We zijn nu net terug van de begrafenis. Het was heel erg zwaar, we hebben alleen maar gehuild. Maar het was wel mooi.
We begonnen in het Memorial, daar hebben we in het condoleanceregister geschreven en toen gingen we een zaal in waar via een beamer een grote foto van Melissa te zien was, toen stortte ik echt in. Haar kist was heel mooi, hij was wit en er was een foto van haar paard Jorincka op gemaakt. Toen kwamen alle liedjes en toespraken. Daarna gingen we naar de begraafplaats lopen, dat was echt mooi.
Haar paard Jorincka liep voorop met Melissa's chaps in de stijgbeugels. Daarachter liepen twee paarden, dan de auto met Melissa erin en daarachter Rijan_ met Rijan en nog een paard en daarachter de auto met bloemen. Toen liep de familie met de kist naar haar plek en konden we allemaal afscheid nemen. Ik heb een mooie bos bloemen bij haar gelegd en toen gingen we naar de aula en kon je nog condoleren.
Daarna ben ik met nog twee mensen even terug naar het graf gelopen om even voor mezelf afscheid te nemen.
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 30-07-09 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek van TS wat foutjes verwijderd