Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pinuts schreef:hmm ik vind t raar, dat je nu al zeker weet dat je een leven wat je zelf hebt verwerkt uit je laat halen als dat nodig is, terwijl je nieteens weet hoe het is.. Mjah.Mijn mening.
JENNx schreef:Fritsiej schreef:Ik heb ook niet het gehele topic door gelezen, maar goed.
Ik ben over 5 dagen 18. Ben vrijgezel, woon thuis. Als ik op dit moment zwanger zou worden zou ik het zoiezo laten weg halen. Niet omdat ik de verantwoording niet aan kan, dat kan ik. Maar gewoon omdat ik dan mijn hele leven vergooi. Zo denk ik er dan teminste over. Ik ben september dit jaar begonnen aan m'n hbo opleiding die nog 4 jaar duurt. Hierna zou ik nog heel graag een master gaan doen op het uni.
Ik vind gewoon dat als je s*x hebt, je moet zorgen voor de juiste bescherming. Niet zwanger worden, tenzij je er echt klaar voor bent om zwanger te worden en een relatie hebt met de juiste persoon. Ik zou ook echt niet een kind willen van een volslag vreemde die heel leuk is voor één nachtje. Er moet goed over nagedacht zijn.
Kortom, ik zou het weg laten halen.
essie_blue schreef:Ik ben 15 jaar, en als ik nu zwanger zou worden zou ik het ook gelijk weg laten halen.
Ik ben nog veel te jong voor een eigen kind, moet nog school afmaken, en heb nog totaal geen moedergevoel
kan dan ook niet zo goed met kleine kinderen opschieten, maarja.
Ik zou het ook beter voor het kind vinden,
om het weg te halen. Ik zou het leven van hem/haar erg lastig maken, met zo'n jonge moeder.