Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pastel schreef:Het enige wat ik nog wil zeggen, val de TS niet af omdat ze weer terug is, straks heeft ze niemand meer.
ookal snappen de meesten het niet probeer haar te steunen, en dan bedoel ik niet in de zin om constant te zeggen hoe stom het is dat ze terug is, maar laat haar merken dat ze ondanks alles haar verhaal kwijt kan.
Nikka schreef:pastel schreef:Het enige wat ik nog wil zeggen, val de TS niet af omdat ze weer terug is, straks heeft ze niemand meer.
ookal snappen de meesten het niet probeer haar te steunen, en dan bedoel ik niet in de zin om constant te zeggen hoe stom het is dat ze terug is, maar laat haar merken dat ze ondanks alles haar verhaal kwijt kan.
Probleem is dat TS zelf heel veel aandacht vraagt mbt dit onderwerp. Opent zelfs een nieuw topic terwijl het oude nog loopt. Wat verwacht ze dan? Dat ze uiteindelijk niemand meer over houdt is een logisch gevolg. Ik vind het ook triest, maar ik durf te wedden dat ze nog steeds de financiële zaken niet heeft uitgezocht. Dat is toch iets waar hij een stuk macht door heeft. Weet waar je aan toe bent dan kan je beter gefundeerde beslissingen nemen. Dat ze bij hem terug is had ik al wel verwacht, maar dat ze niet eens verder kijkt dan haar neus lang is vind ik persoonlijk laks en ook dom.
JoT schreef:Ook ik ben voor een slotje, al is het alleen maar omdat ik vermoed dat de TS haar neus niet meer hier durft te laten zien. Die wordt hier finaal afgemaakt... Al die mensen die haar willen helpen en dan nog huppelt ze braaf terug naar d'r vriendje en z'n schattige kids. Want hij is zo lief en aardig voor d'r geweest dat ie nog wel een kans verdiend...
pastel schreef:Sorry dat ik het zeg, maar dan heeft die vent dat toch maar mooi voor elkaar gekregen. Ze schreef hier al eerder dat ze door hem vrijwel geen contacten meer had (waar ze eventueel terecht zou kunnen). Is dat ook niet (deels?) de 'kracht' van een agressieve partner - de contacten van de partner zoveel mogelijk (doen) verbreken zodat zij geheel afhankelijk van hem wordt...? Alleen zie je vaak pas achteraf dat dit het geval is. En helaas niet als je er middenin zit...<<knip>>
Het enige wat ik nog wil zeggen, val de TS niet af omdat ze weer terug is, straks heeft ze niemand meer.
<<knip>>
Citaat:Sorry dat ik het zeg, maar dan heeft die vent dat toch maar mooi voor elkaar gekregen. Ze schreef hier al eerder dat ze door hem vrijwel geen contacten meer had (waar ze eventueel terecht zou kunnen). Is dat ook niet (deels?) de 'kracht' van een agressieve partner - de contacten van de partner zoveel mogelijk (doen) verbreken zodat zij geheel afhankelijk van hem wordt...? Alleen zie je vaak pas achteraf dat dit het geval is. En helaas niet als je er middenin zit...