Ik weet nog niet welke ik wil van J. Wall, zie ik wel als ik er weer een ga kopen

Hoeveel stukjes hebben jullie puzzels meestal? De meeste van mij hebben er 1000, ik heb er ook een van 1500. Maar daarmee ben ik uit pure wanhoop toen gestopt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Dus me kast moet wel up to date zijn
.

SpikkelFire schreef:Ja hij is mooooooooi
Had em alleen wel een stuk groter verwachtmja kon me ook geen voorstelling maken van 1000 stukjes, volgende keer dus maar wat meer stukjes
uiltje001 schreef:Foto's kan ik niet plaatsen op bokt, lukt me niet op een of andere manier. Ik zit even nog in de zomerpuzzelstop, maar ga binnenkort weer beginnen. Ik puzzel meestal 1000 stukjes, koop ze overal.
Ruilen jullie ook onderling puzzels?
. Daar is ook een onderdeel om puzzels te ruilen.
. 

.

heb een linkje voor je gevonden, is nog in de aanbieding ook
. http://www.puzzelwereld.eu/aanbiedingen.php?page=10
Dit gaat mij geld kosten

. Fijn om te horen dat we er weer een zieltje bij hebben
. Waar zo'n topic al niet goed voor is he
.
.
. Die link met aanbiedingen wat ik gister zei? Ik voorspelde al dat het me geld zou kosten
.
. Ik had er in 1ste instantie 5, allemaal uit het aanbiedingshoekje. Blijkt dat als je voor 50 euro of meer besteld de verzendkosten gratis zijn. Met die 5 puzzels zat ik op 47 euro en een beetje. Met verzend kosten 54 euro en een beetje. Nu betaal ik 2 euro meer maar heb dan wel een extra puzzel i.p.v. de verzendkosten.
Zou dit nog te genezen zijn? Als het goed is komen ze volgende week ergens binnen. chocobroodje schreef:Iemand was opzoek naar de skyline van NYC. Wie was dat ook weer![]()
heb een linkje voor je gevonden, is nog in de aanbieding ook
. http://www.puzzelwereld.eu/aanbiedingen.php?page=10
Als je op die website kijkt onder aanbiedingen, staan echt veel puzzels!!! Ook die serie wat patserke laatst op de kop had getikt![]()
![]()
![]()
![]()
Dit gaat mij geld kosten
![]()
Met de zoekfunctie wel veel dankjewel
. Ze hadden er best veel he 
. De wasgij 6, 1 puzzel die volgens mij ook bij die serie hoort, (heet de kikkerprins) en een mystrieuze zwarte kat met aparte tekens om hem heen. Echt gave puzzels! De kikkerprins is voor mijn moeder die spaart kikkers
. 
Het lijkt allemaal op elkaar