Keek net bij de stallen op de meter en die gaf -3 aan.
Jilly__
Geplaatst: 15-12-09 16:31
Daar was ik al bang voor! Ik durf ook niet te rijden met dit weer hij struikelt zowiezo al wat vaker dan de meeste paarden.
Caresse07
Geplaatst: 15-12-09 16:33
Ik gooi ze gewoon lekker los in de bak Tenminste misschien zijn ze vandaag wel op de wei geweest als het goed bevroren is, dan hoeven ze niet meer los vanavond
Anoniem
Geplaatst: 15-12-09 16:33
ik vind het verschrikkelijk als het koud is, kan daar echt niet tegen en ben dan ook net zo'n huismusje aan t worden lekker warm
Hahaha ja idd zonnetje is wel leuk om vanauit het raam van je warme huisje naar te kijken Mij zie je echt weinig buiten alleen ff heen en weer naar t werk en/of boodschappen doen, kijken hoe het bij de paarden is en dan benk weer lekekr binnen Moet zo door de kou heen, ff zonnenbanken op mn werk hahaha moet wel, ben vorige week ookal niet geweest en anders verdijwnd mn kleurtje
Erna_
Geplaatst: 15-12-09 17:02
Onze buitenbak is ook te hard, gelukkig is er wel een prima binnenbak. Het is hier gewoon hartstikke koud
Ik gooi ze gewoon lekker los in de bak Tenminste misschien zijn ze vandaag wel op de wei geweest als het goed bevroren is, dan hoeven ze niet meer los vanavond
Onze bak is ook keihard, heb wel een binnenbak op 15 minuten stappen, maar dan kan ik 's avonds niet heen na mijn werk want dan is het al donker.....scheelt wel dat ze overdag een paar uur op het land staan...Maar ik baal wel onwijs met dit weer
Is het echt zo erg met al die bakken? Ik ben van plan morgen te gaan rijden maar als de bak bevroren is, word het niet wat... Ik haat de winter..
hanny_jelke
Geplaatst: 15-12-09 19:20
nee geen sneeuw
zap
Geplaatst: 15-12-09 19:21
hhmm..ik ga de bak zo eens checken, maar ik geloof nooit dat onze bak met één nachtje en dagje vorst al bevroren is .
Ik vind het heerlijk weer, niet overdreven koud (zegt ze met echte wolle handschoenen, 2 truien, een jas en een dikke muts en als het even kan een legging onder de paardrijbroek) en gelukkig droog
Aukelizzy
Geplaatst: 15-12-09 19:23
Niien_S schreef:
Is het echt zo erg met al die bakken? Ik ben van plan morgen te gaan rijden maar als de bak bevroren is, word het niet wat... Ik haat de winter..
Als het nog een nachtje vriest denk ik niet dat je morgen in de buitenbak kunt rijden. . Ik geef je een handje , hou ook niet van de winter.
Muzefee
Geplaatst: 15-12-09 19:36
Niien_S schreef:
Gister konden wij al niet meer rijden, maar onze bak was gewoon ook nog nat. Maar straks na deze koude periode hebben we wel weer mooi droge bak!