zijn hier meer legpuzzel gekken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Re: zijn hier meer legpuzzel gekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:04

Haha kan je wel lekker doorpuzzelen idd :P
Ik weet nog niet welke ik wil van J. Wall, zie ik wel als ik er weer een ga kopen :j
Hoeveel stukjes hebben jullie puzzels meestal? De meeste van mij hebben er 1000, ik heb er ook een van 1500. Maar daarmee ben ik uit pure wanhoop toen gestopt :))

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 13:07

Ik heb er nu 1 van 500, die vond ik gewoon zo mooi. 8 of 9 puzzels van 1000 stukjes 1x 2000 en 1x 5000.
J.Wall heeft echt zoveel bloedmooie puzzels gemaakt.Die van 2000 en 5000 zijn beide van Jwall. En heb nog 2 monsterprojecten gezien van haar die ik best zou willen hebben.

uiltje001

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:08

Hier nog een legpuzzel gek.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 13:16

Welkom uiltje, heb je al veel puzzels gemaakt? We zijn dol op foto's hier ;)

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:10

Oeps...ik kon me niet inhouden. Heb net weer een puzzel gekocht. Voorlopig even de laatste.
Het is er weer een van Disney, alleen niet heel veel tijd de komende dagen dus deze zal minder snel gaan.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 14:26

Hihi ik ben benieuwd sjasje. Ik heb die afwijking ook, heb er nu 5 in de kast liggen die ik nog niet gemaakt heb. En mijn moeder komt met enige regelmaat een puzzel lenen :D. Dus me kast moet wel up to date zijn :+.

Bij http://www.bol.com kun je nu een puzzelmat bestellen vanaf 14,95. Die is tot 1500 stukjes. Dus mocht iemand opzoek zijn :P

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:11

Zo de randjes zitten in elkaar, het is gewoon een luxe puzzel met een speciale click technologie. Je merkt het verschil in ieder geval goed in vergelijking met de goedkopere puzzels. Misschien zo nog een stukje aanleggen en dan straks naar vriendlief, dus geen puzzel vanavond.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 15:22

Het "DCM" Systeem? Ik heb ook zo'n puzzel. Heel veel verschil met ravensburger merk ik niet. En merkloze puzzels heb ik niet. Wel goedkoop maar altijd van jumbo, ravensburger clemontoni f schmidt

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:33

Halloo!

Nouuu heb ik echt kéihard gewerkt op school tot half 5, kom ik thuis.. geen puzzel -O-
Heb stille hoop dat ie vanavond nog komt maar denk het niet ;(
/edit; nouuuuuuu mn moeder roept net naar boven dat mn pakketje er is :):)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 16:45

Hahaha, zo voel je je rot wordt je dag opgevrolijkd door een mooie puzzel! En En is ie mooi :D

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 17:11

Ja hij is mooooooooi :D
Had em alleen wel een stuk groter verwacht := mja kon me ook geen voorstelling maken van 1000 stukjes, volgende keer dus maar wat meer stukjes :P
Laatst bijgewerkt door SpikkelFire op 24-09-09 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 17:19

jullie gaan hard :=
Ik ga straks maar weer verder met de rand :P

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 17:49

SpikkelFire schreef:
Ja hij is mooooooooi :D
Had em alleen wel een stuk groter verwacht := mja kon me ook geen voorstelling maken van 1000 stukjes, volgende keer dus maar wat meer stukjes :P

1000 stukjes is altijd 70 x 50 cm. Soms iets kleiner maar nooit meer dan 3 cm. Zag laatst wel een mini puzzel van 500 stukjes, ding was echt klein haha.

Elmo de een is sneller dan de ander of heeft meer tijd, uiteindelijk komt ie wel af :P

uiltje001

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 18:59

Foto's kan ik niet plaatsen op bokt, lukt me niet op een of andere manier. Ik zit even nog in de zomerpuzzelstop, maar ga binnenkort weer beginnen. Ik puzzel meestal 1000 stukjes, koop ze overal.

Ruilen jullie ook onderling puzzels?

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 19:28

uiltje001 schreef:
Foto's kan ik niet plaatsen op bokt, lukt me niet op een of andere manier. Ik zit even nog in de zomerpuzzelstop, maar ga binnenkort weer beginnen. Ik puzzel meestal 1000 stukjes, koop ze overal.

Ruilen jullie ook onderling puzzels?

Opzich zou ik sommige puzzels best willen ruilen. http://legpuzzels2.hyves.nl/ wij hebben onze eigen hyves _O- _O- . Daar is ook een onderdeel om puzzels te ruilen.

Om foto's te plaatsen moet je ze eerst uploaden bij www.mijnalbum.nl, als je ze geplaatst heb klik je op album bekijken. Kies de foto die je wilt, links staat nu: link naar foto/album. Klik daar op dan krijg je de foto 2x kleiner boven elkaar. Daaronder staat een blauwe balk kopieer die en ga naar je bericht. Boven je berichten staan knoppen waaronder img (image). klik daarop en zet de link tussen de haakjes. Als je dan je bericht plaatst krijg je de foto te zien :D.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 19:32

Hahaha een hyves. :')

Jeeej ik heb de randjes klaar :D
Alleen zijn losse stukken want mn plank waar ie op ligt is te klein en op mn buro is geen plek.. en morgen komt de schoonmaaksters dus heb de andere stukjes maar opgeruimd voordat ie straks in de stofzuiger zitten :=
Grr lastig als je geen plek hebt :+

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 19:54

Wow spikkel goed bezig +:)+ Ja we hebben inderdaad een hyves, ik zou zeggen kom er gezellig bij ;).
Dit gebruik ik voor puzzels tot 1000 stukjes. De grootste die ze in deze versie maken is voor 1500 stukjes. Ik vind deze echt super handig!
Afbeelding

Afbeelding

Werkt echt goed. Die matten zijn wel groter te krijgen, daar heb ik er ook 1 van maar nog niet uitgeprobeerd.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 00:21

Iemand was opzoek naar de skyline van NYC. Wie was dat ook weer :o :? heb een linkje voor je gevonden, is nog in de aanbieding ook ;). http://www.puzzelwereld.eu/aanbiedingen.php?page=10

Als je op die website kijkt onder aanbiedingen, staan echt veel puzzels!!! Ook die serie wat patserke laatst op de kop had getikt 8-) *D }> :wow: :D Dit gaat mij geld kosten := :$

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 07:56

Oooh die is gaaf die skyline! :9

Strakkies eerst zangles en als ik thuiskom kan ik verder puzzelen, jeeeej :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:37

Door dit topic heb ik gister ook mijn 'eerste' puzzel gekocht :\
Circus van Jan van Haasteren.
Heb gister de hoekjes en zijkantjes er al tussenuit gevist. Vanavond eerst ander project afmaken en dan aan de puzzel.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 10:18

Evelli, welkom :D. Fijn om te horen dat we er weer een zieltje bij hebben :P. Waar zo'n topic al niet goed voor is he ;).
Go spikkel! Lekker verder puzzelen maar eerst braaf leren :+.
Ik ga zo ook verder, mijn koorts is nog niet weg, wel voel ik me minder slap. Eens kijken of ik nu wel naar de puzzel kan kijken zonder te draaien.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 11:17

Ik ben heel erg slecht geweest vandaag :o. Die link met aanbiedingen wat ik gister zei? Ik voorspelde al dat het me geld zou kosten :+.
Ik heb zojuist 6!!! puzzels besteld. Ja hoezo verslaafd kon het dus echt niet laten :$ . Ik had er in 1ste instantie 5, allemaal uit het aanbiedingshoekje. Blijkt dat als je voor 50 euro of meer besteld de verzendkosten gratis zijn. Met die 5 puzzels zat ik op 47 euro en een beetje. Met verzend kosten 54 euro en een beetje. Nu betaal ik 2 euro meer maar heb dan wel een extra puzzel i.p.v. de verzendkosten. *D Zou dit nog te genezen zijn? Als het goed is komen ze volgende week ergens binnen.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 11:55

chocobroodje schreef:
Iemand was opzoek naar de skyline van NYC. Wie was dat ook weer :o :? heb een linkje voor je gevonden, is nog in de aanbieding ook ;). http://www.puzzelwereld.eu/aanbiedingen.php?page=10

Als je op die website kijkt onder aanbiedingen, staan echt veel puzzels!!! Ook die serie wat patserke laatst op de kop had getikt 8-) *D }> :wow: :D Dit gaat mij geld kosten := :$

Ikke! Ik kan op die link alleen niet de skylinepuzzel vinden :o? Met de zoekfunctie wel veel dankjewel :D

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 12:24

Ah mooi zo! Wist even niet meer wie :o. Ze hadden er best veel he :j
Heb nu dezelfde 3 (serie) als patserke laatst had gekocht :D. De wasgij 6, 1 puzzel die volgens mij ook bij die serie hoort, (heet de kikkerprins) en een mystrieuze zwarte kat met aparte tekens om hem heen. Echt gave puzzels! De kikkerprins is voor mijn moeder die spaart kikkers :D.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 12:56

Woooow 6 puzzels :oo

Pfff nou ik ga zometeen verder met mn puzzle, maar omg wat zijn er veel blauwe stukjes :+ Het lijkt allemaal op elkaar _O-