen, en d'r rijd ook bijna altijd wel iemand mee. vind het geen probleem, rijd met net zo makkelijk als zonder
joke20
Geplaatst: 24-11-09 20:36
Ik hoefde dat de 1e les niet. Heb eerst proefles gedaan.
Kitty__
Geplaatst: 24-11-09 20:39
Ik ben geslaagd voor mijn theorie!!! Had bij gevarenherkenning 5 fout en bij de rest maar 3, dus ben er super blij mee
Pf mijn rijles vandaag ging 'n beetje .. weet ik niet. Hing er tussen in vond ik. Had opeens 'n andere instructeur dan normaal.. adt vond ik wel vervelend. Zoiezo ging vanalles mis van te voren (dus niet rijles gerelateerd.. naja een beetje met de tijd.. ) dat ik nog in huilen uitbarste en gigantisch boos was.. en toen stond ze voor de deur. Jahoe.