Denk dat mijn relatie nu toch echt over is help

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:13

ik heb ooit ook in zo`n soort situatie gezeten en heeft ook lang geduurd voor ik eruit kwam, samenwonen met coke verslaafde ( incl mishandelingen, vreemdgaan, mij alle slaten betalen, hij had schulden)
nu, 6 jaar later kijk ik er heel anders op terug, maar toen wilde ik maar 1 ding, bij hem zijn en we zouden er wel uitkomen
mijn lijflied was toen, i`ve got you babe, van cher, als ik hem maar had, maakte de rest niet uit
stomme is, als je in zo`n relatie zit, hoe klote die ook is, je weet wat je hebt, mijn angst was ook het onbekende, wat als ik alleen ben??? wat gaat dan gebeuren?

mijn advies, als ts er uberhaupt iets mee wil doen, zoek GEEN contact, zodra je die stem weer hoort, en hij ineens mee wil werken en je mist, ga je van stag en ben je weer van voren af aan
vraag ander nr aan, ga in ander deel van het land wonen ( tijdelijk, zodat je hem totdat je over hem heen komt niet per ongeluk tegen kan komen)
je voelt je zeker een tijd poedersuiker, je weet niet waar je in terrecht komt en wt gaat gebeuren, ik ben uiteindelijk zelfs dakloos geweest ,heb in mijn auto gewoond en erna in opvang gezeten, maar ben er sterker uitgekomen dan ooit
Zover ik weet zit hij nog steeds in dezelfde problemen, heeft alleen meer problemen gekregen zelfs

ts, doe je ogen eens open, lees dit hele topic nog eens door en doe er iets mee
zo niet, vraag slotje aan en vraag geen aandacht meer
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 10-12-09 10:15, in het totaal 1 keer bewerkt

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:14

leandrotje schreef:
Naar mijn weten is ze niet bij hem terug maar ik heb haar gesmst en nu even afwachten.

ik ga dit eerst maar even afwachten voor ik begin te roepen denk ik :j

Malima

Re: Denk dat mijn relatie nu toch echt over is help

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:18

sabje had toch gelijk helaas.

ze is wel bij hem terug en gaan samen in therapie en ze hebben vandaag samen een afspraak bij de huisarts.
ze heeft hem verteld over bokt enzovoorts...

weet even niet wat ik moet zeggen.... ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:19

Pfffffff... -O-

bikkellove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:20

Ik denk dat niemand hier meer energie in moet stoppen...........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:27

*zucht* Wat onwijs zonde!!! Dit gaat geheid weer mis. Ik ga dit topic maar uit mn lijstje verwijderen denk ik... :n

Meid meid...je bent beter waard dan dit! Hij gebruikt je, manipuleert je en misleidt je... Open je ogen en ga voor je toekomst!!!!

pastel

Ik snap dat heel veel mensen de ts niet slim vinden dat ze terug is , en dat is het ook niet.
Maar ik weet dat als je in zo een relatie zit het heel erg moeilijk is om eruit te komen.
Dat ze terug is gegaan verbaast mij niks zo gaat dat in 9 van de 10 gevallen.

Als je zelf niet in een soortgelijke situatie hebt gezeten is het altijd makkelijk om te zeggen "ik zou dit"of "ik zou dat".
Feit is zodra je er echt inzit de dingen altijd anders gaan dat je ooit had gedacht.

Het enige wat ik nog wil zeggen, val de TS niet af omdat ze weer terug is, straks heeft ze niemand meer.
ookal snappen de meesten het niet probeer haar te steunen, en dan bedoel ik niet in de zin om constant te zeggen hoe stom het is dat ze terug is, maar laat haar merken dat ze ondanks alles haar verhaal kwijt kan.

Ik wens TS het allebeste en ik hoop dat er ooit een dag komt dat ze beseft dat dit niet vol te houden is, hij zal altijd terug vallen in het oude patroon hoeveel therapie je er ook aan besteed.

Nanne

Ik heb ooit in het begin van dit topic gereageerd en later alleen maar meegelezen..

TS
Wat ben je ongelovelijk dom! Ik ga er geen doekjes omwinden.. Als het zo erg is als jij het hier doet voorkomen lig je vandaag of morgen in het ziekenhuis of slaan bij hem op een gegeven moment de stoppen door en slaat ie je naar de andere wereld. De manier waarop hij met jou omgaat is NIET goed en dat zou je verdorie zelf ook wel in moeten zien. Als je kickt op vernedering en pijn neem dan SM als hobby oid, maar jij laat jezelf gewoon bewust mishandelen. Geestelijk en lichamelijk..

Voor de mensen die de TS hebben geprobeerd te helpen.
Jullie hebben je best gedaan, maar uiteindelijk was het allemaal voor niks. Dat vind ik erg jammer.. Op Bokt zitten opzich nog best wel wat mensen die niet te beroerd zijn om wat voor een ander te doen maar als mensen op deze manier met die hulpvolle mensen omgaan, stoppen ze daar vandaag of morgen ook waardoor mensen die die hulp wel willen aanpakken het niet meer krijgen. Erg jammer dat de TS jullie moeite en behulpzaamheid zo in de wind slaat..

Ik voel nu al een nieuw topic aankomen, dit kan NIET goed gaan.. :\
Zou mezelf persoonlijk niet meer op Bokt durven vertonen..

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:28

-O-
Heb dit topic (en het tijdelijke andere topic) van het begin af gevolgd en ook meerdere keren gereageerd, maar weet nu niet wat ik moet zeggen. Het is wel het schoolvoorbeeld van een dergelijke relatie, want je hoort en ziet het zo vaak dat het op deze manier gaat. Relatietherapie, ik wil best een prognose geven zoals ik het in dit geval zie maar hou het maar liever voor me...

TS ik hoop dat je - hoe dan ook - uiteindelijk oprecht gelukkig zal worden.

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:32

Ik heb die met grote verbazing gelezen................ hoe dom kun je zijn!!!??????? Heeft ze dan helemaal geen zelfrespect????? Hoe kun je van iemand houden die je zo vernederd????
Onwijs gewoon.
Er zijn zoveel mensen hier in het topic die haar zulke goede adviezen hebben gegeven en nog luisterd ze niet...... Ik heb er geen woorden meer voor.
Ik hoop dat haar toekomst er nog rooskleurig uitziet, maar waarom verwacht ik dat niet???

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:42

pastel schreef:
Het enige wat ik nog wil zeggen, val de TS niet af omdat ze weer terug is, straks heeft ze niemand meer.
ookal snappen de meesten het niet probeer haar te steunen, en dan bedoel ik niet in de zin om constant te zeggen hoe stom het is dat ze terug is, maar laat haar merken dat ze ondanks alles haar verhaal kwijt kan.

Probleem is dat TS zelf heel veel aandacht vraagt mbt dit onderwerp. Opent zelfs een nieuw topic terwijl het oude nog loopt. Wat verwacht ze dan? Dat ze uiteindelijk niemand meer over houdt is een logisch gevolg. Ik vind het ook triest, maar ik durf te wedden dat ze nog steeds de financiële zaken niet heeft uitgezocht. Dat is toch iets waar hij een stuk macht door heeft. Weet waar je aan toe bent dan kan je beter gefundeerde beslissingen nemen. Dat ze bij hem terug is had ik al wel verwacht, maar dat ze niet eens verder kijkt dan haar neus lang is vind ik persoonlijk laks en ook dom.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:44

Dan ben ik het eens met de laatste zin van lynn_nikita.. Liever een slotje dan, op een gegeven moment moet het toch klaar zijn met aandacht vragen als je er zelf voor kiest om in de situatie te blijven hangen.

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:45

Ik denk dat het om een gevalletje zeer laag sociaal milieu gaat... Dit meisje heeft een zeer instabiele achtergrond gezien de factoren ouders, partnerkeuze en ja zelfs educatie achtergrond.

Ik ben ook van mening dat meerdere vrouwen dit kunnen overkomen ongeacht milieu of afkomst. Alleen vrouwen uit een lager sociaal milieu komen er niet tot zeer moeilijk uit...

Only_Hellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:47

Ik denk dat het een kwestie is van jezelf emotioneel en financieel afhankelijk maken. Dat komt in alle lage van de bevolking voor.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:47

Ook ik ben voor een slotje, al is het alleen maar omdat ik vermoed dat de TS haar neus niet meer hier durft te laten zien. Die wordt hier finaal afgemaakt... Al die mensen die haar willen helpen en dan nog huppelt ze braaf terug naar d'r vriendje en z'n schattige kids. Want hij is zo lief en aardig voor d'r geweest dat ie nog wel een kans verdiend... :n

pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:49

Nikka schreef:
pastel schreef:

Probleem is dat TS zelf heel veel aandacht vraagt mbt dit onderwerp. Opent zelfs een nieuw topic terwijl het oude nog loopt. Wat verwacht ze dan? Dat ze uiteindelijk niemand meer over houdt is een logisch gevolg. Ik vind het ook triest, maar ik durf te wedden dat ze nog steeds de financiële zaken niet heeft uitgezocht. Dat is toch iets waar hij een stuk macht door heeft. Weet waar je aan toe bent dan kan je beter gefundeerde beslissingen nemen. Dat ze bij hem terug is had ik al wel verwacht, maar dat ze niet eens verder kijkt dan haar neus lang is vind ik persoonlijk laks en ook dom.

Daar heb je ook helemaal gelijk in , eigenlijk (klinkt misschien cru) moet je de TS zien als een verslaafde, aan haar vriend.
Dan komen er momenten dat ze denkt nu kap ik ermee , maar dan hoort ze zijn stem weer en dan gaat ze weer terug.

Het is voor de mensen die zo met haar meeleven erg jammer, maar het heeft geen zin om haar te zeggen ga weg, ooit zal ze een dag hebben dat ze er wel de kracht voor heeft maar zolang ze er voor zichzelf nog niet "klaar"mee is zal dit spelletje zo doorgaan.

Je kunt alleen maar hopen op een goede afloop.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:52

JoT schreef:
Ook ik ben voor een slotje, al is het alleen maar omdat ik vermoed dat de TS haar neus niet meer hier durft te laten zien. Die wordt hier finaal afgemaakt... Al die mensen die haar willen helpen en dan nog huppelt ze braaf terug naar d'r vriendje en z'n schattige kids. Want hij is zo lief en aardig voor d'r geweest dat ie nog wel een kans verdiend... :n

En dat is wat mij het meeste stoort.. Al die mensen die haar zoveel hulp hebben aangeboden, de meest simpele dingen voor haar opgezocht hebben omdat ze daar zelf te laks in was, haar keer op keer weer steunde als ze zei dat ze het zat was en echt weg ging, die mensen die zich misschien wel heel erg zorgen maakte om hoe TS de nacht door zou komen en wat hij haar nu misschien weer zou aan doen.

Dat vind ik echt heel erg en vreselijk ondankbaar.. Je zet jezelf niet alleen te kakken, maar ook de mensen die moeite doen om je te helpen om uit deze rotzooi te komen..

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:53

pastel schreef:
<<knip>>
<<knip>>
Sorry dat ik het zeg, maar dan heeft die vent dat toch maar mooi voor elkaar gekregen. Ze schreef hier al eerder dat ze door hem vrijwel geen contacten meer had (waar ze eventueel terecht zou kunnen). Is dat ook niet (deels?) de 'kracht' van een agressieve partner - de contacten van de partner zoveel mogelijk (doen) verbreken zodat zij geheel afhankelijk van hem wordt...? Alleen zie je vaak pas achteraf dat dit het geval is. En helaas niet als je er middenin zit...

pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:58

Citaat:
Sorry dat ik het zeg, maar dan heeft die vent dat toch maar mooi voor elkaar gekregen. Ze schreef hier al eerder dat ze door hem vrijwel geen contacten meer had (waar ze eventueel terecht zou kunnen). Is dat ook niet (deels?) de 'kracht' van een agressieve partner - de contacten van de partner zoveel mogelijk (doen) verbreken zodat zij geheel afhankelijk van hem wordt...? Alleen zie je vaak pas achteraf dat dit het geval is. En helaas niet als je er middenin zit...

Juist, jij omschrijft precies hoe het in veel gevallen gaat.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:59

Jeetje het is ongelooflijk en ik heb er echt helemaal geen woorden voor :n
ik hoop voor de TS dat ze echt nog een keer het licht gaat zien en alsnog bij hem weggaat, want dit kan nooit lang goed gaan :n

TS, open je ogen, dit kan zo niet langer :n Wees niet naief want je krijgt er spijt van echt :n Je bent nog zo jong en je hebt nog een heel leven voor je. Jij moet straks op je leven terug kunnen kijken dat je gelukkig bent geweest en dat je in staat bent geweest de juiste keuzen te maken. Niemand anders kan dit voor je doen. Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk.

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:59

nou dat steekt mij ook wel hoor.Van het weekend heb ik vreselijk veel met haar lopen te smsen en bellen en nou moest ik haar zelf een berichtje sturen hoe het gaat.Dan hoor ik dat ze terug is en hoor helemaal niks meer van haar.Terwijl ik haar zelfs wou ophalen zodat ze onderdak had nouja hoop dat ze eruit komen

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:05

beseffen jullie wel dat als jullie haar ook laten vallen ze helemaal niemand meer heeft?

ook al is het nog zo dom wat ze doet, ze heeft blijkbaar de kracht niet om uit de ellende te komen en dat is alleen maar heel erg triest
triest dat zo'n rotzak zoveel macht over haar heeft en triest dat instanties niet in staat zijn haar dat duidelijk te maken
waarom heeft het legerdesheils haar niet beschermt?

ik lees een verhaal van een meisje dat bijna verzuipt, niet kan zwemmen en niemand in haar omgeving heeft die haar uit het water haalt en haar daadwerkelijk bij de arm neemt
van de kant af goede adviezen geven helpt niet bij haar en haar alleen naar de kant helpen ook niet

ik vrees dat de TS nog lang in deze ellende zal blijven zitten en dat vind ik heel sneu voor haar

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:05

Sorry hoe hard het ook klinkt dit soort vrouwen roepen het over zichzelf af. Die komen hier niet uit, omdat ze zelf zo dom zijn elke keer terug te rennen.

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:07

ik zal haar niet laten vallen hoor

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:08

spatter schreef:
beseffen jullie wel dat als jullie haar ook laten vallen ze helemaal niemand meer heeft?

Beseft de TS dat hier mensen "gekwetst" zijn omdat ze haar uit man en macht hebben geprobeerd te helpen?